Sony HDR-PJ810E zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 96 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-PJ810E zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Johan Waegeman 05-05-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Vooral de beeldstabilsatie van de PJ810 is fenomenaal. Hoe verder je uitzoemt, hoe beter de stabilisatie.

krisvv 06-03-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

de grootste troef van de sony hdrpj810 is de stabilisatie; uitermate scherm zelfs bij beweging. een groot lcd scherm met makkelijke bediening via aanraking. Camera ligt goed in de hand. Via de ingebouwde projector kan je direct je opnames delen op een feestje

Vdeamarillo 02-03-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

De camera ligt comfortabel in de hand en alle gebruiksknoppen zijn goed bereikbaar.Er is ontegensprekelijk een goede beeldkwaliteit van de opnames. SteadyShot werkt heel goed. Zelfs de beelden die ik(testend)al wandelend maakte met de camera in de hand geven een mooi resultaat. De ingebouwde projector is een leuk extraatje. Deze wordt erg op prijs gesteld door mijn kleinkinderen. De stemonderdrukknop bleek (achteraf) een nuttig hulpmiddel na een schooloptreden, in een grote zaal. De geluidskwaliteit is bevredigend. Belangrijk voor mij is dat er naast het lcd scherm een traditionele zoeker aanwezig is. De ingebouwde ‘harde schijf’,die ik zelf als reserve vrij hou, is m.i. ook een meerwaarde. Als de geheugenkaarten vol zijn is er nog altijd veel vrije opname ruimte.
Totaal: 8.7

OlivierVandamme 28-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Als consument maar ook als verkoper van deze producten kan ik U zeggen dat je geen beter toestel kan kopen voor dagelijks gebruik voor uzelf en uw familie. De stabilisatie is fantastisch, de projector is veel meer dan een gadget, de lens is fantastisch en het gebruiksgemak is zo eenvoudig dat je de camera in 30 seconden kan uitleggen aan eender wie om te filmen.

Kat31 26-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Ik ben super gelukkig met mijn aankoop.
SteadyShot werkt voortreffelijk. Wandelen met de camera in de hand geeft mooi resultaat. Prachtige beeld kwaliteit ook in donkere omgeving. Mooie witbalans.
De stem onderdrukknop vind ik een mooie uitvinding.
Zwaardere dikke batterij geeft nog altijd een goede balans in de hand.
De ingebouwde projector is ook een handig nieuwtje.

De Jans Guy 19-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Cashback heeft de aankoop bespoedigd. Tot heden die aankoop niet betreurd. Zeer gebruiksvriendelijk en ligt goed in de hand. Pluspunt is zeker de ingebouwde lensstabilisator. Gemakkelijke overdracht van data via wifi. Ik heb wel al de software geïnstalleerd maar nog geen ervaring met het bewerken van de opgenomen video beelden.

Loones G. 14-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Ik ben reeds meerdere jaren gebruiker van een Sony-handycam. Eerst was dat de DCR-PC1000E, daarna de HDR-HC9 en nu de HDR-PJ810. De kwaliteit van de camera gaat in stijgende lijn. De mogelijkheden op geluid zijn groter ( surround + zoommicrofoon ), de beeldkwaliteit wordt steeds beter ( vroeger standaard en nu HD) en het gebruiksgemak behoudt zijn niveau. Een zeer interessante mogelijkheid is de opname op 50 frames per seconde en dit is ideaal om vertraagde beelden te bekomen.Toch had ik graag gehad dat opname in 'standaard' toch nog mogelijk was.
Daar ik steeds terugkeer naar Sony bewijst dat ik over de Sony-producten tevreden ben. Eventjes zeggen dat mijn twee vorige camera's tijdelijk defect waren, maar ze werden beide hersteld en werken als nieuw : chapeau voor Sony dat ze nog steeds de nodige wisselstukken bezitten om oudere camera's te herstellen.
De mogelijkheid om de camera te gebruiken als projectietoestel is wel meegenomen, maar was voor mij geen must. Ik ben dus een tevreden camera-gebruiker.

naam 2912 10-02-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

de geluidskwalieit is zeer goed maar niet echt top, daartegenover is de stabilisatie echt zalig, men kan rustig wandelen tijdens het filmen zonder dat dit nadelig is voor de beeldkwaliteit.Er zijn voldoende mogelijkheden om prachtige beelden te maken.Ook het nemen van foto's is zeer gebruiksvriendelijk. Degelijkheid zal zich in de toekomst nog moeten bewijzen

jurgenpittem 27-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Ligt gemakkelijk in de hand.
maakt mooie beelden, ook als je "geen stille vaste hand" hebt blijft het beeld mooi dankzij de beweegbare lens die zorgt voor stabiliteit

Ylenia Thienpont 20-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Ik kocht de videocamera in functie van mijn werk. Mijn taak bestaat eruit via videofeedback opvoedingsondersteuning te bieden aan pleeggezinnen.

Er is een uitstekende geluidskwaliteit en beeldkwaliteit.
De zoommogelijkheden zijn uitstekend. Ook de mogelijkheid om tijdens het filmen foto's/screenshots te nemen is een meerwaarde binnen mijn opdracht. Bij het afspelen op de videocamera zelf, is alles goed zichtbaar én hoorbaar. Eens overgezet op een computer, verbetert de kwaliteit van beeld en klank nog aanzienlijk.

De videocamera is licht en gemakkelijk hanteerbaar, ook voor een technische leek zoals ik. Het menu is zeer duidelijk. Het is ook makkelijk dat je geen extra kaartje bij de hand moet hebben, er is voldoende opslagruimte op de interne harde schijf. Eén klein minpuntje is het ontbreken van de looptijd in het scherm. Daarvoor dien je de touchscreen telkens aan te raken en dan wordt de looptijd even zichtbaar.

