JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 92 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-E205WEU zilver, zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Del val y garcia Alicia 05-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

la batterie ne me semble pas assez fixer et une partie de la finition couleur argent de l'écran me donne l'impression qu'elle va se décoller facilement 1 jour.

de batterij lijkt niet heel veilig en een deel van de zilveren afwerking van het scherm geeft mij de indruk dat het gemakkelijk zal loslaten.

carteron 04-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Très bon appareil, facile d'utilisation, bon rapport qualité-Prix.
A manipuler avec attention.
Autonomie de la batterie trop faible (Maximum 30 minutes en charge pleine : à revoir !!)

tatie_souris 30-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Ik vind het een prachtig design, een mooie camcorder die u overal mee naartoe kunt nemen en makkelijk te gebruiken.

StandardBoy 25-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Super camcorder. Prijs kwaliteit dik in orde. Ligt goed in mijn hand en reageert snel. Touchscreen reageert niet altijd heel snel door mijn dikke vingers maar werkt meer dan goed.

Aurélie 23-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Een zeer degelijk toestel met voldoende mogelijkheden. Zeer handig om mee te nemen door zijn compacte vorm, het toestel ligt goed in de hand. Het is een zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk toestel. Ik kan het product zeker aanraden!

corry drappier 26-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

het is een goed toestelen is duidelijk in gebruik en zeer goed te bedienen en is zeer goed van kwaliteit

marco_1983 26-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

zeer mooi toestel, beeld en geluid van goede kwaliteit.
meteen na uitpakken te gebruiken, zonder eerst een hele gebruiksaanwijzing te moeten uitpluizen.

Sonay 04-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

kwalitatief en compact! Dus altijd en overal bij me voor het opnemen van super zuivere beelden.

Ook handige om foto's mee te maken indien echt nodig

ppsmol 13-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Kleine compacte camera. Gebruiksvriendelijk door afmetingen en de knopen op de goede plaats. Zoom is ruim voldoende voor mijn gebruik. Afspelen via TV is prima. Wel spijtig dat batterijlader extra dient bij besteld worden. Hadden alleen extra batterij genomen. Is snel weg te steken. Start snel op bij open klikken scherm.

Joeri1984 31-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Zeer goede camera, toch zeker prijs kwaliteit beoordeling. Neemt zeer scherpe opnamen en de autofocus doet ook goed zijn werk. Het ingebouwde lensdopje is zeker een pluspunt daar je dit niet meer kan kwijt spelen. Een axterne batterij lader is wel handig omdat je dan kan filmen en een betterij opladen tegelijkertijd. Verder supercamera!!!

Banken Elke 28-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

We waren reeds in het bezit van een JVC recorder. Een ouder type weliswaar. Deze was aan vervanging toe.
Hebben heel wat toestelletje bekeken en uiteindelijk gekozen GZ-E205.
Een wit toestelletje trouwens. Lekker hip!
Waarom kozen we voor dit toestel.
Prijs Kwaliteit.
Voor ons gebruik heeft het toestel goede geluids- en beeldkwaliteit en voldoende mogelijkheden.
Een ander reden is het gebruiksgemak. Knopje drukken en filmen maar. In en uitzomen en verder filmen.

decker alain 16-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Zeer ergonomisch design. Daarnaast is de camcorder licht en handzaam een heeft een zeer krachtig zoombereik.
De beel kwaliteit is ook zeer goed.

Tommyke 21-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

De camera ligt perfect in de hand, het scherm is groot genoeg en het is gemakkelijk om te kijken wat je aan 't filmen bent, aangezien het scherm kan gedraaid worden. Goede beeldkwaliteit, het knopje van record is ook goed gelegen, aangezien het gemakkelijk bedienbaar is met de duim. Touch screen is handig en werkt goed. Het is eenvoudig om tussen het filmen door een foto te nemen en nadien weer te filmen.

lucky2781 01-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Het is een klein en licht model, makkelijk mee te nemen. Het geluid is prima, bij opnames/afspelen wel aan de zachte kant.
Het touch-screen is heel handig te bedienen, de camera is erg makkelijk in gebruik.
Het beeld op het externe scherm is helder en bij veel licht buiten is het nog steeds goed zichtbaar.
Koop er wel een extra accu bij, de bijgeleverde accu raakt snel op!
Het lijkt me een degelijke camera, heb hem nog niet zo lang dus kan dit nog niet goed beoordelen

Bruby 09-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E205WEU zilver, zwart

Handige camera klein en toch zeer veel mogelijkheden,touchscreen is zeer gebruiksvriendelijk.