JVC GZ-R415GEU - Reviews

Formaat display
3 inch

8,1

Olaf 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk te bedienen en lekker compact

Camera is direct te gebruiken. Erg duidelijk menu. Beeld is erg goed en de camera is lekker compact. Was wel even eng om de camera echt onder water te houden, maar blijkt echt waterdicht te zijn. Veel opties voor div opnames. Met name de time laps vind ik super.

Natuurliefhebber 12-10-2016 Product paar weken in bezit

mooie compacte camera,die tegen een stootje kan

heb de camera gekocht om in de natuur te kunnen filmen en de camouflage kleur is daarom een extra pluspunt. Het is fijn dat je ook in de regen deze camera gerust kunt gebruiken en de bediening is simpel met een goede beeldkwaliteit .Voor mij een fijne camera die ik zeker aan kan bevelen.

H.Goddery 24-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima camera

Deze camera is voor de beginnende gebruiker met even prima beeld kwaliteit, lekker licht en klein.
Wij gebruiker hem voor vakantiefoto,s op het water en voor het filmen van ons kleinkind, voor sowel binned en buiten is Deze camera seer geschikt

Pluspunten

• Licht
  • Goede beelkwaliteit

rik 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

goeie camerae erbij

goeie camera niks om aan te merken alleen geen sd kaartje voor de rest helemaal top het scherm is groot kwaliteit accu duur

Pluspunten

• accu
  • mooi
  • SCHERP

Minpunten

• geen sd kaart

guus 20-07-2016 Product paar weken in bezit

Top camera

Zeer compacte lichtgewicht camera met hoog gebruiksgemak.
Geen uitgebreide instellingsmogelijkheden maar wel prima resultaat en makkelijk te bedienen.
Nog niet getest of hij inderdaad shockproof en waterdicht is.
Meegeleverde software werkt prima op de pc.
Bij direct afspelen op mijn media player gaat de weergave echt scene voor scene dus het "maken" van een film, is wel gewenst om lekker te kunnen kijken.
SD card van 32 Gig is niet royaal als je heel je vakantie wil vastleggen op 1 card. reserve card is aan te bevelen.
Minpunten: het is een heel compacte camera maar een (hals)draagriem zou van toegevoegde waarde zijn. Lensdop is los. Bij mijn vorige camera was deze geïntegreerd wat een plus was. Deze camera was wel veel duurder.

JVC Everio R 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie camera

fijn dat hij waterproof, dustproof etc is + een lange batterij. Hij ziet er mooi uit & je kan uit veel kleuren kiezen.

Roel Post 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Robuust met een goed formaat en bedieningsgemak

Handzaam, licht en robuuste camcorder. Speciaal gekocht voor opnames buiten, vooral tijdens wandelingen.

Herman Hanenbergh 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Herman Hanenbergh

6,2
Dit is mijn tweede JVC-camcorder. Door een ongeluk kan ik maar één arm goed bewegen. Bij de vorige kon ik met één hand zelf de sd-kaart eruit halen of de oplaadkabel inpluggen. Bij de nieuwe is dat weggestopt achter een krakkemikkig klepje dat ik onmogelijk met één hand kan openen. Ik zal daarvoor altijd hulp moeten inroepen. Bepaald geen vooruitgang dus t.o.v. de vorige.

Jimmy W 03-07-2016 Product paar weken in bezit

Praktisch en doeltreffend

Beeldscherm openklappen en op opnemen drukken, meer hoef je niet te doen. Accu is ook meer dan voldoende om een enkele keer op te laden en vervolgens altijd standby te staan. Het formaat en de Water-, stof-, schok- en kou-bestendigheid zorgen er vervolgens voor dat je niet meer heel voorzichtig hoeft te zijn en je de camera ook eerder en vaker bij de hand hebt, omdat je hem overal mee naar toe kan nemen.

Jens 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Beste prijs/kwaliteit

Dit product heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding in zijn klasse. Met full HD video, goede zoom en een degelijk opnamegeluid is dit een topcamera. De waterbestendigheid is ook mooi meegenomen. Kortom de beste camera in deze klasse volgens prijs/kwaliteit.