JVC GZ-R415BEU zwart - Reviews

40 x
Beeldstabilisatie
Formaat display
3 inch

Beoordeling op basis van 83 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Bas 15-02-2017

Blij

Kan kort zijn...

Helemaal goed !
Simpel in de bediening, mooi beeld en 'n mooi geluid.
En de prijs mag er ook zijn !

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Echt waterdicht

Minpunten

• Geen voor mij...

Wim van Blitterswijk 20-04-2017

super alleskunner in handformaat

de Camera is Super compact en gemakkelijk in een tasje aan je broeksriem te hangen zonder dat die in de weg zit. de zoom is gigantisch en blijft scherp en je hoeft niet bang te zijn voor een regenbui of als je de camera per ongelijk laat vallen.
ik heb op 2 augustus 2014 de voorloper HD everio GZ-RX115BE gekocht ik heb er 2 en een half jaar de wereld mee rondgetrokken en vele uren film mee gemaakt. in die tijd is de camera slechts 3 maanden niet gebruikt en de rest van de tijd zeer intensief.
alles werkt nog steeds naar behoren maar je krijgt nu gebruik slijtage wat ik normaal vind.
het schermpje sluit nu niet goed meer en gaat daardoor telkens open helaas net enkele maanden buiten de garantie. maar niet getreurd want voor slechts € 249,- heb ik zijn opvolger de Everio GZ-R415BE gekocht die bij mijn actieve levensstijl weer 2 en een 1/2 jaar mee zal gaan. voor zo'n prijs moet je geen reparatie verrichten maar direct een nieuwe camera kopen. ik ben zeer tevreden over de kwaliteit / prijs verhouding en hoop dat JVC in de komende jaren dit beleid voortzet

Pluspunten

• compact en uitstekende zoom
  • lage prijs
  • vocht bestendig
  • geen intern geheugen maar alles op een kaartje
  • je kunt foto's maken van eerder gemaakte film

Roy 20-09-2016

Super onderwater camcorder!

Nooit gedacht dat deze camera zo een mooie beelden kan maken onder water.
Bovendien shock bestending.

Pluspunten

• onder water filmen
  • shock bestendig

Nicole 05-09-2016

EverioR

Mooie stevige camera. Het beeld is ook mooi voor een eerste camera, maar als je iets verder bent is misschien een andere camera met betere kwaliteit leuker. Geluid dichtbij goed, verderweg iets zachter maar nog steeds goed. Ook stevig, en makkelijk in gebruik. Ik ben er heel blij mee.

Jasper 11-06-2016

De ideale camcorder voor het vastleggen van herinneringen

Vorig jaar heb ik een action cam gekocht voor het filmen van mountainbiken en de wintersport. Daardoor aan het filmen geraakt. Nu besloten om de bijzondere momenten met onze dochter meer te willen vastleggen. Daarvoor is de action cam te beperkt, maar ik wil toch juist (zwem)bad en strand herinneringen vastleggen. Hiervoor is deze camera ideaal. Hij is degelijk genoeg om overal mee naar toe te nemen en je kan eigenlijk alles filmen. En dat is nu precies het idee. Geluid en beeldkwaliteit zijn prima. Heel tevreden tot nu toe!

A v egmond 09-12-2017

Water dicht en schrok bestendig

Min vorige ca corder was ook van jvc en die beviel mij prima ik vind belangrijk dat hij schok bestendig is en spat water dicht dit in verband met het outdoor sporten atb en schaatsen op natuurlijk in oostenrijk het kan daar nog al eens sneeuwen en Dan is het fijne date dit type camcorder tegen een stootje kan

Piet Rijnberg 15-09-2017

duidelijk scherm, begrijpelijke menu's en touch screen

Werkt beter dan verwacht. Ik ben niet zo handig met nieuwe apparaten maar kon direct filmen en foto's schieten. Film en foto's zijn van goede kwaliteit. Het toestel ligt makkelijk in de hand en bediening spreekt voor zich.

Pluspunten

• kwaliteit prijs verhouding goed
  • makkelijk te bedienen
  • niet alleen goede films mar ook foto's

Carol 11-09-2017

Slechte camera

Binnen zeven maanden breekt de USB verbinding intern van het mainboard.
Er is normaal met de camera om gegaan. Alhoewel ze zeggen dat het een shock-, vries- en waterbestendige camcorder is.
Camera is opgestuurd en ze zeggen dat dit niet door normaal gebruik kan optreden. Dus valt het niet binnen de garantie. Toegeven dat het een productie fout is, komt bij de mannen van JVC niet op.
Ik zal deze camera dan ook aan niemand aanbevelen.

Pluspunten

• Makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Service van JVC

Lindsey 30-06-2017

Goede stevige camera

Mooie stevige camera. Heel stevig en makkelijk in gebruik. Ook onder water erg goed beeld. Geluid en beeldkwaliteit zijn goed. Ben er heel tevreden over

Tini 14-05-2017

Prachtig helder beeld en gemakkelijk te hanteren

Heb vooral gekeken naar de grootte van de camera en de opslagcapaciteit voor foto's en film.

