Philips Hue Starterkit, E27, wit en gekleurd licht - Reviews

fitting
E27
kleurverandering

Eveline_05 14-03-2016 Product paar dagen in bezit

Controle over de verlichting in je huis!

De starterkit bestaat uit een bridge en 3 x E27 lampen. Met 5 minuten heb je alles geïnstalleerd en kun je aan de slag met de app. Er is een officiële Philips Hue app, maar daarnaast talloze gratis en betaalde apps. Via de app kun je de lampen aan- en uitzetten, kleuren instellen en eigen lichtplannen maken. Tevens kun je elke lamp van een naam voorzien die je ook individueel kunt bedienen.

Het device dat als eerste connectie maakt met de bridge na aansluiten wordt de administrator. Deze heeft de mogelijkheid om de lampen via Siri te bedienen als dit een Apple device is. Daarnaast kun je meerdere devices registreren om de lampen te bedienen, maar het is ons nog niet gelukt om dat ook via Siri aan te sturen. Momenteel werken wij met iPhone, iPad en Apple Watch en dat gaat in principe vlekkeloos.

Via de my Hue website kun je een login maken en ook de lichten bedienen. Handig als je op vakantie bent of als je laat thuis komt en niet in een donker huis binnen wil komen. Voor deze laatste situatie kun je ook een instelling op je telefoon activeren dat zodra je op een bepaalde afstand van je huis bent de lampen aangaan. Dit wordt geregistreerd via de GPS van je telefoon, ook wel geofencing genoemd. Als wij de straat inrijden is het nog donker, sta je bijna voor de deur dan gaan de lampen aan.

Je kunt ook timers of een wekker instellen. Op het door jou ingestelde tijdstip veranderen de lampen dan van kleur. In de slaapkamer kun je dit als een wake up light gebruiken. Lampen zijn ook aan muziek of tv te koppelen. Bij de tv een extra ambilight functie en als je een feestje hebt een soort van discoverlichting in combinatie met de muziek.

De set vind ik zeer aan te bevelen. Met één druk op de knop alle lampen aan of uit en diverse sferen kunnen creëren in huis.

Bart 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Werkt uitstekend, maar kies je kamer/lichtpunt

De HUE lampen zijn envoudige te installeren, dat ging bij ons via de iPad zonder enig probleem. In het begin hadden we een aantal belangrijke lichtbronnen van de HUE lampen voorzien, maar dat bleek minder handig. Doordat je toch (uit gemak en gewoonte) meestal de 'ouderwetse' lichtknop gebruikt, gaan steeds de lichtinstellingen (kleur/intensiteit) verloren. Met de lampen in de minder grote lichtpunten gaat het beter. Wij moesten de lampen bedienen met de ipad of iphone, dat is wel een beetje een omschakeling, maar went wel. Het kiezen van licht scenes gaat heel eenvoudig en voegt echt wel toe aan de sfeer in de kamers.

Pluspunten

• Mooi licht
  • Energie besparing

Minpunten

• Instelling weg bij uitzetten met lichtschakelaar
  • Wennen aan bediening met tablet of telefoon

Floor 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldig product, flinke prijs

We hebben de starterskit nu een maand getest. Philips Hue heeft onze verwachtingen absoluut overtroffen. De lampen zijn gemakkelijk in gebruik en kunnen veel meer dan je denkt. Onze dochter vindt het erg leuk om met het licht op muziek te spelen (via een app) en er zit ook een soort wake-up light functie op.

Qua sfeer doet Hue precies wat het belooft. De kleuren zijn mooi en helder. We hebben er tijdens het kerstdiner veel indruk mee gemaakt. Het is erg fijn om de lampen te kunnen dimmen bij dit soort gelegenheden. We hebben een grote woonkamer waar dit ook echt toegevoegde waarde heeft. We vonden het licht bij onze eettafel eerder te fel.

Zijn er ook verbeterpunten? Toch wel. De app mag verder verbeterd worden. Je moet nu aparte apps bestellen voor allerlei leuke extra opties en je kunt 2 lampen niet hetzelfde kleurenschema geven.

Dan is er nog de prijs. Die is toch wel erg hoog. We zijn erg tevreden en vinden dat Hue de verwachtingen overtreft. Maar voor dit bedrag mag dit ook wel. Het is een investering en het zal aan je eigen behoeftes liggen of het zin heeft.

