Onkyo A-9070 - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Aantal kanalen
Analoog in (rca)

pierre8 20-04-2015 Product paar weken in bezit

Deze Onkyo A-9070, vervangt een > 20 jaar oude Onkyo Integra 8780 en stuurt Quadral Platinum M40 luidsprekers aan.
Hij heeft drie digitale ingangen, 1x optisch, 2x coax.
Het team Onkyo-Quadral levert een uitstekend klankbeeld dat de live ervaring in de huiskamer benadert. Zowel Grieg's Peer Gynt als Stevie Ray Vaughan's Tin Pan Alley worden met veel detail en ruimtelijke precissie gespeeld. Zowel luid als stil speelt deze combinatie neutraal en aangenaam, zonder zwaktes.
Meer moet het niet zijn.

konijn1984 16-11-2012 Product paar dagen in bezit

Nu een paar dagen in bezit en vol aan het inspelen. Hiervoor had ik de yamaha rx-v1900 reciever. Deze is met films geweldig en met muziek was hij ook behoorlijk dacht ik tot dat deze onkyo in mijn woonkamer begon te spelen. Wat een detail in de muziek, stukken die ik niet eerder kon ervaren. De onkyo 9070 is een behoorlijke versterker dus mocht je hem in een kast willen zetten zorg ervoor dat hij diep en hoog genoeg is (word best warm). Ik vind de versterker er super strak en minimalistisch uitzien. De knoppen voelen goed aan, kwaliteit spul. De aansluitingen achter zijn allemaal verguld en je kunt je speakers met banaan pluggen installeren. Ik heb zelf de audioquest type 4 kabels, erg goed. De speakers die ik gebruik zijn de Klipsch RF-82. Deze speaker kan erg goed samen met deze versterker. Heb alles op neutraal staan, er is genoeg ( strakke) bass, mid en hoog.
Ik raad u aan om deze versterker echt eens te beluisteren.

Mvg

Jasper