Pluspunten

• Compact en licht.
  • Prijs en kwaliteit is prima.

Minpunten

• Tot nu toe geen

Tini 11-05-2017

Prachtig helder beeld en gemakkelijk te hanteren.

Ook de lange opnamecapaciteit in combinatie met de opslag op een SD kaart van 32 Gb is super .

Pluspunten

• Compact en licht
  • Prijs en kwaliteit is prima.

AvdH 08-05-2017

Degelijke camera die extreem lang met de accu doet...

Fijne camera die degelijk gebouwd is. Voor de prijs biedt hij een heel goede kwaliteit. De camera ligt licht in de hand en heeft een accuduur van wel 5 uur!

De beeldkwaliteit ziet er erg goed uit en ook bij zwak licht geeft hij mooie beelden. Het eerste exemplaar dat wij ontvingen was helaas defect, maar dat werd snel opgelost door een vervangend exemplaar.

De camera is voorzien van SD kaartjes, waardoor er in principe onbeperkte opslagcapaciteit is, wat ideaal is op bijv. vakantie...

Pluspunten

• accuduur
  • licht
  • degelijk

Thomas 08-05-2017

Erg veelzijdige camera

Goede accuduur, scherp beeld, timelapse werkt heel goed, lekker veel optische zoom, makkelijke bediening.

Pluspunten

• Timelapse
  • Goede zoom

Minpunten

• inzoomsnelheid, twee snelheden

Mark 04-05-2017

Lange accu duur en verwisselbare geheugen kaart

De lange accu duur is erg fijn, eerst dacht ik een verwisselbare accu zoek ik maar deze accu gaat veel langer mee.
Ook het quad proof heeft mijn keuze mede bepaald.
De verwisselbare geheugenkaart vind ik fijn.
En dan uiteraardt de prijs kwaliteit verhouding

G. Hartman 04-05-2017

Prima camera, eenvoudige bediening en prima beeldkwaliteit

Tijdens mijn laatste reis gaf mijn oude camera (ook een JVC) na negen jaar de geest, gelukkig pas op de laatste dag... Thuisgekomen ben ik direct op zoek gegaan naar een alternatief. Omdat mijn oude camera me zo goed bevallen was, zocht ik weer naar een JVC. Omdat ik de camera voor de aankoop graag 'echt in handen' wilde hebben, heb ik gekozen voor 'Camerashop.nl' van Coolblue. Op die site bleek de camera in de winkel in Groningen op voorraad te zijn, waarna ik in de winkel een uitgebreide demonstratie van de camera kreeg. Ik was verrast door de kwaliteit van het toestel en de extra mogelijkheden ten opzichte van mijn oude camera: zo kan ik nu ook onder water filmen en is de camera schok- en stofbestendig en heeft hij een handig touchscreen. Ik ben na aankoop direct aan het filmen gegaan en de camera is zeer eenvoudig te bedienen met intuïtieve menu's.

Pluspunten

• Zeer makkelijk te bedienen
  • prima beeldkwaliteit
  • touchscreen
  • onder water filmen mogelijk

Minpunten

• moet nog wennen aan kleiner formaat

G.Bankert 23-04-2017

Degelijke uitstraling

In vergelijking met mijn vorige camera (GZ-E205) heeft deze camera de volgende pluspunten.
De buiten kant van de camera is wat stroever en houd daardoor beter vast.
Het in en uitzoomen of een foto maken door gebruik te maken met de start-stopknop werkt geweldig. De accu met een lange gebruiksduur en dat dezelfde SD kaartjes gebruikt kunnen worden, zijn de reden geweest om weer voor een JVC camera te kiezen

Pluspunten

• gebruiks gemak
  • degelijke uitstraling

Minpunten

• de garantie is erg beperkt

R F H van Lith 16-04-2017

sherp beeld,mooie foto's,handig formaat

klein, waterdicht,en dat je via de camara kunt bewerken ,hij maakt mooie foto's en makkelijk te bedienen

Pluspunten

• waterdicht

Minpunten

• geen wifi verbinding

Esther 12-04-2017

Mooi compact.

Lang getwijfeld masr toch maar gedaan. Moest er aardig voor sparen. Maar geen spijt van Tot nu toe. Eenvoudige bediening en mooi helder beeld op de display. MoeSt alleen ff zoeken hoe ik dat klepje voor sd kaart open moest doen. Maar uiteindelijk gelukt.

Pluspunten

• Mooi klein
  • Helder scherm
  • Makkelijk te bedienen.

confetti 05-04-2017

Leuk cameraatje

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Compact, licht en robuust. Ik ben er nog niet mee onder water geweest ;-)

Hans Schapendonk 02-04-2017

Handzame camcorder met groot scherm en long life battery

Het is een fijne camcorder en maakt mooie beelden. Battery gaat lang mee.
Groot Scherm, makkelijk te bedienen