Sony PJ330 Handycam® met ingebouwde projector zwart - Reviews

Beeldstabilisatie
Formaat display
2,70 inch

guydk 03-03-2015 Product kwartaal in bezit

handig,gebruiksvriendelijk en gemakkelijk opbergbaar.
prijs/kwaliteit is dit een zeer goed model.
alsook het afspelen van video op grote oppervlakken,is deze zeer interressant

Vandensande 28-02-2015 Product maand in bezit

gemakkelijk te hanteren en heel eenvoudig te gebruiken, het is haast onmogelijk nog slechte opnames te maken

Frank's review 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk positief ! Helder beeld, voelt degelijk aan, indrukwekkende zoom en steadyshot werken perfect. Voor dit geld een complete camera. Ook leuke gadget is de projector, die ook prima te gebruiken is om foto's en video vanaf smartphone weer te geven.

Rene 2305 23-02-2015 Product maand in bezit

Een zeer gebruiksvriendelijke camcorder met mooie beeldkwaliteit. Leuke bijkomstigheid
Is dat er een projector op zit zodat je tijdens bijv vakantie meteen kunt kijken naar jouw filmpjes.

BettyMUA 21-02-2015 Product paar weken in bezit

A very good camera. Really happy to choose one with projector - so easy to use and so much fun. Great quality of the picture, and good quality of the sound.

1jansen1953 10-02-2015 Product maand in bezit

Prima camera uitstekende geluidskwaliteit en beeldkwaliteit.Mogelijkheden moeten wij nog even uitproberen, het is een zeer gebruiksvriendelijke camera, wij zijn erg tevreden

dilanopro 09-02-2015 Product maand in bezit

Hiervoor hadden wij een verouderde camera (uit 2004) en met een dichterbij komende geboorte waren we toe aan een nieuw model (met High Definition). Ik ging dus op een online zoektocht. Na het lezen van diverse reviews (o.a. van de Consumentenbond) waarbij ik lette op voornamelijk de prijs/kwaliteit verhouding kwam ik uit bij deze camera van Sony.

Ik heb er inmiddels al een aantal keer mee gespeeld en de camera voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Vooral de zoomfunctie is super! Ik merk dat bij het inzoomen het beeld wat minder scherp wordt, maar het resultaat is ver boven mijn verwachting. De ingebouwde projector is een leuk hebbeding en is nog aardig scherp ook. Je merkt wel dat de projectie er het beste uitziet in een donkere omgeving. Verder ben ik enthousiast over de draadloze verbindingsmogelijkheden met mijn smartphone (ook een Sony, maar volgens mij maakt dat niet uit). Erg handig als je filmpjes wilt whatsappen, want de camera maakt ook een gecomprimeerde versie aan van het filmpje.

De camera is superlicht wat de mobiliteit bevordert en het ingebouwde usb-kabeltje vind ik een pluspunt, omdat dat weer een extra kabel meenemen scheelt. Hoewel ik geen reviews heb gelezen waarin het kabeltje is afgebroken, doe ik er wel wat voorzichtig mee.

Overall erg tevreden!

Fred uit Almere 01-02-2015 Product maand in bezit

Beeld en geluid zijn prima in orde. Niets op aan te merken. Qua mogelijkheden heb ik niet veel eisen. Gewoon opnemen en de videobestanden kunnen bewaren. Je kunt ook draadloos mp4 bestanden overzetten naar je telefoon, maar dat vind ik vooralsnog ingewikkeld en is nog niet gelukt. De camera zelf is superlicht en ligt goed in de hand. Voor dit geld een prima product. Geen touchscreen en de lens met de hand openen. Als je dat niet erg vindt is dit een prima camera met een lange accuduur.

L. Vansnick 26-01-2015 Product paar weken in bezit

geluids- en beeldkwaliteit: zeer goed voor kleine camera;
mogelijkheden: voor een beginnend filmer alleszins meer dan voldoende mogelijkheden;
gebruiksgemak: licht, compact en makkelijk in gebruik;
vormgeving: zeer handig en compact model;
degelijkheid: tot nu toe (na enkele weken) zeer degelijk model. Een aanrader.

