Honeywell HO-5500RE - Reviews

Model
vloerventilator
Automatisch oscilleren

nuweetiknietsmeer 23-05-2014 Product paar dagen in bezit

Naar aanleiding van de andere reviews deze ventilator gekocht voor in de slaapkamer.
Komt in een smalle lange doos, en de voet moet er even onder geschroefd worden. Makkelijk te gebruiken en zeker met de afstandsbediening.
Drie blaasstanden stand 1 geeft al een prima bries en het geluid is heel goed te doen. Onze oude hoorde je echt enorm brommen en wentelen hier hoor je alleen een zacht zoemen van de motor en natuulijk de wind.
Hij draait in de kast dus staat niet het hele apparaat te draaien en te lawaaien. Ook dit is redelijk geruisloos.
De bries stand is inderdaad een toevoeging die waarschijnlijk door niemand gebruikt zal worden; het geeft een zucht(bries) en stopt dan direct om na een paar tellen weer op te starten en een nieuwe zucht te geven etc. Dat is vet irritant als je er naast zit/ligt.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar ik ben tot zo ver super blij en tevreden met het apparaat en heb er heerlijk naast geslapen (op stand 1)

Marcelkip 23-07-2013 Product paar dagen in bezit

5,3
Blazen doet ie voldoende, maar stil is ie in geen geval. Ook op de zachtste stand of slaapstand, veel herrie. Verder is het materiaal erg goedkoop. Veel geld voor weinig.

Union Jack 19-01-2013 Product kwartaal in bezit

Hele goede ventilator met verschillende 'winden',instelbaar vanaf afstandbediening met stand voor slapen,geeft dan een sonoor en aangenaam geluid terwijl u slaapt als het te warm word in de zomermaanden,timer voor automatisch uitzetten.
Compact gebouwd en neemt dus weinig plaats in.

Richard6717 22-06-2012 Product paar dagen in bezit

Ventilator ziet er strak uit. Mooi, modern en professioneel design. Blaast behoorlijk geruisloos en op stand drie lekker krachtig. Mooi aan de achterzijde weggewerkte afstandsbediening. Oogt degelijk en is door greep aan de achterzijde makkelijk te verplaatsen. Apparaat was door de voet in elkaar te klikken en 3 boutjes te bevestigen zeer eenvoudig in elkaar te zetten.