Sony HDR-PJ240E Videorecorders zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-PJ240E Videorecorders zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Doche-16A 01-01-2015

compacte camera, eenvoudig in gebruik voor de niet professionele gebruiker. de ingebouwde projector heeft een trilling vrij beeld, en dat op elk oppervlak. een echte aanrader
voordelen: ingebouwde USB kabel, uitstekend beeld en geluid, veel extra mogelijkheden via de meegeleverde software.
nadelen: geen aan en uit knop.

Bjorn1989 04-12-2014

En zeer mooie beeldkwaliteit en zeer gebruiksvriendelijk , de projector op deze is en zeer leuk en goed extra leuk voor filmpje telaten zien aan kennissen en vrienden zeer tevreden !

Mewi 11-08-2014

Zeer degelijk toestel, maar niet echt veel mogelijkheden. Spijtig dat de lens steeds handmatig geopend en gesloten dient te worden, en dat dit dit niet automatisch gebeurd. Voor de rest tevreden over de aankoop.

chrisstoops 06-08-2014

heb mijn camera een paar weken en ben nog volop aan het testen . Ben steeds verbaasd over de mooie beeldkwaliteit en het gemak waarmee deze camera te bedienen is. Tot nu toe heb ik geen minpunten gevonden. Had de keus tussen enkele merken en ben blij dat ik voor Sony gekozen heb !

Pier Bonny 04-08-2014

Het toestel is heel gebruiksvriendelijk. Het is een lichtgewicht en ligt perfect in de hand.
De menu's zijn intuitief, beschikbaar in het Nederlands en duidelijk.

Lode 01 01-07-2014

Het aan de slag gaan met het toestel is heel éénvoudig, alles wijst zich zelf uit. Dit bijna zonder het gebruik van een handleiding en zonder voorkennis.