Powerplus POWXG7515

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Powerplus POWXG7515 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

diederik_t 22-04-2015
Geschreven voor: Powerplus POWXG7515

Op 21/03/2015 kocht ik mij een verticuteerder POWXG7515 via een verdeler.
Op 23/03/2015 was de aandrijfriem al stuk na amper een 50 m² te verticuteren. De machine via de verdeler binnen voor herstelling.
Op 11/04/2015 heb ik het herstelde toestel terug.
Op 18/04/2015 had ik weeral hetzelfde probleem.
De machine opnieuw binnen via de verdeler.
Op 20/04/2015 nam ik eens zelf contact op met de firma VARO (afdeling technische dienst), waar ik het probleem uitlegde: daar krijg ik een antwoord van ja je belast het toestel, daarmee dat de riem stuk gaat. En na wat discussie werd de telefoon gewoonweg neergelegd.
Ik denk toch dat het de bedoeling is van een verticuteermachine om te verticuteren?
Voordat ik begin met verticuteren is het gras kort afgereden. Het verticuteren zelf gebeurt nog niet op de diepste stand zelf!
Dus hoe kan ik het toestel dan teveel belasten??

inconnu 21-03-2016

Dank voor deze review. Ik stond op het punt dit type te bestellen, maar dat laat ik nu wel uit m'n hoofd!