Voor ons was het aankoopbedrag wel waard geweest omdat de gehele sfeer aan onze eettafel nu anders is. Tevens gebruiken we een lamp icm de motion sensor in de hal. Als we aparte dimmers en motion sensor lampen hadden moeten aanschaffen hadden we minder waar voor ons geld gehad.

Pluspunten

• Voegt veel sfeer toe
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Wake-up light functie handig
  • Leuke gadgets via aparte apps
  • Mogelijk om energie te besparen door instellingen

Minpunten

• App mag verder ontwikkeld worden
  • De prijs is fors

Testpaneltester 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Leuke gadget, maar vooral voor indirect licht

De Philips Hue Starterskit getest voor een site. Ondanks dat het mogelijk met de Hue lampen om op elk moment van de dag een unieke sfeer te creëren met het licht, ben ik geen groot fan. Ik vind de lampen vooral geschikt voor indirect licht, maar minder in lampenkappen waarin de lampen zichtbaar zijn. Ik vind ze gewoon niet mooi ogen.
De mogelijkheden om de lampen op afstand te activeren en uit te doen zijn handig, maar dat is ook op te lossen met ouderwetse timers. Al met al een leuke gadget, maar in mijn huis met mijn lampen een overbodige gadget.

Frederique 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Heb ik dit nodig? Ja!

Bij die smart living dingen heb ik altijd de vraag: "heb ik dit nodig of is het meer voor de leuk?". En met dit product ben ik toch wel verrekte blij. Als ik niet thuis ben, kan ik de lampen desgewenst aan laten. Als je het milieu wil besparen kun je ze automatisch uit laten gaan zodra je de deur uitstapt.

De app mag van mij nog flink doorontwikkeld worden. Er zijn apps van andere ontwikkelaars die meer opties bieden. Gelukkig kosten die niet veel, maar ik vind het zelf wel handig als alles vanuit 1 app kan.

Nog een doorontwikkelpuntje is dat er op dit moment alleen lampen met grote fitting te krijgen zijn. De meeste van mijn lampen zijn kleine fitting dus ik hoop dat het wordt uitgebreid, dan koop ik zeker lampen bij.

Pluspunten

• Simpele installatie; geen technische kennis nodig
  • Bespaart energiekosten
  • Mooi, sfeervol licht

Minpunten

• App moet verder doorontwikkeld worden
  • Alleen grote fitting lampen beschikbaar

Churchill 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima Spul

Ik mocht van hettestpanel de Philips Hue White & color ambiance starter kit en Motion Sensor week lang testen en hier mijn review.

Pakketje was zaterdag aangekomen en ging ik gelijk aan de slag. De verpakking is erg aantrekkelijk en je hebt het gevoeld datje iets duurs in huis hebt gehaald. In de verpakking bevatte de Philips Hue bridge, en 3 White & Color peertjes. De motion Sensor was in een apart doosje geleverd. Gelijk het bridge aangesloten en de Hue app uit de app store gehaald. Vervolgens Hue peertjes in 3 lampen ingeschroefd in mijn woonkamer en daarna ging alles bijna a van zelf. Bridge was erkend na dat ik op de ronde “Link” knop heb gedrukt volgens de handleiding en zag ik gelijk de lampjes in het overzicht. Lampen kan je een logische naam geven en vervolgens ook groeperen. Heb dus een kamer “Living Room” aangemaakt en daar alle lampjes in gegroepeerd.

En toen ging ik op zoek naar de sunrise/sunset instelling. Ik heb namelijk een paar TP-Link HS100 stopcontacten die ik voor deze test had gebruikt. De wens is simpel: bij zonsondergang mijn lichten aan laten gaan en dan ergens laat in de avond weer uit. Vroeger gebruikte wij altijd mechanische tijdklokken. Maar dat was iedere keer een gedoe als je de tijd moet aanpassen: achter de bank kruipen, of achter de kast. Zonsondergang moment schuift door het jaar heen en weer. Maar toen kon ik deze optie nergens vinden. Natuurlijk kon ik een tijds gebonden schema maken, maar van een setje van 200 euro verwachte ik dat de sunrise/sunset optie ook bij zit (mijn TP-Link stopcontacten die 2 tientjes kosten per stuk hebben dit wel).

De Hue app:
Ik heb beetje “mixed feelings” over deze app – volgens mij is deze nog niet helemaal af. Je hebt al een paar scenes die erin zitten, maar de status geeft alleen aan of de lichten aan of uit staan met de kleur – hier zou ook handig zijn om te weten welke scene actief is.

