JVC GZ-R315BEU zwart - Reviews

Formaat display
3 inch

Elodie 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super article

Appareil photo super! Très bonne qualité d image!très bonne prise en main. Pas une très bonne qualité en basse lumière.

gebruiksvriendelijk 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

Onze eerste camera, maar dit is wat we er van voorstelden; klein, licht, gebruiksvriendelijk en goede kwaliteit beeld en geluid

Esmeralda van Stiphout 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne film camera

We hebben vorige week deze film camera gekocht en wij zijn er erg tevreden over. Hij is erg makkelijk in gebruik en niet te groot. Ik kan hem makkelijk mee nemen in mijn tas.

Van den Berg 28-06-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne camera

Deze camera is zeer gebruiksvriendelijk en ligt lekker in de hand. Het geluid is prima en het beeldkwaliteit goed. Erg fijn dat deze camera tegen water kan, hierdoor kun je leuke opnames in het zwembad of de zee maken. De film is gemakkelijk op de computer te zetten.

Twan 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

JVC GZ-R315B

Erg handige en gebruiksvriendelijke camera.
Tot op heden geen negatieve punten ontdekt.
Bij aanschaf alleen de taal en tijd ingesteld vervolgs direct klaar om te gebruiken.
Eenvoudige menu's om instellingen aan te passen.
Erg goede zoom, ook de kwaliteit.

Carmen Edel 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

handig in gebruik

de JVC camcorder is licht en praktisch in gebruik, Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over het apparaat, zeker als ik de prijs in aanmerking neem. Kortom een prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuke en handige camera voor de kostprijs. Zeer mooie beeldkwaliteit en handig in gebruik.
Leuk om onder water te kunnen filmen.

John Houben 03-06-2016 Product maand in bezit

Everio GZ-R315B handige camrecorder

Ik heb het toestelletje nog niet lang en kan er nog niet zo veel over zeggen. Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over het apparaat, zeker als ik de prijs in aanmerking neem. Kortom een prima prijs/kwaliteit verhouding

Rijk 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prijs kwaliteit prima

Leuk om onder water te kunnen filmen.
klein nadeel: geen HDMI kabel aanwezig. In en uit zoomen is hoorbaar op der opname

Mascha 27-05-2016 Product paar weken in bezit

JCV Camcorder Everio

De camcorder Everio is makkelijk te bedienen en eenvoudig in gebruik. Heel prettig is het dat de camera waterproef is en tegen een stootje kan.
Fijn dat de camera klein is maar ik had wel moeite met het stil houden van mijn hand bij het filmen.
Dat is even wennen. Maar ik zou hem zo weer kopen.

dickio 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

review camcorder

zeer degelijk.spannend en leuk. voor ons nieuw om ook onder water te kunnen filmen, zeer fijn in bediening. makkelijk monteren van filmpjes, duidelijk menu.zeer goede beeld en geluidskwaliteit.

M. 19-05-2016 Product maand in bezit

Matige tot slechte camera

Waarom is iedereen toch zo razend enthousiast over de camera?! Er zijn meer na- dan voordelen:
De nadelen:
- Je hoort bij stilte de lens scherpstellen
- Bij aan en uitzetten hoor je aan het begin en einde van de film een klik van de start/stop button
- De foto’s: meer dan slecht!!! Gebruik hem daar echt niet voor want je komt bedrogen uit. Ik heb me daar echt op verkeken en heb de foto’s van mijn dure Chinareis verpest met deze camera!!! Bij iets donkere omstandigheden alleen maar ruis (in beste resolutie)of bewegingsonscherpte
- Filmt slecht in iets donkere omstandigheden; filmt verder in HD maar de kwaliteit van mijn telefoon is echt beter (Iphone en Samsung).
Voordelen:
- Waterdicht e.d.
- Relatief simpele camera voor de leek
- Tja…kan er geen verzinnen
Voor mij geen JVC meer; dure miskoop.

Wim 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima camera met veel mogelijk heden

Deze camera kan onder water en is stof dicht ook is de kwaliteit van de video best goed.
Hij licht lekker in de hand en is eenvoudig te bedienen.

De kleine minpuntjes vind ik de spot focus deze is niet erg makkelijk om scherp te houden. vooral als je gaat zoomen is deze snel onscherp. verder werk alles zoals ik had verwacht!

jvc 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

goede camera

goedeen fijne camera het is een scherpe camera met veel toepassingen en hij is waterdicht en kan tegen een stootje

Linda 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte camera

het is een gebruiksvriendelijke mooie compacte film camera. Mooi beeld en super dat hij water/stof/shock en vries proef is zodat hij in iedere situatie te gebruiken is!

trojnabal 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

compact en veelzijdig

Zeer compacte camera met simpele bediening.
geen poespas en moeilijke instellingen, gewoon in fullHD kwaliteit filmen ou-of-the-box.
Daarnaast is de camera ook nog eens waterdicht tot 5 meter en dus ideaal om snorkel video's mee te maken

JVC EVERIO 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

JVC EVERIO GZ-R315be

Heb de camcorder zojuist aangeschaft, en was meteen al verbaasd over hoe veel hij kan.
Voor een beginnende of professionele filmer is dit zeker een aanrader!
ook echt top dat het zo'n lange accuduur heeft.
enige minpuntje vind ik, is dat hij geen lensdop heeft.
Als je twijfelt (wat ik ook deed), moet je het echt gewoon doen!

Steven 22-04-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekend kwaliteit beeld en geluid

De beelden zijn haarscherp en het geluid is ook erg goed
Je kan er heel goed voetbalwedstrijden mee opnemen.

Luc 11-04-2016 Product paar dagen in bezit

Ce qu'il faut pour faire des vidéos souvenirs

7,4
Bonne qualité d'image, ave un stabilisateur efficace, mais quand on zoom rapidement, l'autofocus ne suit pas toujours. Pour ce qui est de la qualité audio, les bruits de fond sont un peu trop présents.
Appareil idéal pour des souvenirs personnels.

tevreden JVC klant 31-03-2016 Product paar weken in bezit

Blij met deze aankoop

Als leek heb ik me laten voorlichten in de winkel.
Na mijn verwachtingen en gebruik te hebben besproken, kwamen we uit op dit apparaat.
Ik gebruik deze camcorder nu enkele weken en moet zeggen dat ik totaal niet teleurgesteld ben.
Gebruikersgemak, compactheid en opname kwaliteit zijn zeer goed, ik ben zeer tevreden!

Seb G 29-03-2016 Product paar dagen in bezit

Simple et efficace

Caméra très intuitive, facile à utiliser. La qualité de l'image est très bonne, le son est correct. Pas encore eu l'occasion de tester sa solidité ou son étanchéité mais le boitier donne un sentiment de robustesse.
Petit bémol, un petit bruit est audible sur les enregistrements lorsqu'on (dé)zoome. Mais jusqu'ici, pour son prix, cette caméra tient ses promesses.