JVC GZ-R315BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 174 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-R315BEU zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Luc 11-04-2016

Ce qu'il faut pour faire des vidéos souvenirs

Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Bonne qualité d'image, ave un stabilisateur efficace, mais quand on zoom rapidement, l'autofocus ne suit pas toujours. Pour ce qui est de la qualité audio, les bruits de fond sont un peu trop présents.
Appareil idéal pour des souvenirs personnels.

Seb G 29-03-2016

Simple et efficace

Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Caméra très intuitive, facile à utiliser. La qualité de l'image est très bonne, le son est correct. Pas encore eu l'occasion de tester sa solidité ou son étanchéité mais le boitier donne un sentiment de robustesse.
Petit bémol, un petit bruit est audible sur les enregistrements lorsqu'on (dé)zoome. Mais jusqu'ici, pour son prix, cette caméra tient ses promesses.

manfio 15-02-2016
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

La camera est pour mon fils et il s'en sers tout le temps ,facile a porter ,facile pour tout,vraimant extra, il ne la pas encore essayer dans l'eau ,on verra en vacances .

geert 01-01-2016
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Kleine en handige camcorder. Eenvoudig in gebruik.
Beeldkwaliteit wat minder maar dan moet je naar camcorders gaan die 2 à 3x zo duur zijn.

meinguet 23-12-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

je suis obligé de changer de matériel étant donné que je ne trouve plus de pièces pour mon ancien

Christophe 12-12-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Ik heb deze camera gebruikt tijdens een optreden synchroonzwemmen waar het licht behoorlijk beperkt was, de kwaliteit is gewoon superieur! Prijs/kwaliteit kan niet evenaart worden!

de longueville dominique 04-11-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

ok bien facile d'utilisation, bonne prise en main, zoom moyen, stabilisateur moyen, son ok, qualité d'image correcte.

Vincent Boisdequin 02-11-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

- Pixel size is too large once light is just a bit low
- No cover protection on the lens (yes there is a glas but...)
- Door to access SD card is quite weak
- No possibility to change the battery by the user

Johan 10-08-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

uitstekende camera maar minder goed dan mijn vorige JVC camera GZ-MG330. Klank wordt zeer goed opgenomen maar het inzoomen gaat trager. Beelden zijn van een heel goede kwaliteit

Hans Deloddere 10-08-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

hij ligt niet 100% goed in de hand, zo zijn de knoppen om in en uit te zoomen een beetje onnatuurlijk geplaatst. Het gebruik van het menu is ook niet altijd even duidelijk de eerste keer maar voor de rest is dit een heel goede aankoop geweest. Prijs kwaliteit verhouding zit goed, ik heb een eenvoudige makkelijk te gebruiken camera met deze Everio.

Luc 25-07-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Het werken met dit toestel is heel eenvoudig. zonder de handleiding te lezen slaagde ik er als leek in het toestel in te stellen en filmpjes en foto's te maken van zeer goede kwaliteit. Het aanraakscherm is zeer nauwkeurig en de gevoeligheid ervan is perfect.Het toestel ligt perfect in de hand. Voor mij was het ook zeer belangrijk dat dit toestel een lichte val kan verdragen. Ik laat nogal gemakkelijk iets vallen. Ik kijk al uit naar mijn eerstvolgende vakantie.

frederix andre 14-07-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Is handig, klein en praktice, je kan het makkelijk meenemen. Is gemakkelijk te bedienen....zelfs mijn kleinkinderen van 6 en 10 jaar wisten mij uit te leggen hoe ik het bedienen moest. Ik ben heel content met mijn aankoop, zal er veel plezier aan hebben.

jurgen Paredis 26-06-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Sinds een maand in het bezit van dit geweldig apparaat.
Nooit de intentie gehad een videocamera aan te schaffen tot we 9 maanden geleden hoorden dat we ons eerste kindje mochten verwachten.
Omdat foto's maar foto's zijn en niet echt levende herinneringen oplevert toch besloten over te gaan tot aankoop van een eerste videocamera. Na wikken en wegen tussen een budget toestelletje en deze schokbestendige, waterdichte camera toch voor deze laatste gekozen.
Doorslaggevend was dus de quad proof en natuurlijk zeker en vast de lange batterijduur.
Omdat we het toestel nog maar net hebben en enkel nog maar experimentele filmpjes gemaakt hebben is het moeilijk de batterijduur te beoordelen maar wat betreft beeldkwaliteit, geluidskwaliteit etc... voldoet deze volledig aan de verwachtingen.
Het toestel weegt niet veel, ligt prettig in de hand en de menu is op zich duidelijk alleen even gewend worden aan het iets minder gevoelige lcd scherm.

Ik denk dat we met dit toestel een zeer goede aankoop hebben gedaan, en dit is zeker een aanrader voor de beginnende cameraman....
Gewoon openklappen en ready to shoot some movies...

rudi g. 22-06-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

plus:het toestel ligt goed in de hand, is snel opnameklaar, geeft vooral buiten een prima beeld, binnen nog wat zoeken in de instellingen,voldoet volledig aan mijn verwachtingen ( nog maar 1 maand in bezit)
min:om de sd kaart te plaatsen/ verwijderen moet men telkens de camera even op- en afzetten ( lcd scherm openen)

Genny M 09-05-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Nous avons acheté cette caméra il y a peu et nous nous en séparons jamais!! Par sa taille très compacte, elle est ultra facile à transporter! Nous sommes très satisfaits de la qualité d'image et de la facilité d'utilisation.
Pour résumer, caméra au TOP, on regrette pas du tout notre achat !!!

Dega12 23-05-2015

kieskeurig.fr??

Dega12 23-05-2015

kieskeurig.fr??

Fontaine Annick 24-04-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R315BEU zwart

Facile d'emploi , juste l'ouverture du compartiment carte sd un peu difficile, fragile. Bonne qualité d'image et de son, caméra très compacte