Philips hue Personal Wireless Lighting Lightstrip uitbreidingskit 7299351PH - Reviews

Type/soort
lichtstrip
Kleur
transparant
Lichtopbrengst in lumen
120 lumen

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Robert 16-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super LED strip

Echt verbaasd over de mogelijkheden. Oude (niet philips) led strip was kapot. Wilde een degelijke en veilige strip terug hebben. En dat is gelukt! Zeker zijn geld waard!! Enige minpuntje: gebruiksvriendelijkheid hue app. Dowload de app hue disco.. minpuntje opgelost!! Let wel op dat je de versie koopt die compatible is met apple.

Pluspunten

• Compatible met apple (versie 2)
  • Geeft veel licht en volledig dimbaar
  • Alle mogelijke kleuren combinaties
  • Hue disco app

Minpunten

• Philips app
  • Geen ipad variant beschikbaar

godefriedus 14-05-2015

ik had er al een en die beviel prima dus nu heb ik voor een vriendenprijsje een reserve in huis

Ik scheer me iedere ochtend en ben zeer tevreden met het resultaat. Dus het apparaat vind ik goed. Het opladen duurt niet lang het schoonspoelen met water geeft snel en goed resultaat en de batterij geeft veel scheerbeurten.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

mcguyver 03-10-2014

mooi en veel licht. Vele mogelijkheden

De strips geven mooi en veel licht, mooi verdeeld. Compacte adapters en erg eenvoudig aan te sluiten.
Tal van mogelijkheden via de HUE app voor android.
ik heb ze gemonteerd in een aluminium led strip houder met een matte kunststof deksel. Dit geeft heel mooi egaal verdeel licht.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl