Inventum VST401W

Model
staande ventilator
Automatisch oscilleren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VST401W op Kieskeurig.be.

Tjeerd 21-10-2019

InventumVST401W

Geschreven voor: Inventum VST401W

Mijn beste aankoop tot nu toe. Hij is nagenoeg stil ideaal voor in de slaapkamer tevens heeft hij een formidabele blaaskracht. Ik heb er daarom gelijk drie aangeschaft. Hier hoef je geen peperdure airco voor te kopen. Dit is echt een hele goede aanrader.

• Goede blaaskracht

Minpunten

• Niet aanwezig

Kerkman 01-09-2019

Goede kwaliteit voor een lage prijs

Geschreven voor: Inventum VST401W

Gekocht nadat de motor van de vorige ventilator ermee ophield. Eerst een beetje huiverig vanwege de hogere prijs, maar zeker geen teleurstelling. Voor de prijs die je betaald, krijg je goede kwaliteit terug in de stevige voet, het goede materiaal maar ook een mooi design. De ventilator werkt naar behoren, is makkelijk in elkaar te zetten en zorgt voor een fijne bries om de ruimte mee te ventileren, zelfs op de laagste stand.

Pluspunten

• Mooi design, glanzend wit
  • Stevige voet
  • Goede kwaliteit-prijsverhouding
  • Fijne bries, zelfs bij de laagste stand
  • Fijn formaat, past overal

Minpunten

• Niet erg goedkoop

Ld 27-08-2019

Valt enorm tegen

Geschreven voor: Inventum VST401W

Ik heb deze ventilator gekocht nav de reviews hier. Maar jeetje wat valt hij tegen. Ik herken de punten in de andere reviews totaal niet. Hij maakt bijv erg veel herrie, ook op de laagste stand. Heb navraag gedaan bij Inventum over het geluid niveau (stond nl niet in handleiding) en het geluidsniveau is 67db!! Dat is veel meer dan de gemiddelde ventilator. Maar ook de blaaskracht valt enorm tegen. Als je er 1,5 meter vanaf zit voel je vrijwel niets.

Pluspunten

• Ronde voet

Minpunten

• Geluid
  • Blaaskracht

Marijke Stam 27-08-2019

krachtig, stabiel en nagenoeg geruisloos

Geschreven voor: Inventum VST401W

Na vergelijking energieverbruik, prijs/kwaliteit en reviews gekozen voor dit product. Vandaag gelukkig ontvangen en de wind blaast door het huis. Met een temp. van 31 graden geen overbodige luxe.
Ik en de kinderen zijn er heel blij mee

Pluspunten

• weinig decibellen
  • staat zeer stabiel

Schippers 06-08-2019

Klant is zeer positief

Geschreven voor: Inventum VST401W

Het product is stil, heeft verschillende standen en heeft een strak design. De ventilator gebruiken wij bijna elke dag en doet het perfect.

• Verschillende standen
  • Strak design
  • Sterke bouw

Brenda 26-07-2019

In hoogte verstelbare ventilator

Geschreven voor: Inventum VST401W

Een heerlijk verkoelende in hoogte verstelbare ventilator met diverse standen. Voldoet aan alle verwachtingen tijdens de warme dagen.Echt een aanrader.

Pluspunten

• Zo goed als Geruisloos
  • In hoogte verstelbaar
  • Diverse standen

Henk de Vries. 26-07-2019

geluidsarm

Geschreven voor: Inventum VST401W

Ventilator voldoet aan alle verwachtingen,is geluidsarm,en simpel te monteren en koeling op afstand voelbaar, zeker op stand drie,prima produkt.

Annie van der Ven 03-07-2019

Fantastische verkoeling met de Inventum VST 401 W. PERFECT.

Geschreven voor: Inventum VST401W

Bloedheet en toch heerlijke verkoeling in huis. Bij 25 graden een heerlijk koel windje. Ik ben niet bang voor nog betere zomers!!! Een prachtig ontworpen apparaat, heerlijk stil en praktisch in gebruik. En dat voor die prijs. Had ik jaren eerder aan moeten schaffen. Bovendien vind ik Inventum een zeer vertrouwd merk, dus heb ik alle vertrouwen in de toekomst met deze ventilator.

Tjeerd Wilman 03-07-2019

Inventum VST401W

Geschreven voor: Inventum VST401W

Heb na een paar slechte ventilator's deze Inventum VST401W ventilator gekocht bij BCC. Kort gezegd geweldig apparaat.

Pluspunten

• mooi en stabiel design
  • goede en koele blaas kracht al in stand 1
  • zeer stil

M. de Mello 01-07-2019

Prettig slapen na je nachtdienst

Geschreven voor: Inventum VST401W

Ik vindt het een heel prettige statiefventilator. De prijs is prima in verhouding met het product. De ventilator heeft een mooi strak design. Het in elkaar zetten van de ventilator is heel eenvoudig. De drie verschillende snelheden zijn makkelijk te bedienen , ook de hoogte instellen gaat makkelijk. Omdat de ventilator niet zwaar is kun je hem eenvoudig verplaatsen en kun je hem in verschillende ruimtes gebruiken. De ventilator is ook stabiel. De ventilator veroorzaakt een prettige luchtstroom.

Pluspunten

• Licht in gewicht maar wel stabiel