De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha WXC-50 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Svenson76 30-12-2017

Geweldig

Geschreven voor: Yamaha WXC-50

Heb dit apparaat gekocht, omdat ik een netwerkspeler wou. De yamaha vond ik direct de interessantste omdat je voor een redelijke prijs veel krijgt. Ik gebruik hem als streamer, met de pre outs aangesloten op m'n oude pioneer versterker A-505R. Het geluid is geweldig goed moet ik zeggen. Het muziek via net radio is al vrij goed, klinkt beter als de MP3 kwaliteit waarin ze uitzenden. Maar via Qobuz klinkt het allemaal nog beter, geweldige klank, heb een HIFI abonnement, en ben super tevreden.
Je bedient de Yamaha via de musiccast app, en die is heel gebruiksvriendelijk, mensen met een oude versterker, die de mogelijkheden willen van een modern apparaat, niet twijfelen!!!

Pluspunten

• mogelijkheden
  • buildquality
  • geluid
  • design