JVC GZ-HM435SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 83 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM435SEU zilver op Kieskeurig.be.

vakantiemaatje 25-06-2012

Ligt heel makkelijk in de hand. De beeldkwalitiet is prima en de mogelijkheden meer dan voldoende. Is erg gebruiksvriendelijk en de opname tijd ruim voldoende. Een prima aankoop voor een prima prijs.

Rombocop 11-05-2012
  • Product jaar of meer in bezit

IK heb de camera al een tijdje in mijn bezit en moet zeggen dat hij alles naar behoren doet. Niks mis mee zou je zeggen maar, toch zijn er 3 zaken die aandacht verdienen als je zo`n camera gaat aanschaffen.
1. Koop er direct een grote batterij bij, want het batterijtje wat erbij wordt geleverd houdt het in de HD resolutie hooguit 10 minuten vol.
2. Schaf ook direct een nieuwe computer aan want de beeldbewerking vraagt nogal wat van de snelheid en capaciteit van die computer.
3. Ik vind het beeldbewerkingsprogramma wat wordt bijgeleverd nou niet bepaalt uitblinken in eenvoud. Als je zo af en toe je opnames wilt bewerken moet je iedere keer opnieuw weer uitvinden hoe dat ook al weer moet.
Verder zijn de resultaten goed en laat de camera zich goed bedienen, vind ik.

Officiele reactie van JVC 15-05-2012

Beste heer/mevrouw Rombocop,

Mogelijk is dit een handige tip: Op deze website kun u een handig filmpje bekijken waarin de werking van de Everio Media Browser wordt uitgelegd.

Veel HD videoplezier met uw GZ-HM435

mvg
JVC Nederland

Erik W 10-05-2012

Voor 155 euro heb je een super HD-camera.
Makkelijk menu, zonder boekje kun je hem bedienen.
Hij ligt goed in de hand, duidelijk en helder scherm.
Beeldkwaliteit verrast me echt, had niet zo goed verwacht voor dit geld. Geluid is redelijk goed, verwacht geen super-geluid.
LED-lap geeft net te weinig licht in donker, maar beter dan niks.
In beste kwaliteit (Full HD) waarschuwt het menu dat je in deze stand dit formaat niet op Dvd kan zetten, vanaf camera naar tv is beeld wel iets beter, maar dan kun je dat niet later op Dvd zetten.
Let wel op dat je er geen 'normale SD kaart' in doet, maar een SDHC, die zijn sneller en alleen die kunnen HD beelden aan. misschien dat daarom mensen beeld tegen vinden vallen, gewone SD kan niet zo snel schrijven en lezen.

Dupagne 02-05-2012

Geweldige camera, zeer makkelijk te gebruiken, zeer goed resultaat!

Prijs/kwaliteitsverhouding is erg goed.

44Rick 24-04-2012

Komt op mij over als een zeer gebruiksvriendelijke camera. Uitstekende beeldkwaliteit. Geluidskwaliteit is zoals het is met een ingebouwde microfoon. In ieder geval goed genoeg voor de familiefilms.

Voor de rest afwachten hoe lang hij het volhoudt. Mijn vorige camera was een Panasonic en daarvan was de accu de zwakke plek (die was al snel overleden). Ik moet zeggen dat bij deze JVC wel een accu had gemogen die langer mee gaat. Iets meer dan een uur is wat karig zeker gezien de opnameduur van de gemiddelde SD-kaart. Accu's die langer meegaan zijn overigens wel los aan te schaffen.

Verder zeer gebruiksvriendelijk en bijzonder eenvoudig in gebruik. Weinig extra snufjes, maar dat mag je voor de scherpe prijs ook niet verwachten.

Rene N. 22-04-2012
  • Product maand in bezit

Ooit heb ik een VHS-camero gehad. Als ik deze hiermee vergelijk ! Dit dingetje weegt niks, heeft een groot helder scherm en prima microfoon en je kan er lekker veel op kwijt en ook zo overzetten. Fantastisch ding !

walter1957 21-04-2012

De camera werkt degelijk. Ligt wat moeilijk in de hand. Bij maximum zoom wat onstabiel (scherpte) beeld. Software pakket en formaat film is wat ingewikkeld vooral als je de film wil exporteren naar een extern verwerkingsprogramma zoals studio etc. Is eigenlijk wel eenvoudig maar er ontbreekt de nodige uitleg.
Goede prijs /kwaliteit verhouding.

poetepetaat 20-04-2012

We hebben misschien nog niet alles uitgeprobeerd, maar onze ervaringen met deze camera zijn tot dusver positief.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk, en door de vormgeving steek je hem gemakkelijk in je zak.

