Philips by Signify 3 x E27 bulb Starter kit E27

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips by Signify 3 x E27 bulb Starter kit E27 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Jessica Van Doren 09-11-2017

De perfecte sfeermaker

De Hue White Ambiance lampen, zorgen op elk moment voor de juiste sfeer, lichtsterkte. Makkelijk en snel te installeren. Steeds de juiste sfeer in de woonkamer, de slaapkamer en de kinderkamer. Veel licht bij lezen, gedimd licht bij tv kijken. De lampen bedienen kan eenvoudig met schakelaar. De Hue app is heel erg handig! Zo kan je hier instellen dat de lamp je 's morgens zachtjes wakker maakt, door op een zelf te kiezen tijd, meer licht te geven. En bij het slapen gaan kan je ze instellen om geleidelijk te dimmen. Dit laatste gebruik ik bij mijn dochter zodat ze weet dat ze nog heel even wakker mag blijven tot het licht helemaal uit. Ook heel handig in de app is dat je kan instellen dat het licht aangaat wanneer je thuiskomt op basis van jouw gsmlocatie, zo kom je nooit meer thuis in een donker huis. Wanneer je op vakantie gaat kan je gebruik maken van timers zodat het licht af en toe aan en uit gaat, zodat het lijkt of je thuis bent, of je kan gewoon via de app, vanop je vakantiebestemming thuis de lampen aan/uit doen. Mijn dochter vergeet regelmatig het licht op haar kamer uit te doen, zeer handig dat ik dit gewoon van beneden uit kan doen ipv dat ik 2 verdiepen omhoog moet. De ambilight + hue app lijkt mij ook heel fijn, alleen werkt het bij ons maar heel even wordt de connectie dan verbroken. De app iLightShow is ook een fijne app, die ervoor zorgt dat de verlichting zich aanpast op de tonen van de muziek. Supergemakkelijk is het gebruik van widgets die je zelf kan instellen op iphone en applewatch (nog handiger dan via iphone), zodat je direct de juiste sfeer kan creëren. Een snelle bediening kan ook via de spraakoptie Sirie op Iphone , hier kan je gewoon zeggen welke lampen je aan/uit wil zetten. Ik ben zeer benieuwd naar de werking van verdere apps en de Hue White en color lampen ga ik vast en zeker ook nog eens uitproberen.

Pluspunten

• dimbaarheid
  • bediening via app
  • bediening van buitenshuis