JVC GZ-E200BEU zwart

Beste deals -10% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 63 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-E200BEU zwart op Kieskeurig.be.

8,1

lambert1900 01-07-2013

De camera is een compacte basiscamera met een goede beeld en geluidskwaliteit.
Hij is eenvoudig in gebruik en snel geleerd. Gemakkelijk aan te sluiten op computer en TV

cindy38 19-05-2013

de jvc everio gz-200 is een mooie kleine video camera wij zijn er heel blij mee nu kunnen we lekker weer films maken

C.Sterrenburg 13-05-2013
  • Product kwartaal in bezit

Een erg fijne camera! Hij is voor ons om de kinderen te filmen en de vakantie's. Hij is gemakkelijk mee te nemen en is lekker ligt, en hij ziet er ook nog eens mooi uit. Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Voor dagelijks gebruik een erg handige camera. Makkelijk in gebruik. Voor ons zit er alles op en aan. Ik zeg een echte aanrader!!

kim1999 21-04-2013

Kleine camcorder met wel veel mogelijkheden en goede beeldkwaliteit. We hadden hem iets groter verwacht maar hij ligt zo wel lekker in de hand.

swisset 21-04-2013
  • Product maand in bezit

Prima camera met goed beeld en geluid, past lekker in de rugzak dus lekker meenemen.In vergelijking met mijn GVR3000 is deze everio camera een plus.

Eres49 17-04-2013

Ligt lekker in je hand, is erg licht en gebruiksvriendelijk.
Ik heb er al leuke opname's mee gemaakt, zelfs bij schemer zijn de beelden goed.

M. Haverkamp 17-04-2013
  • Product kwartaal in bezit

Een fijne makkelijke te bedienen camera die ook voor binnen te gebruiken is. Is erg handzaam en het menu spreekt voor zich.

natalis 10-04-2013

zeer goede camcorder, touchscreen zeer mooi beeld toch zeer reactief, maar eenvoudig te gebruiken, stylus zou goed zijn

Spoekje 26-02-2013
  • Product maand in bezit

Lekker klein en licht in de hand. Filmt makkelijk en snel. Beeldkwaliteit erg goed en vooral ook in de donkere dagen. Alles blijft goed zichtbaar. Tasje me extra accu erbij is goed te krijgen en wel aan te raden.

Marco19802012 03-02-2013
  • Product half jaar in bezit

Ik had niet verwacht dat het zo'n mooi beeld op zou leveren apart. Start supersnel snel op, echt gewoon een top product

toobart4u 31-01-2013
  • Product kwartaal in bezit

Voor het geld een erg fijne camera. Het beeld is mooi.. alleen het scherpstellen duurt af en toe even en in en uitzoomen maakt wat herrie.

reinalt 28-01-2013

Vooral het geluid is soms erg zacht. Foto's zijn onscherp bij weinig licht. Wel erg makkelijk in gebruik, ligt goed in de hand

C. Woud 27-01-2013

Prachtige camera met veel mogelijkheden voor een goede prijs. Makkelijk te bedienen en de beeldkwaliteit is echt goed. Mooie kleine camera

Mike072 26-01-2013

Een prima camera'tje voor de prijs. Ik denk dat er zeker betere zijn met mooiere kwaliteit, maar deze camera is echt hartstikke goed voor zijn geld. Gewoon scherp beeld op je HD tv, ook bij het inzoomen. Prima.

Tommie2013 07-01-2013
  • Product kwartaal in bezit

Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het touchscreen scherm is een groot voordeel.
Groot zoombereik met behoud van beeldkwaliteit.

Tonvanypenburg 07-01-2013

6,2
goed apparaat voor dat geld. accu die bijgeleverd wordt is meer een thuisbrengertje (korte gebruikersduur, staat wel netjes in de specificaties aangegeven) en maakt aanschaf van een tweede accu noodzakelijk. tip: bestellen op ebay, 3000mAh voor 22 euro. gezichtsherkenning is handig, stelt daardoor mooi scherp op het juiste onderwerp. heeft wel moeite met scherpstellen bij weinig licht. camera is goed stil te houden en beeldstabilisatie werkt prima. meegeleverde software is houtje touwtje en zeker voor een beginner lastig te bedienen (gebruikerslijst? smart-lijst? topsnelheid?). handige agendafunctie, goed beeldoverzicht maar erg weinig vrijheden om iets zelf in te stellen. niet intuïtief: bijv. rechtermuisknop op de pictogrammen geeft geen mogelijkheid om clip-eigenschappen te tonen. in plaats daarvan moet je naar menubalk > scherm > info opvragen.
wat me het meest tegenviel is de truc van JVC om recensies te scoren. daarmee krijg je namelijk een jaar extra garantie. dus houd dat in je achterhoofd bij het lezen van de recensies!

Peeters 1966 05-01-2013

Mooie compacte camera. Nu een paar weken in ons bezit en geen moment spijt. Uitgebreide handleiding van internet gehaald en aan de slag met de vele mogelijkheden van deze camera.

Sjoerd122222 29-12-2012

Een leuke camera voor een leuke prijs. Prijs kwaliteit is goed. De camera is zeer gebruiksvriendelijk. Beeldkwaliteit is prima.

Adrie.Mulder 27-12-2012

Ik heb deze camera met de kerstdagen gekregen,en wat een verschil met mijn oude jvc dv camera.Deze camera maakt veel scherpere beelden en ook met kunstlicht valt mij het beeld niet tegen.Ook het gebruiksgemak van de camera is heel duidelijk en bij het aansluiten op de computer vraagt de camera zelf wat de bedoeling is.Ik ben zeer tevreden over deze mooie camera en kan de camera alleen maar aanbebevelen.

ad 54 20-12-2012

mooie kleine en handige camera ook zeer gebruiksvriendelijk jammer dat er bij de aflevering geen sd kaart bij is want je wil toch gelijk aan de slag