Afijn verder testen, maar nu met de Home app van Apple en Siri. Dat ging ook supermakkelijk: code scannen en alles wordt erkend. Met zo een kit heb je dus een enkele code voor alles, en in de Home app zie je dus je bridge en de lampjes. Wat mij ontgaat is waarom is die bridge ook zivchtbaar, want je kan er verder helemaal niets mee. De lampjes kan je weer groeperen en per lamp instellen hoe je deze wil hebben.

Kleuren:
Ik ben altijd sceptisch geweest over het kleuren kunnen aanpassen aan je lichten, maar ik moet zeggen dat het wel leuk is. Wij zijn geen party monsters, dus denk niet dat ik mijn lichten als een disco lichten ga gebruiken. Wel hebben we een paars Scene aangemaakt (we hebben paarse accenten in ons woonkamer) en dat is erg leuk. Niet voor altijd, maar af en toe zo een paarse scene is wel erg leuk. Zelf mijn vrouw die helemaal geen affiniteit heeft met dit soort gadgets en vind het allemaal niets, vond het wel erg leuk. Het aanpassen van de kleur is niet zo makkelijk. Je hebt dus een hele pallet op je iPhone schermpje en dan met mijn dikke vingers dat juiste kleurtje kiezen is niet makkelijk. Dus die meegeleverde Scenes is een uitkomst.

Siri:
Met Siri werkt het perfect. Je kan zelfs per lampje een kleur instellen, gewoon door roepen “Hey Siri, Turn Big Lamp light Blue”. Wat wel jammer is dat je de Scenes die al aanwezig zijn in de Hue app niet in de Home App staan. Dus dacht ik dat het weer opniew gemaakt moet worden. Maar na een beetje googelen toch gevonden. In de Hue app in de instellingen heb je een onderdeel die heet “Siri voice control” daaruit kan je alle scenes die in de Hue app/bridge zitten netjes naar Home app exporteren naar je iPhone.
De Home kit biedt nog meer mogelijkheden mits je een HUB hebt. Sinds iOS 10 moet dat een Apple TV 4de generatie zijn of een iPad met iOS 10 die altijd thuis is. Ik heb wel een Apple TV thuis maar deze is 3de generatie. Mijn Apple TV wordt wel gezien door de home app en ook nog eens staat er dat de HUB verbonden is, maar ik kan nog steeds niet de automation gebruiken.

Sunrise/Sunset:
Tja die optie van lichten aan te kunnen laten gaan met zonsondergang is toch wel een basic heb bedacht, en dus ging ik op zoek naar een oplossing. Vrij snel kwam ik uit op IFFT. Recept is in een handomdraai gemaakt, maar het werkt niet helemaal lekker – niet echt op tijd (40 minuten later). Dat vond ik helemaal niets, dus verder zoeken. Toen kwam ik op de developer forum van meethue.com. Daar werd mijn scenario besproken en dat een sunset zelfs met een vertraging of juist iets eerder gebruikt kon worden. En ja hoor “There is a app for this”! De app heet “Hue Lights” te vinden in de app store. De basis versie is gratie en laat je 2 lampjes bedienen voor de rest mogelijke 48 lampjes kan je een in-app-purchase doen van 4,99. De app is niet zo gelikt als de Philips eigen, maar wat deze app laat zien is ook instellingen van je Bridge. En ja hoor de Sunrise/Sunset finctie zit gewoon in je bridge en heet “Daylight”. Je kan je GPS coördinaten laten opslaan en vervolgens aangeven welke lichten bij zonsondergang aan moeten gaan. Je kan hier zelfs een plus en min 120 minuten instellen. In de zomer blijft het nog lang licht na zonsondergang dus je zou kunnen kiezen Sunset+45 minutes. En in de winter juist anders om en ik heb gekozen voor Sunset-30. Vervolgens kies je welke lampen aan moeten gaan of welke ruimte en daarbij ook nog eens met welke Scene ze aan moeten springen. Dit werkt echt top en op de minuut! Begrijp echter niet waarom Philips deze functie niet in hun app heeft opgenomen – het Bridge is wel hiermee uitgerust dus!

