Sony HDR-PJ530E HD-Camera zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 204 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-PJ530E HD-Camera zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frans Muldermans 02-03-2015

Ik had de camera gekocht met het oog op het filmen van mijn jonggeboren kleinkindje. Voor zover ik reeds (na zo een relatief korte periode) kan oordelen ben ik er tevreden over.De beeldkwaliteit is mi ruimschoots voldoende (natuurlijk is het geen professioneel toestel he, wat zich natuurlijk ook in zijn matige prijs uitte). Er zijn ook voldoende mogelijkheden beschikbaar en het is een heel gemakkelijk te bedienen toestel. Ook ligt het toestel heel gemakkelijk in de hand (stevig, licht).

Ik hoop echt nog een heel lange tijd van dit toestel te mogen genieten.

Geert DV 20-02-2015

Supertoestel, prachtige beelden, gebruiksvriendelijk en makkelijk om zelf filmpjes te maken. Ik heb er een nieuwe hobby bij.

GrobbenR 17-02-2015

Zeer gebruiksvriendelijk toestel. Snel in opstarten en meteen klaar om te filmen. Leuk design. Degelijke beeld- en klankkwaliteit en zeer goede beeldstabilisatie, ook bij max. inzoomen. Ingebouwde projector is eerder een 'nice-to-have'-functie, maar wel degelijk van kwaliteit.
Minpuntjes: geen draagriem meegeleverd. Bediening via touchscreen is niet gemaakt voor dikke vingers.

rezajon 17-02-2015

Helaas, de beeldkwaliteit is niet goed . Geen trillingen tijdens het lopen en dat is goed.Voor mij en een paar vrienden van de video kwaliteit is niet goed .oplaadkabel is niet normaal

Oma 47 12-02-2015

Dit toestel ter vervanging van mijn vorige videocamera van Sony die nog met schijfjes werkte, is prachtig ! Het is een licht toestel dat goed in de hand ligt, eenvoudig te bedienen en met een prachtig resultaat. Ik heb nog niet alle mogelijkheden ontdekt maar ik ben er zeker van dat mijn enthousiasme alleen maar zal groeien !

Marhilde 10-02-2015

Deze camera biedt veel mogelijkheden en is ideaal om familieaangelegenheden te filmen. hij is bovendien zeer gebruiksvriendelijk, zonder de handleiding te lezen wijst alles zichzelf uit; je kan er een externe microfoon op aansluiten maar de ingebouwde is ook uitstekend van kwaliteit.

KevinC.1983 10-02-2015

Het is onze eerste handcamera, misschien handig om weten.
Los daarvan. Voor ons een heel handig toestel.
Aangezien we aan ons proefstuk zijn.
We waren er vlug mee weg en je hebt zelfs in principe de handleiding niet nodig. De batterij gaat behoorlijk lang mee. Ook handig is de projector... Leuk om al eens na te kijken in het groot op je muur. HDMI uitgang werkt goed rechtstreeks op je tv en speelt prima. En als laast, ligt goed in de hand, niet te groot of te klein.
We zullen nog veel genot hebben met onze cam!

BertDP 09-02-2015

We zijn heel tevreden met onze aankoop. Voorliggende camera heeft een verbluffend goede beeldkwaliteit, is intuïtief en gemakkelijk in gebruik, en biedt ruimschoots voldoende mogelijkheden voor de amateurgebruiker.

C. Dewitte 09-02-2015

Het toestel is licht, compact en gemakkelijk in gebruik. Het touchscreen werkt perfect. Zelfs filmen in half duister levert bevredigend beeldmateriaal op. Prijs-kwaliteit is dit een fantastisch toestel. Het is reeds mijn derde generatie Sony handycam die ik heb aangekocht en het wordt steeds maar beter en beter. Een absolute aanrader!

KoenVC 17-01-2015

Ik heb de camera vergeleken met de kleinere broertjes van Sony (bvb HDR-CX330) en andere merken. De kwaliteit van de lens is zeer goed (G lens). De breedhoek komt zeer goed van pas. Maar het meest overtuigende aspect om deze camera te kiezen is echt wel de optische stabilisatie. Het is de meerprijs t.o.v. de lagere modellen dubbel en dik waard !
De handleiding is zeer beperkt, maar dat is niet abnormaal : het gebruiksgemak is zo groot, dat het geen uitleg vereist.
Onze vorige Sony camera is 10 jaar oud en werkt nog steeds prima. De reden van aankoop van nieuwe camera is HD, breedhoeklens, SD kaart (i.p.v. mini-DV van vroeger), gebruiksgemak, compactheid, oplaadbaar in de auto (handig wanneer je 3 weken rondtoert in Ysland), en kwaliteit van het geluid.

