Sony FDR-AX700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony FDR-AX700 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Claude 02-07-2020

Spijt.

Geschreven voor: Sony FDR-AX700

Spijt dat ik de deze camera niet eerder heb gekocht. Prima beeld, ook binnenshuis. Prima klank al heb ik hiervoor een bijkomende microfoon Sony ECM-XYST1M gekocht. Het toestel werkt erg intuïtief en ligt goed in de hand. Ik gebruik ook de camera op een kleine handstatief, dit om vlotter in beweging te kunnen filmen: wat dat betreft kon de beeldstabilisatie wel iets beter zijn. Ik heb de camera bij Kamera Express in Turnhout gekocht. Uitstekende (!) service en nu blijkt ook: goed advies gekregen.

Anna 01-01-2020

Scherpe beeld, mooi geluid

Geschreven voor: Sony FDR-AX700

Het was voor mij een totale verassing dat je een professionele 4K camera kunt kopen voor zo'n schappelijke prijs. Voor dit aanschaf heb ik mij goed laten informeren. Ik had een camera nodig die helder beeld filmt in het donker en beschikt van een kwalitatief intern microfoon. Met Sony FDR-AX700 neem ik life muziek, concerten op in besloten zalen, maar ook s'avonds in het buitenlucht. Het voldoet uitstekend aan mijn verwachting - licht, makkelijk in gebruik. Ik kan beelden inzoomen zonder scherpte te verliezen. De kleuren komen heel natuurlijk over. Jammer voor mijn cameraman - vanaf nu kan ik zelf de opnames van een professioneel niveau maken.

Pluspunten

• Scherpe beeld
  • Mooi geluid

Minpunten

• nog niet ontdekt