Amazon Echo:
Sinds paar maanden heb ik ook Amazon Echo (voor mijn verjaardag gekregen). En Alexa kan mijn TP-Link stopcontacten prima bedienen. Dus wil ik ook mijn Hue lampen erbij. Dat is wat complexer dan ik dacht en zonder googelen kwam niet snel uit. Alexa detecteert de Hue lampen na dat je Philips Hue Skill eraan toeveogd, en daarbij ook alle scenes. Maar elke commando die ik gaaf kreeg ik niets gedaan. Google heeft me op een forum gebracht waar precies mijn probleem werd besproken. Je moet dus groepjes maken in de Alexa app op je iPhone, waarbij je een andere naam kiest dan ingestelde naam van een scene of kamer. Dus ik heb groep gemaakt die heet “Relax Lights” en daarin de “Relax Scene in Living Room” opgenomen. En als ik nu zeg “Alexa, Turn on Relax Lights” wordt dus de Relax Scene in mijn Living Room geactiveerd. Je kan natuurlijk aan of uit zetten gebruiken en ook lampen laten dimmen door bijvoorbeeld roepen “Alexa, turn Living Room Lights 50%”.

Motion Sensor:
De sensor voelt als een goed gemaakt en doordacht kastje. Er zitten dus beweging sensor, licht sensor en temperatuur sensor bij. Toepassingen die worden genoemd zijn o.a. je lichten laten anders kleuren als de temperatuur in de kamer bepaalde niveau bereikt. Eerlijk gezegd heb ik er niet zo veel aan. Ik heb hem in eerste instantie ingesteld als een sensor om mijn lichten aan te laten gaan als het donker wordt, en dan vervolgens als er geen beweging in de kamer gedetecteerd wordt na 5 minuten uitschakelen. Na een dag werd dit erg irritant ervaren thuis. Dus heb ik een ander toepassing bedacht. Ik ga een lampje in de portiek van mijn huis schroeven en dan met de sensor laat aangaan als het donker is en als er beweging gedetecteerd wordt. Ik moet wel zeggen dat ik moet nog kijken of zo een hue lamp buitenshuis veilig kan blijven werken. En ander zorg is hoe kan ik het beste de motion sensor bevestigen zo dat het dieven proof is.

Conclusie:
Dat zijn wat plannen voor de toekomst... dat over huis portiek… maar tot nu toe is het een interessant product en ik moet zeggen als je erin gaat indiepen kan je veel meer uithalen dan alleen kleur instellen. Voornamelijk het automatiseren van acties is het meest interessant. De Hue app vind ik dat er nog veel aan gedaan moet worden – en ik zou als eerste zorgen dat de in de bridge ingebouwde Daylight sensor (sunrise/sunset) in de app komt. Verder moet er in mijn optiek aangegeven worden welke scene is actief. En de laatste opmerking – De lampen onthouden de instelling niet. Dus als je stroomstoring hebt of je plugt je lamp op een andere plek, springt deze gewoon op standaard verlichting. Ook onthouden ze niet of ze aan of uit waren (mijn goedkope TP-Link stopcontacten onthouden dat wel namelijk). Voor deze prijs is het niet iets wat je koopt zo maar om te proberen. En dan als een lampje vervangen moet worden betaal je ook de hoofdprijs.

Pluspunten

• Kompleet geleverd met alles wat je nodig hebt
  • Makkelijk in gebruik
  • werkt met Siri
  • Werkt met Amazon Alexa

Minpunten

• duur
  • geen sunset/sunrise in schema

Richard 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Perfect om een eigen sfeer te creëren

De Philips Hue starterkit is echt ideaal als je een eigen sfeer wilt creëren in je huis, maar daarmee ook wilt blijven variëren. Ben je in een andere stemming, dan pas je je lampen daar eenvoudig op aan. En het mooie is, dit gaat ook echt makkelijk, het aansluiten is zo gedaan en daarna de lampen bedienen via de app is een peulenschil.

Wat ook leuk is, is dat je met deze set je huis kunt automatiseren. Niet alleen met de app, maar ook met andere tools die er voor zijn gemaakt. Zo kun je met de website ifttt.com je lampen rood laten worden als je een telefoontje hebt gemist, maar eigenlijk zijn de mogelijkheden eindeloos. Zelf ben ik aan het programmeren geweest om de lampen te laten reageren op de vertrektijd van mijn trein.

