JVC GZ-R315BEU zwart - Reviews

40 x
Beeldstabilisatie
Formaat display
3 inch

Beoordeling op basis van 174 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

M. 19-05-2016
  • Product maand in bezit

Matige tot slechte camera

Waarom is iedereen toch zo razend enthousiast over de camera?! Er zijn meer na- dan voordelen:
De nadelen:
- Je hoort bij stilte de lens scherpstellen
- Bij aan en uitzetten hoor je aan het begin en einde van de film een klik van de start/stop button
- De foto’s: meer dan slecht!!! Gebruik hem daar echt niet voor want je komt bedrogen uit. Ik heb me daar echt op verkeken en heb de foto’s van mijn dure Chinareis verpest met deze camera!!! Bij iets donkere omstandigheden alleen maar ruis (in beste resolutie)of bewegingsonscherpte
- Filmt slecht in iets donkere omstandigheden; filmt verder in HD maar de kwaliteit van mijn telefoon is echt beter (Iphone en Samsung).
Voordelen:
- Waterdicht e.d.
- Relatief simpele camera voor de leek
- Tja…kan er geen verzinnen
Voor mij geen JVC meer; dure miskoop.

ton 19-04-2017

iedereen heeft het maar over foto s maken het is geen foto camera maar een camcorder

anoniem 29-12-2016

quad proof

heb de camera ondanks aangeschaft de camera is lekker compact kan tegen een klein stootje is onlangs in het water gevallen en doe het werkelijk nog steeds wat JVC ook garandeerde beeld is heel goed en de beeld stabilisator is ook zeer handig als je nog niet zo zeer ervaren camera man/vrouw bent

Pluspunten

• goed beeld
  • water en zand proof

Luc 11-04-2016

Ce qu'il faut pour faire des vidéos souvenirs

7,4
Bonne qualité d'image, ave un stabilisateur efficace, mais quand on zoom rapidement, l'autofocus ne suit pas toujours. Pour ce qui est de la qualité audio, les bruits de fond sont un peu trop présents.
Appareil idéal pour des souvenirs personnels.

ton 20-04-2017

zoom

prima camera maar wat ik niet begrijp van deze camera everio gz-ex315we dat is dat erop staat en in de beschrijving zoom 60 en hij gaat maar tot 40 beetje vreemd maar voor de rest een prima camcorder en nogmaals geen foto camera

Minpunten

• zoom tot 40

J Voerman 15-02-2017

Makkelijk te bedienen, vele extra instellingen

Camera voldoet volledig aan de beschrijving en aan het bedieningsgemak via touch screen voor de vele extra functies. Lekker licht in gewicht

Sjra Vermeulen 21-01-2017

Kunst in Open Tuin in Thorn.

Prachtige beelden volle echte kleuren en makkelijk handteerbare camera ligt lekker in de hand welk de beelden ten goede kommen. Ook zijn lange accu tijd is zeer handig voor langere opnames zoals Kunst in opentuin of een carnavals optocht ect.

Jurro 17-01-2017

JVC Everio GZ-R315

Heerlijk licht apparaat, makkelijk in de bediening, handzaam, kidsproof. Wat voor ons ook erg belangrijk is het onderwater filmen wat superleuk is en mooie beelden oplevert.

Elodie 09-08-2016

Super article

Appareil photo super! Très bonne qualité d image!très bonne prise en main. Pas une très bonne qualité en basse lumière.

gebruiksvriendelijk 03-08-2016

Gebruiksgemak

Onze eerste camera, maar dit is wat we er van voorstelden; klein, licht, gebruiksvriendelijk en goede kwaliteit beeld en geluid

Esmeralda van Stiphout 05-07-2016

Fijne film camera

We hebben vorige week deze film camera gekocht en wij zijn er erg tevreden over. Hij is erg makkelijk in gebruik en niet te groot. Ik kan hem makkelijk mee nemen in mijn tas.

Van den Berg 28-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Fijne camera

Deze camera is zeer gebruiksvriendelijk en ligt lekker in de hand. Het geluid is prima en het beeldkwaliteit goed. Erg fijn dat deze camera tegen water kan, hierdoor kun je leuke opnames in het zwembad of de zee maken. De film is gemakkelijk op de computer te zetten.

Twan 14-06-2016

JVC GZ-R315B

Erg handige en gebruiksvriendelijke camera.
Tot op heden geen negatieve punten ontdekt.
Bij aanschaf alleen de taal en tijd ingesteld vervolgs direct klaar om te gebruiken.
Eenvoudige menu's om instellingen aan te passen.
Erg goede zoom, ook de kwaliteit.

Carmen Edel 07-06-2016

handig in gebruik

de JVC camcorder is licht en praktisch in gebruik, Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over het apparaat, zeker als ik de prijs in aanmerking neem. Kortom een prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuke en handige camera voor de kostprijs. Zeer mooie beeldkwaliteit en handig in gebruik.
Leuk om onder water te kunnen filmen.

John Houben 03-06-2016
  • Product maand in bezit

Everio GZ-R315B handige camrecorder

Ik heb het toestelletje nog niet lang en kan er nog niet zo veel over zeggen. Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over het apparaat, zeker als ik de prijs in aanmerking neem. Kortom een prima prijs/kwaliteit verhouding

Rijk 27-05-2016

Prijs kwaliteit prima

Leuk om onder water te kunnen filmen.
klein nadeel: geen HDMI kabel aanwezig. In en uit zoomen is hoorbaar op der opname

Mascha 27-05-2016

JCV Camcorder Everio

De camcorder Everio is makkelijk te bedienen en eenvoudig in gebruik. Heel prettig is het dat de camera waterproef is en tegen een stootje kan.
Fijn dat de camera klein is maar ik had wel moeite met het stil houden van mijn hand bij het filmen.
Dat is even wennen. Maar ik zou hem zo weer kopen.

dickio 22-05-2016

review camcorder

zeer degelijk.spannend en leuk. voor ons nieuw om ook onder water te kunnen filmen, zeer fijn in bediening. makkelijk monteren van filmpjes, duidelijk menu.zeer goede beeld en geluidskwaliteit.

Wim 18-05-2016

Prima camera met veel mogelijk heden

Deze camera kan onder water en is stof dicht ook is de kwaliteit van de video best goed.
Hij licht lekker in de hand en is eenvoudig te bedienen.

De kleine minpuntjes vind ik de spot focus deze is niet erg makkelijk om scherp te houden. vooral als je gaat zoomen is deze snel onscherp. verder werk alles zoals ik had verwacht!

jvc 29-04-2016

goede camera

goedeen fijne camera het is een scherpe camera met veel toepassingen en hij is waterdicht en kan tegen een stootje

Linda 28-04-2016

Mooie compacte camera

het is een gebruiksvriendelijke mooie compacte film camera. Mooi beeld en super dat hij water/stof/shock en vries proef is zodat hij in iedere situatie te gebruiken is!