Over de degelijkheid kan ik nog niet echt oordelen, gezien ik de videocamera pas een maand gebruik. Toch voel je dat het toestel degelijk gemaakt is. Prijs-kwaliteit denk ik dat ik een zeer goede aankoop deed.

Marc232 15-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Handig in gebruik en niet te ingewikkeld. Goede beeld en geluids kwaliteit. Gemakkelijke overbrenging naar de computer. Goede beeldkwaliteit bij projectering.

micheldt52 13-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Recent heb ik een sony handycam PJ810 gekocht. Ongelooflijke beeldstabiliteit. Zeer eenvoudig en draadloos transfert van camera naar PC, Tablet of smartphone. Beeldkwaliteit onovertroffen. Handig formaat, lichtgewicht ook zeer degelijke foto's zelfs tijdens filmen.
Instellingen zeer gemakkelijk te wijzigen, aan te passen naar omstandigheden alhoewel ik hoofdzakelijk de automatische functie gebruik. De bijhorende software, nodig voor het knippen, monteren en samenvoegen van opnames dien ik nog te leren.

Willy 7 02-01-2015
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Ik heb de camera gekocht voor de beeldstabilisator en deze overtreft mijn verwachtingen , is zeer gemakkelijk te bedienen en heeft een uitstekende beeldkwaliteit.

Marc 47 29-12-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Zeer goede stabiliteit,lens en kleuren optimaal.
Nadeel : LCD scherm moet gesloten worden alvorens men de beeldzoeker kan gebruiken.

secretcinema 12-12-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

schitterende beelstabilisatie, ook bij tele en weinig licht. voor zijn prijs wel heel erg goed toestel

Werner Boon 01-12-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Heel leuk toestel om mee te werken. Heel scherpe beelden.
Het geluid is heel goed. We hebben nog wel niet geprobeerd met een 'externe micro aan te sluiten.
Leuk zijn ook de effecten waarmee je aan de slag kan.
Het toestel ligt ook goed in de hand.

lieven1968 01-09-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Hallo, de Sony HDR-PJ810EB is een handige camera die snel opstart en prima beelden oplevert. Ik ben echt wel verrast van de beeldkwaliteit, terwijl ook de klank zeer goed meevalt. Ik gebruik 'm om interviews af te nemen en dat lukt zonder externe microfoon.

De projector is een leuk gadget, maar ook niet meer dan dat. Ik kijk liever meteen om pc- of tv-scherm.

Karel V. 01-09-2014

Heel gebruiksvriendelijk toestel.
Enig minpuntje is de toets om foto's te maken staat ongelukkig dicht bij de toets om in te zomen.
Als ik lang aan filmen ben is het het al regelmatig gebeurt dat ik aan de toets kom,zodat er foto's tussen staan. Of ik zit met een technisch probleem dat ik denk dat ik denk dat ik aan de toets kom om foto's te maken

Monbaliu 29-08-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Optische videostabilisatie is kwalitatief zeer goed.
Projector is een leuke functie, relatief goede kwaliteit.

Tomas99 29-08-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Ben overgestapt van een Canon naar deze Sony en ik ben er zeer tevreden over. De stabilisatie is ongelooflijk en werkt heel goed. De projector is ook vaak handig zodat je niet op een klein display moet kijken naar de beelden. Het geluid en de beeldkwaliteit zijn ook top. Al bij al een heel goede camcorder.

Steve De Geyter 27-08-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Een prachtig, klein en handig toestel boordevol met de laatste snufjes. De beeldstabilisator is ongeevenaard !!! Prachtige resultaten van een compact toestel !!!

de moenne 13-08-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Heel compacte handige camcorder.
Mooie beeldkwaliteit.
Handige projector om met meerdere mensen de opgenomen beelden te bekijken.
Een aanrader.

Min puntje -Met grote batterij moeilijk filmen via zoemer.

karel1993 07-08-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Geen neg opmerkingen het was sony of canon ,prima toestel word gebruikt bij studie journalistiek en vakantie

De Paepe Patrick 01-08-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

Men beste camera ooit. Enorm compact! Super. Wat ook interessant is is dat men tijdens het filmen foto's kan nemen. Had van sommige gelezen dat er 1 nadeel was. Niet filmen op donkere plaatsen terwijl de camera in het bezit is van een led lamp. Dus ik heb er geen probleem mee. Wat ook de max is dat we al tijdens een feest beelden kunnen laten zien op een wand. Ik zou deze camera in het algemeen een 10 kunnen geven. Proficiat Sony!

Frank333333 31-07-2014
Geschreven voor: Sony HDR-PJ810E zwart

De geluidskwaliteit blijkt super te zijn ... Net terug van een veertiendaagse cruise en ondanks de fluitende wind bij het varen zijn onze opgenomen gesprekken nog perfect hoorbaar.

De beeldkwaliteit is van een hoog niveau , mede dankzij de sterke beetdstabilisatie die in het toestel ingebouwd is.

De mogelijkheden zijn legio. De projectorfunctie is super ... Vanuit ons bed in de kajuit keken we s avonds met veel plezier terug naar wat we die dag hebben meegemaakt ... Net een bioscoopgevoel.

Het toestel is zeer gebruiksvriendelijk . De handleiding is leuk maar zelfs niet nodig omdat alles zichzelf uitwijst.

Vormgeving is ideaal ... Ligt perfect in de hand, mede door laag gewicht van de camera.

Toestel lijkt echt degelijk te zijn .