Frans 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Hue Starterkit E27

Super snelle installatie (plug en play, echt!) De standaard philips app is even puzzelen maar na 10 minuten had ik door dat je de lamp(en) kon dimmen onder het tabje scenes. Just love the product!

peter 22-03-2016 Product kwartaal in bezit

geweldig product

Ik heb deze hue starterskit aangeschaft omdat ik zonder gedoe met dimmers m'n verlichting wil kunnen schakelen.
Dit kan op alle mogelijke manieren en werkt supermakkelijk.
Installeren stelt niets voor en je kunt allerlei grappige app's downloaden die het gebruik nog makkelijker en veelzijdiger maken.
Echt een mooie nieuwe ontwikkeling.

Ard 14-03-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteitssysteem voor thuisverlichting

De set is makkelijk te installeren en eenvoudig te bedienen via de Hue app. Mijn voornaamste wens was tijdschema's instellen, ook remote. Omdat het kleurenlampen zijn kun je warmer licht maken dan het koude licht van bijvoorbeeld conventionele spaarlampen.

Het zou wel handig zijn dat je sommige scenario's standaard zou kunnen selecteren ipv manueel te moeten opzetten. Bijvoorbeeld geofencing + lichtdetectie: Lampen gaan aan als ik en/of mijn vriendin thuis is (2x smartphone) én wanneer het donker wordt. Misschien moet ik nog ontdekken hoe dat te doen, maar ik zie geen standaardoptie hiervoor.

Er zijn veel apps beschikbaar voor additionele features, hoewel ik die nog liever in de standaard Hue app zou zien.

Goed afgewerkte lampen en bridge. Ziet er mooi en degelijk uit.

djerooontje 13-03-2016 Product paar dagen in bezit

Gave gadget die redelijk aan de prijs is

De Philips Hue starterkit met 3 kleur lampn en bridg is gemakkelijk in te stellen. Je draait de lampen in je bestaande fittingen, sluit de bridge aan op je modem en stopcontact. Daarna download je de philips hue app op je telefoon, dmv een wizard doorloop je gemakkelijk het instellen en updaten van je set. Daarna kan je aan de slag met zogenaamde scenes in te stellen. Dat is het aanpassen van kleuren die je lampen aannemen als je op een icoon drukt... Je kunt dus alles voorafinstellen, maar uiteraard ook adhoc aanpassen. Dmv de bridge kun je ook als je niet thuis bent de lampen aan of uitzetten met je mobiel of tablet. Ook timers of wekkers kun je instellen zodat lampen automatische aan en uit gaan.

Verderis er een breed scala aan apps te krijgen die ook de hue lampen kunnen bedienen in de app store. Hiermee creeer je met gemak een ware disco show of rustgevende varieerende kleur tonen.
Keus genoeg!

Ook de Toon van Enco had direct door dat er een Hue aangesloten was en wilde deze koppelen zodat ook van uit toon en de toon app de lampen te bedienen zijn. Ook het instellen op de toon was dmv een wizard een "fluitje van een cent".

Gave gadget, handig om verlichting in te stellen ook als je niet thuis bent maar redelijk aan de prijs!

Floris88 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

Gehele regie over de sfeer in huis

Ik heb de lampen nu een paar dagen in huis en ze bevallen zeer goed. Installatie is zeer gemakkelijk en vergt bijna geen tijd. De hub ziet er ook nog eens style vol uit, ook al verdwijnt die vast bij veel mensen in de meterkast.

Qua kleuren compositie kan je veel verschillende opties proberen. Lichten zijn dimbaar en makkelijk aan te passen waar je op dat moment zin in hebt. Doordat er naast de Philips hue app ook veel andere apps op de markt zijn kan je alles uit de lampen halen.

Het "spelen" met de kleurencomposities kan wat tijd kosten, maar is dan ook geen onaangename bezigheid. Er zijn ook veel handige opties, zo kan je de tijd instellen wanneer lampen aan of uit moeten (bijv. te gebruiken als wake-up light), lampen kunnen aangaan als je in de buurt komt van je huis, en alles is via een afstand te regelen.

Al met al een innovatief product die voldoet aan de verwachtingen.

DeGied 28-08-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb sinds kort de Hue Starterset van Philips in huis.
Wat meteen al opvalt is de mooie verpakking waarin het geleverd wordt.
De installatie was, zoals aangegeven op de verpakking, een fluitje van een cent. In drie stappen is het systeem werkend.
Na het spelen met de app heb ik ook andere apps geinstalleerd. En ook hier werkt het meteen goed (na het synchronizeren van de app met de hub door het drukken op de grote knop op de hub). Geen gehannes en meteen disco in de woonkamer.
Wat een verademing hoe een stukje techniek zonder problemen kan werken (kan veel van geleerd worden door andere fabrikanten).
Nu elke avond automatisch een relaxed scene actief en in het weekend disco voor de kinderen :)

adriederveen 28-08-2014 Product paar dagen in bezit

Een verademing, geavanceerd én heel sfeervol. Mooie doos, makkelijk te installeren en voortaan met Ipad en telefoon je lampen bedienen. Lampen geven gekleurd licht en lichtsterkte kan steeds aangepast worden. Dikke fittingen. Licht kan reageren op beweging en.. op muziek! Instellingen kun je zelf maken aan de hand van bijv foto's. Zo heeft voortaan iedere lichtcombinatie een naam.
Verrijking voor de woonkamer, lampen zijn prachtig met melkglas erom heen. Echt enthousiast!

WollieB 21-08-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb de Hue starterskit en twee lampen uit de 'friends of hue ' serie (de lightstrip en de Iris). Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden en zelf onder de indruk ben van de mogelijkheden van Hue en zijn vriendjes. Installatie was echt "plug and play", binnen tien minuten had ik alles aangesloten. Je hoeft slechts de lampen er in te draaien/aan te sluiten en op een knop te drukken en alles werkt. Vanaf dat moment bestuur je de lampen met je smartphone. De mogelijkheden zijn vervolgens bijna ontelbaar. Je kan de lampen vanaf de telefoon elke denkbare kleur geven waardoor je voor elk moment een andere sfeer kan creeren. Met het WK heb ik bijvoorbeeld mijn hele huis oranje gemaakt, maar je kan bijvoorbeeld ook een instelling kiezen die bedoeld is om mee te lezen, erg handig. Daarnaast zijn er tal van apps die ook weer andere mogelijkheden bieden. Ik ben zelf fan van de Hue Disco app, die alle lampen verschillende kleuren geeft op de beat van de muziek die je dan hebt opstaan, een heel cool effect, vooral mijn dochter was fan. Ik heb de lightstrip weggewerkt op een kast (makkelijk te doen met het tape wat er op bevestigd is), en dat geeft een mooie gloed. Je zou bijvoorbeeld ook onder het aanrecht of de bank hetzelfde kunnen doen. Voor de iets technischere mensen kan je ook ITTT-protocol gebruiken, zodat jouw Hue lampen je een seintje kunnen geven als je bent getagd op Facebook (vond ik wel geinig) of dat het gaat regenen (handig als je een raam open hebt staan). Lang verhaal kort; het is veel meer dan een lamp maar meer een echt domotica systeem. Ik ben erg tevreden en gebruik het elke dag en kan het aan iedereen aanraden

Nicky_the_V 20-08-2014 Product paar weken in bezit

Wat een makkelijk systeem!
Na het uitpakken van de doos alles meteen aangesloten en in werkelijk 10 minuten was alles geinstalleerd en werkend.
Je sluit de bridge op je router aan met één kabel (de rest gaat draadloos), je schroeft de lampen in hun fitting en je downloadt de app.
Vervolgens wordt stap voor stap uitgelegd wat je moet doen en binnen no-time kon ik het systeem moeiteloos bedienen met mijn iPhone en iPad.
Mijn vrouw leest 's avonds graag een boek en kiest dan voor wat helderder, witter licht in de schemerlamp naast haar en ik kies graag voor de 'relax'-stand voor de lamp boven de eetkamertafel als ik achter m'n laptop zit.

We hebben het zo ingesteld dat alle lampen met één druk op de knop 's avonds uitgaan als we naar bed gaan, om 's morgens wakker te worden met rode, blauwe en groene verlichting als dochter-lief met 'kijk, pappa!' naast ons bed staat. Zij had het ook zo door.

Kortom, een veelzijdig systeem, dat mede dankzij de uitgebreide apps (ook van derden) heel veel functionele en sfeer-mogelijkheden biedt!

BeCreative 18-06-2014 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een uitvinding! Je kunt vanaf de bank je lampen aan- en uitzetten of dimmen.
En de kleur helemaal aanpassen naar jouw gewenste sfeer of mood. Met de drie lampen in dit pakket kun je precies je woonkamer in drie hoeken mooi verlichten. En je kunt met een feestje een andere app gebruiken om de lampen op de muziek te laten knipperen.