JVC GZ-HD10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HD10 zwart op Kieskeurig.be.

8,1

veldendirk 27-07-2010
  • Product maand in bezit

Eind juni heb ik de camcorder gekocht. Bewust heb ik hiervoor gekozen vanwege het gemak van de ingebouwde harddisk. De bediening is snel onder controle te krijgen omdat het apparaat zich zelf wijst. Wat me opviel is de weergave van het beeld. De kleur is duidelijk en het beeld is scherp. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet te snel ronddraait met de camera, maar dat is een kwestie van oefenen. Wat ik kan aanraden is bij de aankoop gelijk een extra accu te kopen (voordeliger en praktiser) Per saldo een uitstekende keuze

Citrofiel1957 22-05-2010
  • Product kwartaal in bezit

6,3
Ik was op zoek naar een camera die kwalitatief betere beelden op zou gaan leveren dan de mijn Sony camera, waarvan ik niet rechtstreeks de data op de computer kon streamen". Deze JVC camera heeft wat mij betrfet ecter het groptenadeel dat de beeldstabilisatie niet (optimaal) werkt. Ik heb veel last van schokken en trillingen, ondanks het feit dat ik er erg op let bij het oopnemen. Was met de Sony geen probleem. Ik ben niet tevreden dus maar weer op zoek naar een (duurder?) alternmatief.

ferdy1954 21-04-2010

Prima camcorder, heb henm nu 2 weken in bezit. Wat een kwaliteit ook op fuul HD resolutie. Een openbaring is ook de kwaliteit van de foto's. Dat dit mogelijk is. Echt een tevvredebn gebruiker. Dit heeft zelfs geresulteert dat mijn goede vriend de E 30 heeft aangeschaft

ik1978 20-04-2010
  • Product maand in bezit

We hebben de camcorder nu bijna 2 maanden. We vinden hem zeer gebruiksvriendelijk. De gebruiksaanwijzing hebben we bijna niet nodig gehad. De beeldkwaliteit is prima.

Dat er tevens mooie foto's mee gemaakt kunnen worden is ideaal. De foto's die binnen gemaakt worden zijn alleen aan de donkere kant.

Al met al een prima aankoop!

erikvankemenade 20-03-2010
  • Product jaar of meer in bezit

heb de JVC nu bijna een jaar in bezit. ik heb in de winkel verschillende camera´s getest en deze kwam voor mij als beste uit de bus (ook qua prijs). fijne camera met veel mogelijkheden en aansluitmogelijkheden en opties (microfoon, lenzen, onderwaterbehuizing). vooral met buitenopnamen krijg je mooie kwaliteit beelden. wel veel last van windruis. echter 1 heel groot nadeel. de software, hier snap ik dus geen ene bal van. ik lees op veel forums dat je .MOD bestanden moet omzetten naar andere formaten en allerlei programma´s moet gebruiken. Dit klinkt voor mij als pure abacadabra. met als gevolg dat alles nog steeds op de harde schijf staat.

Monesse 27-12-2009

De camera is erg handig, hoge kwaliteit beeld met een harde schijf en vol met handige functies.

hdcameragebruikerinnederland 28-10-2009

Goede beeldkwaliteit. Zal veel buiten filmen, af en toe wat binnen maar daar zorg ik voor goede belichting. Ik probeer namelijk korte films te maken. Dus niet huis tuin en keuken filmpjes... ;)
Aardige camera, altijd nog even beetje kijken waar wat zit, dus handleiding was niet waardeerbaar :P.
Daarnaast was het moeilijk het klepje eraf te krijgen voor de externe mic.
Maar verder, prima ding, knopjes wennen wel en over t algemeen toch de mic op de cam.

japiovanderheijden 27-07-2009

Ik heb deze camcorder nu een paar dagen en hij bevalt prima.
Erg gebruiksvriendelijk en prima beeldkwaliteit.

test 25-06-2009

6,7
redelijk goed toestel nadeel is als je wilt filmen moet je handmatig het klepje voor de lens openen.
Batterij gaat 2 uur mee
kleine afstandsbediening

Ratib 24-06-2009

Ik heb uw producten altijd op prijs gesteld, ik vind dat ze helemaal mee zijn met de technologie. Handig voor dagelijks gebruik.

