Philips Incandescent reflector lamp Gloeilamp 871150006401178

Fitting
E27
Hoogte
11,60 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Incandescent reflector lamp Gloeilamp 871150006401178 op Kieskeurig.be.

5,2

• Slecht

Rotterdammert1962 01-07-2014

5,2
Slechter product vergeleken met onze Philips Mobilo stofzuiger. 1. Compacter, geen mogelijkheid voor opbergen hulpstukken. Borstelopzet stuk niet aanwezig. Hulpstukken aan zijkant metalen zuigbuis, regelmatig stoot je deze ervan af. 2. Lichtgewicht model, daardoor krijg je stofzuiger regelmatig over je voeten heen als je deze meebeweegt. 3. Stofzuigerzakken zijn snel vol 4. Handgreep is van plastic materiaal voelt met stofzuigen aan als een zwabber. 5. Geen extra ventilatie kanaal aanwezig in handgreep, onhandig bij losse matten etc.. 6. Prijs kwaliteit is te duur voor deze toch wel mindere stofzuiger dan onze vorige. Liefst had ik hem teruggebracht.

John1984 03-12-2013

Un produit correct dans son ensemble.

Geschreven voor: Philips Incandescent reflector lamp Gloeilamp 871150006401178

Par moment il perd en stabilité, pendant que l'on avance en aspirant, il arrive par moment que l aspirateur se renverse..
les roues ne sont pas suffisamment large ou éloignées l'une de l'autre pour maintenir une stabilité dans tout les cas de figure.

Sinon il aspire bien, il ne prend pas beaucoup de place, le sac est facile a remplacer.

Satisfait !
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Marcotje 02-12-2013

Maar middelmatig

Geschreven voor: Philips Incandescent reflector lamp Gloeilamp 871150006401178

Heb veel Philips apparaten in huis, maar deze stofzuiger is echt brol.
Plastic buizen en voet zijn van lage kwaliteit.
Stofzuiger op zich maakt zeer zeer veel lawaai!!
Oorspronkelijk gepost op philips.com