Sony PJ330 Handycam® met ingebouwde projector zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PJ330 Handycam® met ingebouwde projector zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

guydk 03-03-2015

handig,gebruiksvriendelijk en gemakkelijk opbergbaar.
prijs/kwaliteit is dit een zeer goed model.
alsook het afspelen van video op grote oppervlakken,is deze zeer interressant

Vandensande 28-02-2015

gemakkelijk te hanteren en heel eenvoudig te gebruiken, het is haast onmogelijk nog slechte opnames te maken

L. Vansnick 26-01-2015

geluids- en beeldkwaliteit: zeer goed voor kleine camera;
mogelijkheden: voor een beginnend filmer alleszins meer dan voldoende mogelijkheden;
gebruiksgemak: licht, compact en makkelijk in gebruik;
vormgeving: zeer handig en compact model;
degelijkheid: tot nu toe (na enkele weken) zeer degelijk model. Een aanrader.

Roosen Theo 18-01-2015

De mogelijkheid om het gefilmde te projecteren op een muur of wand is een zeer goede vonst van Sony.
ook de instelling samenvatting met achtergrond afspelen is een handigheid en een grote tijdsbesparing, men moet de beelden in principe niet meer bewerken of zogezegd knippen en plakken. Het bleek telkens een goede samenvatting te zijn van datgene ik gefilmd had, met muziek, enige minpunt is dat het altijd dezelfde muziek is.

Christel2015 18-01-2015

Heldere beeldkwaliteit,stabiele beelden, geluiden goed hoorbaar. Fijne bijkomstigheid is dat de camera zelf een "filmpje" maakt van de high lights van je opgenomen beelden. Dit onder begeleiding van muziek en leuke overgangseffecten. De projector is wel wat wazig en klein.

naamion 08-01-2015

Het is een praktisch apparaat en gemakkelijk te bedienen
De kwaliteit van beeld en geluid is prima
En de camera ziet er mooi uit.

mie van bortel 04-12-2014

Zeer handig in gebruik met een prima resultaat qua beeld en geluid. Een slim en ergonomisch toestel.

swadebres2 17-09-2014

Heel gebruiksvriendelijk toestel met vele mogelijkheden: zowel film als individuele foto's.
Is heel handig om mee te nemen. Een extra heel geapprecieerd kenmerk is de mogelijkheid om beelden/film te projecteren. Super leuk en werkt perfect.
Kan het iedereen aanraden!

Stef.V 01-09-2014

Zeer gebruiksvriendelijk toestel met prima beeld-en geluidskwailiteit.
Zeer tevreden van onze aankoop.
Zeer degelijke kwaliteit van de projector.

Nico Laureys 27-08-2014

-makkelijk te bedienen handycam, duidelijke menustructuur
-erg tevreden over de beeldstabilisatie die een zuiver rustig beeld weergeeft
-de ingebouwde projector is handig als je enkele mensen je films wil laten bekijken zonder randapparatuur, maar het geprojecteerd beeld is redelijk klein als je een helder beeld wil tonen, als je verder van je projectiewand gaat, dan is het beeld wel groter maar niet meer scherp
-dit is onze 1e camera, qua prijs/kwaliteit zijn we er zeer tevreden over

José V G 01-08-2014

De camcorder is een aanrader voor amateur gebruik. Films zijn van zeer hoge kwaliteit (iets minder bij slechte verlichting), de foto's zouden beter kunnen zijn maar daarvoor koopt men geen camcorder. Close-ups zijn zeer scherp. De ingebouwde projector is goed bruikbaar in een verduisterde kamer. Het scherm is buiten ook nog leesbaar. De WiFi functie werkt goed. Een kleine, lichte en leuke camcorder, een aanrader.

Rohnny Coosemans 01-08-2014

Zeer degelijk toestel. Het geluid is van goede kwaliteit en komt mooi tot zijn recht op een goede stereo tv. Beeldkwaliteit is uitstekend en natuurlijk full HD. Dit geeft mooie beelden op een HD-tv.
Zeer veel mogelijkheden en zeker wanneer men de software van Sony afhaalt. Dan zijn de opgenomen beelden ook snel overgezet naar de pc.
Al bij al een degelijk en goed toestel.

BBB21 29-07-2014

handig in gebruik.
alles wat een camera moet hebben.
zeer licht en makkelijk te bedienen.
goede beeldkwaliteit en snel en eenvoudig aan te sluiten op tv en pc

Willem Gilles 25-07-2014

- zeer gebruiksvriendelijk apparaat
- blij met WiFi connectie om filmpjes te uploaden naar smartphone

BBB21 24-07-2014

Sinds een maand in bezit en heel tevreden.zeer lichte compacte camera met alles wat ik verwacht van een camera

Filip Ieper 25-06-2014

Deze Sony is mjn eerste camcorder. Deze zal eerder gebruikt worden voor huis tuin en keuken opnamen. Er zitten zoals op de meeste elektro toestellen veel functies op die weinig tot nooit zullen gebruikt worden. De beeldkwaliteit en de stabiliteit ervan in het bijzonder heeft mij zeer positief verrast. Deze is totaal niet meer te vergelijken met de beelden die je vroeger zag in TV programmas. Ook binnen opnames zijn geen probleem. De basisfuncties zijn kinderspel. Lens open, scherm open, start/stop en zomen. Een nieuwe smartphone vraagt meer opleiding dan deze camcorder.

Babbelaar 17-06-2014

Dit is wat ik zocht. Eenvoudig in gebruik. Degelijke kwaliteit en een schappelijke prijs. Zelfs wanneer je nooit een camera hebt gehad is dit toestel echt een aanrader voor een beginner. Na de vakantie zal ik echt kunnen schrijven of zeggen wat het toestel mij waard is. Maar de vooruitzichten zijn goed. Dus ben ik tevreden.