Arjan85 22-06-2009

Ik heb de camera nu een week. Vind het echt een prima werkend product! Goede opnamebeelden en makkelijk te bedienen!
Enige minpuntje is dat de accu niet lang meegaat.. Een extra accutje mee op zak als je op pad gaat is dus handig! voor de rest echt een topproduct!

jvdamme 18-06-2009

Nu enkele dagen in het bezit van de JVC GZ-HD10E. Wat een verpletterend apparaatje zeg. Compact, gebruiksvriendelijk, mooi design, de wereld aan aansluitingen en kwalitatief mooie opnames. Vooral op mijn LCD-tv met directe HDMI aansluiting realistische en strakke beelden met juiste kleurweergave. Een goede HD camera met de juiste prijsverhouding. Een absolute aanrader!

Pascalvm 07-06-2009
  • Product maand in bezit

Zeer goede beeld kwaliteit en gemakkelijk in gebruik.
Een min punt is de gevoeligheid van de microfoon.
Je hoort het geluid van het in en het uit zoomen en het ademen van de persoon die de camera bediend.
Maar voor de rest een top camera.

laura16 07-06-2009

Een zeer goede camcorder voor iedereen!
Lichtgewicht, ligt goed in de hand.
De beeldkwaliteit is uitstekend en de geluidskwaliteit is prima.
In het donker kun je goed filmen met enige aanpassing, dit staat in de handleiding.

Jeroen1977 03-06-2009

5,7
Ik heb deze camera 1 dag in bezit gehad. Had gekozen voor deze camera voor de prijs en redelijke reviews. Ik vond het beeld voornamelijk binnen erg slecht (ruis).
Het voelde erg goedkoop aan en een slecht handleiding.
Na een nachtje slapen heb ik hem snel terug gebracht.
Heb er iets geld bij gelegd voor de Panasonic HDC-SD9.
Ben erg blij met deze keuze, camera is niet te vergelijken met de JVC.

Zaander 14-05-2009

Heb deze camera nu 2 weken in bezit. Ik zie dat er mensen het over korte accuduur hebben. Daarom mijn advies koop er altijd eentje bij. Heb ik ook gedaan vandaag net de BN-VF815U erbij gehaald. Voor geluid zou ik graag de MZ-V8 van jvc aanschaffen deze is alleen wel erg prijzig. Kortom de camera is opzich zelf al een mooi stukje techniek je kan er vanalles mee. Wat voor mij de doorslag heef gegeven deze camera te kopen is dat je hem kunt uitbreiden met lens,microfoon. Voor de beginnende filmer misschien een dure aankoop maar je krijgt er heel wat voor terug!!!

filmdj 06-05-2009

Sinds 1 week deze camera in gebruik.
In één woord fantastisch. Zeker qua beeld en gebruiksgemak. Beelden zijn prima te bewerken nadat je ze eerst als .mst bestand laat opslaan op een (andere) harddrive. Dan importeren via de bijgeleverde cyberlink software. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Licht en compact. Ik heb geen problemen met de, volgens anderen, korte filmtijd van de accu. Batterij laad snel op.
Na lang zoeken besloten om toch een HD camera aan tre schaffen en nu enorm te spreken over de hoge kwaliteit van de beelden.
Windruis is inderdaad aanwezig (ik filmde bij windkracht 6 op het strand).
Prima NL gebruiksaanwijzing.

Storm 03-05-2009

Ik heb mijn camera nu 3 dagen,
ik heb hem uitgetest in de efteling, de beelden zijn goed, en ook de voldoende mogelijkheden. Ik heb alles zonder gebruiksaanwijzing uitgezocht en eigenlijk spreken de plaatjes voor zich. Er is wel één naddeltje, en dat is dat de accu zo snel leeg is.
Voor de rest is alles goed.

klokker 01-05-2009

Nette camera, erg makkelijk in gebruik. Goede duidelijke nederlandse gebruiksaanwijzing.
Maakt zeer mooie beelden in full hd.

john van tintelen 27-04-2009

Ik heb deze camera net voor mijn vakantie gekocht en hij werkt prima. Hij is eenvoudig te bedienen ook zonder gebruiksaanwijzing.
Bij thuiskomst is de beeldkwaliteit prima, de beelden zijn scherp met de juiste kleuren. Alleen de geluidskwaliteit is niet altijd geheel naar wens, sommige geluiden zijn echt zachter dan in de realiteit. Ik constateer daarbij ook wel windruis.
De foto's die buiten worden gemaakt voldoen prima, zodra je binnen fotografeert is de kwaliteit van de foto's minder. Al met al een een prima camera.