De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NAD C 368 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

j*****@g******** 20-12-2023

Prima versterker

Geschreven voor: NAD C 368

Heb de c368 nu een paar weken draaien en ja het klinkt goed in combinatie met Dali ikon6 speakers .
Lees dat dit soort digitale versterkers dun klinken en ja dat is waar maar kan ook omdat ik een 40j oude Technics versterker en tannoy venus speakers als vergelijk heb ..erg klassiek en dus wat dik precies het tegenovergestelde dus .
Merk wel dat met de juiste bron hij heel strak klinkt in het laag , cd speler dus,een van medevoort sa230, en ook lekker ruimtelijk.dus ben wel tevreden to nu toe ,maar doe mijn tannoys nog niet weg , klinken wel heerlijk met stemmen bv tov die dali speakers
Moest hem wel een reset geven en een update ..nadeel van 2e hands .
Nu nog zon veel te dure netwerkkaart blueos erbij kopen

Pluspunten

• Strak uiterlijk
  • Strak geluid
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Dure extra s
  • Weinig ingangen

Karel 09-05-2021

Met de Bluesound module helemaal bij de tijd

Geschreven voor: NAD C 368

Ik heb de NAD 368 met de MDC BluOS 2i module. Het geluid is zeer goed. Ik dacht dat mijn (Driade 81 MKII) speakers aan vervanging toe waren maar met deze versterker klinken ze geweldig - veel beter dan met mijn eerdere Onkyo TX-8050. De BluOS software werk uitstekend maar is niet helemaal foutloos (bij andere merken niet anders).
Ik gebruik voornamelijk Internet Radio (TuneIn), TIDAL, Airplay 2 en de multiroom opties (met Bluesound Flex 2i). Ook fijn dat je geen verplicht 'account' nodig hebt zoals bij Sonos.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit/uitstekend geluid
  • Compact en uitbreidbaar
  • Heel veel (ook streaming) mogelijkheden
  • Hi-Res (met bijv. TIDAL)
  • Prima app (PC, Mac, Android, iOS)

Minpunten

• Duur
  • Enkele bugs in BluOS

Maurits 10-08-2019

Leuk bedacht zeer matig geluid via analoge ingangen

Geschreven voor: NAD C 368

Het apparaat werkt nu redelijk na de laatste updates en loopt niet meer dagelijks vast bij het opstarten.
De bluos 2 module werkt redelijk goed maar is eigenlijk veel te duur.
Het geluid wat uit het apparaat komt is via digitale bronnen redelijk goed maar het geluid blijft toch schraal en komt niet echt aan.
Het geluid via de analoge ingangen is gewoon slecht. Het geluid klinkt leeg, zonder dynamiek. Ik heb er een Marantz pm62 en een NAD C320BEE naast gehouden en deze waren echt beter.

Pluspunten

• Genoeg aansluitingen
  • Redelijk vermogen

Minpunten

• Geluid is zeer matig
  • Afstandsbediening is matig
  • Slechte hoofdtelefoon aansluiting
  • Volumeregeling is zeer matig

Rambo 10-04-2018

Mooi concept, waardeloos uitgevoerd

Geschreven voor: NAD C 368

In theorie is dit een prachtig apparaat, zeker in combinatie met Blu-OS module waarmee je muziek kunt streamen. Over de geluidskwaliteit ben ik over het algemeen positief, al mis ik soms wat diepte in nummers waar veel verschillende lagen in zitten.

Toch beveel ik dit apparaat aan niemand aan. NAD heeft een product op de markt gezet dat vol met bugs zit en waarvan de elektronica zeer fragiel is. Ik heb twee exemplaren gehad (de eerste omgeruild na klachten over bugs), allebei met verschillende storingen en vastlopers. Zelfs iets simpels als het inschakelen gaat gepaard met een totale black-out, waar het apparaat alleen maar uit komt door de stekker eruit te halen. Niet af en toe, maar elke dag als ik de machine aanzet. De NAD service-afdeling heeft me talloze instellingen en andere dingen laten proberen om de problemen op te lossen, maar die weten ook niet echt wat ze eraan moeten doen en geven alleen maar dat de systemen in de versterker elkaar op een bepaalde manier storen. Ik breng de machine binnenkort voor de tweede keer terug en dan ga ik voor een ander merk. De storingen zijn niet exemplarisch, de twee die ik heb gehad waren allebei niet goed en de verkoper vertelde mij dat er meer worden teruggebracht. Laat je dus niet verleiden door de vele mogelijkheden die in de winkel breed worden uitgemeten, want je haalt een versterker vol met bugs in huis.

Pluspunten

• mooi concept
  • redelijk betaalbaar

Minpunten

• fragiele elektronica
  • vol met bugs