Makske10 15-01-2015

De camera voldoet volledig aan mijn verwachtingen...
De projector op deze camera is een geweldige uitvinding van Sony en de kleine meerprijs hiervoor is het zeker waard !!! Aanrader !!!

Pallav Sharma 14-01-2015

It a nice handy cam for starters and mid users, it allows ease of best with great picture quality and the projector is just a bonus on the top. The zoom and sound quality is great. The stabilisation is good but can be a bit shaky sometimes.

vervecken 13-01-2015

leuk apparaat.
het is gemakkelijk te bedienen en zeer licht voor lang in de hand te hebben.
met ingebouwde projector kan je gemakkelijk aan iedereen laten zien wat je gefilmd hebt zonder tv.
de kwaliteit hiervan is beter dan verwacht

echt een leuk, gemakkelijk ,licht en handig toestelletje.
een echte aanrader!

Emmanuel Deprez 13-01-2015

geluidskwaliteit en beeldkwaliteit vallen op voor een degelijk geprijsd toestel en de optie om overal met een beamer je videos te kunnen bekijken is super kortom goed toestel

marc Decat 13-01-2015

Zeer gemakkelijk in gebruik :zeer mooie beeldkwaliteit :
MEER dan tevreden ! Het programma dat je erbij op je computer kan downloaden is Top !

Swivo 25-12-2014

De aparte microfooningang biedt extra mogelijkheden
De beeldstabiliteit is buitengewoon goed en niet gezien bij dergelijke camcorders

Akkejeno 25-12-2014

Heel leuke, gemakklijk hanteerbare camcorder met zéér goede beeldkwaliteit en de bekende mooie Sony kleuren. Vooral outdoor opnames zijn zeer mooi. Enkele minpunten : 's avonds donkere opnames zijn van mindere kwaliteit met ruis - bewerkte movies kunnen niet terug naar memory card gekopieerd worden (erg spijtig) - geen ingebouwde flash om foto's te maken. Niettemin, ik blijf een Sony fan.

laurent cuvry 11-12-2014

Beste,
Ik ben de handycam nog niet meester vooral omdat ik nooit gefilmd heb maar altijd gefotografeerd.
Ik zou geholpen worden indien ik bij sony een workshop zou hebben om er leren mee te filmen

mathijs marcel 05-12-2014

Licht, en goed in de hand liggend toestel, eenvoudige bediening ,snel gebruiksklaar,
Wat een super handelbaar apparaat. Kwaliteit van geluid en beeld is super! Ook de projectie is handig, Het apparaat is makkelijk te bedienen. De menu is erg overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen. Ook het herbekijken en wissen van opgenomen beelden gaat erg makkelijk. Ben erg blij met deze super camera!!Ten zeerste aan te raden.
Spijtig is er geen tweede accu bij.

Meert Patric 27-11-2014

Keitoffe camera die heel goed in de hand ligt, subliem geluid en gebruiksgemak. Men kan ook een licht bovenaan monteren ...Ideaal voor in donker.

vapa 26-09-2014

niets dan lof over het toestel, het super handige is het maken van foto's tijdens het filmen en dan nog van een zeer goede kwaliteit, de projector is super handig vooral tijdens projecten op school, je kunt dadelijk de resultaten projecteren zonder veel poespas of aansluitingen van andere toestellen of vervelende kabels.

Titoo 03-09-2014

Voor mijn eerste camera niets dan lof. Eerste ingebruikname ervan was heel duidelijk en makkelijk.Ligt goed in de hand en zeker niet te zwaar. Duidelijke weergave met mooi scherpe beelden en mooie natuurgetrouwe kleuren. Goede inzoem en kan van ver uitzoemen. Heel gemakkelijk in gebruik,zeker geen spijt van aankoop.Voor beginner zeker een aanrader. Is zijn prijs zeker waard.

alex waelput 03-09-2014

geluidskwaliteit is zeer middelmatig maar misschien moet ik nog wat meer oefenen om het niveau te verbeteren. De camera biedt heel veel mogelijkhedcen en de beeldkwaliteit is meer dan uitstekend. De online handleiding is heel degelijk en gebruiksvriendelijk. Qua vormgeving is deze camera een voorbeel in vergelijking met sommige toestellen van de concurentie.

ocin1 02-09-2014

De beeldkwaliteit en de beeldstabilisator zijn uitstekend. Tevens is het geluid zeer goed. De projectiemogelijkheid is tof en werkt beter dan verwacht. Tevreden over de aankoop.

hasan bingol o 01-09-2014

Projet is heel mooie en deize camera is een wi-fi datis Gemaklek .camera zijn veel talen . Canera is zoem heel goed en exta mikrofo insteken perfect