Tonie vd Pluijm 08-04-2012

Al een paar keer gebruikt beeldkwaliteit is erg goed
Nu nog verder uit proberen wat de mogelijkheden zijn.
Zoom kwaliteit is erg goed

Miky 1 03-04-2012

Prima camera voor weinig geld. Waarom meer uitgeven als deze camera alles kan. Super beeld en prima geluid.

De opties zijn prima voor het standaard werk + meer!
Geen gedoe meer met mini-DV bandjes, maar snel je bestanden op PC.

Aanrader!

coquard 02-04-2012

De camera is klein en licht. Het aansluiten en filmpjes importeren in iMovie (iMac) gaat perfect. Het beeld is haarscherp en ook de geluidskwaliteit is voldoende. De zoomfunctie is echt fantastisch en ook de Timelap functie. Niet erg ingewikkeld in gebruik. Eén minpuntje: jammer dat er geen HDMi kabel bij zit. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Koning74 02-04-2012

De camera is gemakkelijk te bedienen en is erg compact. Wij zijn erg tevreden over de beeld- en geluidskwaliteit. Ook het koppelen met de PC en de TV gaat erg gemakkelijk. Bij de camera zit een goede en duidelijke gebruiksaanwijzing, wat altijd erg prettig is. Kortom een gebruiksvriendelijke camera!

polleke65 23-03-2012

Camera nu een paar dagen in mijn bezit en bevalt prima. Beeldkwaliteit is een stuk beter als met mijn oude camera. Verder genoeg mogelijkheden zoals o.a. filmen in donkere situaties. Kortom een aanrader!

Binky65 23-03-2012

Camera onlangs gekocht en bevalt tot nu toe prima, beeldkwaliteit is super vergeleken bij mijn vorige camera. De extra functie om in donkere situaties te filmen werkt ook prima.

Leo Halfweg 14-03-2012

Zeer goede camera, licht goed in de hand. Direct na aankoop gaan filmen. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van het gefilmde resultaat. Camera voldoet aan alle verwachtingen.

mikmeu 13-03-2012
  • Product maand in bezit

Dit is een zeer goede camera, zeker aan te raden. Ik was positief voordat ik hem kocht, en ben er nog steeds erg positief over. De camera ligt makkelijk in de hand en de besturing is heel handig. De HD is (buitenshuis) echt super, ik zou bijna zeggen: nog mooier dan het echt.

Pedro1976 06-03-2012
  • Product kwartaal in bezit

Handige camera, alleen beeldkwaliteit bij schemer en donker is slecht.
Bij daglicht geeft camera wel mooie beeldkwaliteit en geluid is ook prima.
Bediening is gemakkelijk, weinig uitleg voor nodig. Camera ligt lekker in de hand, en is ook lekker compact formaat. Handig mee te nemen dus.

wvanbuuren 01-03-2012

7,4
Degelijk kan ik niet beoordelen, daar heb ik hem te kort voor in bezit. Het is een zeer gebruiksvriendelijke camera met een uitstekend beeld en een prima geluid. Er is weinig kennis voor nodig om hier direct meer aan de slag te gaan.

Elsje30 24-02-2012
  • Product maand in bezit

De camcorder is zeer gebruiksvriendelijk, het enige minpunt vind ik de bediening van de knopjes aan de binnenzijde van de camera is nogal moeilijk. Voor de rest ligt de camera goed in de hand. De beelkwaliteit is zuiver en ook het geluid voldoet aan mijn verwachtingen.
En de batterij raakt ook vrij snel leeg, maar ik heb de indruk dat dit bij de meeste camcorders zo is.
Voor de rest ben ik er zeer tevreden over, goede prijs-kwaliteit verhouding.

M.v.W.2012 20-02-2012

Omdat wij voor de eerste keer oma en opa zijn geworden hebben we een camera gekocht. We hebben onze kleindochter gefilmd en waren verrast met het resultaat, prachtige beeldkwaliteit mede door de erbij aangeschafte hdmi kabel, mooi geluid en we vonden het een camera die gemakkelijk in het gebruik is. Licht in gewicht en compact dus handig om mee te nemen. We zijn er blij mee.