Denon HEOS Link - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Joey Tilburg 14-07-2015 Product paar weken in bezit

Nu een paar weken de Link in bezit en ik geniet er elke dag weer van.
De afgelopen 2 maanden zijn er erg veel muziek services bij gekomen waardoor ik mijn Tidal account maximaal kan benutten.
Makkelijk in het gebruik, makkelijk met het installeren en super in de communicatie tussen mijn link en Denon receiver. via de app kan ik alles nu bedienen, helemaal top!
In het begin wat problemen gehad, maar dit bleek aan mijn eigen netwerk te liggen, waarbij de hulplijn van HEOS mij uitstekend geholpen heeft.
Wat kleine aanpassingen in de router en alles loopt als een trein.
Top product en een aanrader voor iedereen die iets met streamen wil gaan doen.
Joran de boer 28-07-2015

Inderdaad Joey, een schitterend product!!
Heb deze na het lezen van je review ook aangeschaft.

Lisse0252 12-01-2016 Product paar weken in bezit

Heos LINK nu enkele weken in bezit.
De Link zit aangesloten op mijn Denon AVreceiver.

Voorheen heb ik gebruik gemaakt van de Sonos Connect.
De Heos link bewijst zijn meerwaarde behoorlijk.
Geluidsweergave is wel 10x mooier dan Sonos en de details zijn meer dan hoorbaar.

Zelfs mijn vrouw die een leek is met audio hoorde duidelijk een kwaliteits verschil dan Sonos.

Heos LINK is een aanrader!!

rollywood 02-09-2015 Product kwartaal in bezit

Echt een ideaal ding om je oude versterker of receiver mee te upgraden. Eindelijk niet meer m'n laptop, telefoon of ipad met jack naar de receiver toe.

Het heeft de meeste streamingdiensten wel aan boord, af en toe wil spotify nog wel eens haperen, maar dat ligt aan mijn verbinding in huis denk ik.

Het voelt allemaal heel degelijk en solide aan. Het installeren is ook echt een fluitje van een cent, een seconde of 15 en dan ben je wel klaar.

Guus M. 31-07-2015 Product maand in bezit

Hoi allemaal, wij zijn heel blij met de heos. Iedereen bij mij thuis kan ermee overweg en we zijn allemaal laaiend enthousiast. We zijn naar een speciaalzaak in Eindhoven geweest en na een duidelijk uitleg (dmv Ipad) was alles meteen duidelijk. Hier gaan we nog veel plezier aan beleven.