J123456789 21-01-2015 Product paar weken in bezit

2 weken in bezit maar nog niet echt veel gebruikt. Eerste indruk: goede prijs/kwaliteit verhouding. Projector unieke feature. Enige minpunt is simpele/ouderwetse bediening van het menu.

Roosen Theo 18-01-2015 Product maand in bezit

De mogelijkheid om het gefilmde te projecteren op een muur of wand is een zeer goede vonst van Sony.
ook de instelling samenvatting met achtergrond afspelen is een handigheid en een grote tijdsbesparing, men moet de beelden in principe niet meer bewerken of zogezegd knippen en plakken. Het bleek telkens een goede samenvatting te zijn van datgene ik gefilmd had, met muziek, enige minpunt is dat het altijd dezelfde muziek is.

Christel2015 18-01-2015 Product paar weken in bezit

Heldere beeldkwaliteit,stabiele beelden, geluiden goed hoorbaar. Fijne bijkomstigheid is dat de camera zelf een "filmpje" maakt van de high lights van je opgenomen beelden. Dit onder begeleiding van muziek en leuke overgangseffecten. De projector is wel wat wazig en klein.

gerrit 1234 13-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is een mooi camera en is makkelijk te bedienen en licht van gewicht .
Geeft goed beeld weer en is mooi en duidelijk.
Echt een aanrader

naamion 08-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is een praktisch apparaat en gemakkelijk te bedienen
De kwaliteit van beeld en geluid is prima
En de camera ziet er mooi uit.

Jermained 08-01-2015 Product paar weken in bezit

Camera gekocht om de voetbal wedstrijden van mijn zoontje op te nemen. Mijn vrouw neemt de wedstrijden op, zonder daarvoor de handleidingen gelezen te hebben. Niets te klagen over de kwaliteit. Groot plus punt is om gezamenlijk de wedstrijden via de projector te bekijken. Super blij dus met onze aankoop.

Janny2014 31-12-2014 Product maand in bezit

We hebben deze camera aan onze kinderen gegeven omdat ze zwanger zijn van hun eerste baby. Het gebruiksgemak is ideaal en het beeld en geluid zijn goed.

mie van bortel 04-12-2014 Product maand in bezit

Zeer handig in gebruik met een prima resultaat qua beeld en geluid. Een slim en ergonomisch toestel.

swadebres2 17-09-2014 Product maand in bezit

Heel gebruiksvriendelijk toestel met vele mogelijkheden: zowel film als individuele foto's.
Is heel handig om mee te nemen. Een extra heel geapprecieerd kenmerk is de mogelijkheid om beelden/film te projecteren. Super leuk en werkt perfect.
Kan het iedereen aanraden!

Hanter82 05-09-2014 Product paar weken in bezit

Top dingetje!

Camera langdurig vergeleken met naast liggende modellen, degeen zonder wifi of zonder projector. Toch over gegaan tot deze cam. Het kost dan iets meer maar je hebt echt een leuk apparaat!

Na een dagje filmen, even met het gezin de filmpjes terug kijken in het schemer of donker tegen een witte muur! Ik vind het echt een top optie op de Sony!!

Schiet je beelden die je direct op facebook wilt plaatsen of delen wilt met je vrienden, gebruik je wifi! Lees wel even de handleiding voor je hier aan begint:)

Voors:

- Compact
- Licht gewicht
- Haar scherp beeld
-Twee soorten opname, mp4 en HD tegelijkertijd!
- Projector
- Wifi

Tegen:

- Bij openklappen van het schermpje duurt het ongeveer 5 seconden voordat je kan filmen.

Dit is dan ook de enige tegen die ik kan vinden, voor de rest zeg ik: ben je opzoek naar een leuk cammetje, DEZE!

Stef.V 01-09-2014 Product maand in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk toestel met prima beeld-en geluidskwailiteit.
Zeer tevreden van onze aankoop.
Zeer degelijke kwaliteit van de projector.