Dyson AM09 - Reviews

Automatisch oscilleren

8,1

Jesse Lammerts van Bueren 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prachtig Design, Perfecte Werking

Onwijs mooi ontworpen product, ijzersterk in gebruik en zeker niet te luidruchtig. Supermakkelijk in te stellen met afstandbediening en op de timer!

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Timer + afstandbediening
  • Kracht

Minpunten

MariPaz 16-11-2016

Simple the best product I have bought in the last two year

I live in an old house with central heating. Downstairs is warm and cosy but upstairs was always cold...till I bought the dyson AM 09. It just needs 5 minutes and my bedroom, bathroom and rest of the rooms become conformable. I am not afraid of the winters anymore...Seriously it has change my life. It was what I was looking for, an extra heating system, fast reliable and above all SAFE as I have two super energetic boys. Thank you Mr Dyson and team.
N. 07-10-2016 Product paar maanden in bezit

Fluister stil

Een hele fijne ventilator. Helaas erg prijzig. Op de laagste stand is ie fluisterstil, daarna neemt het geluid behoorlijk toe.
Voor mensen die niet met geluiden kunnen slapen is ie in de laagste stand heerlijk, maar moet hem dan wel binnen 2 meter plaatsen om goed te koelen met dat hele warme weer. Handige afstandsbediening erbij!

Wim 15-09-2016 Product paar dagen in bezit

No value for money

AM09 Hot + Cool gekocht om de slaapkamer heerlijk te kunnen koelen. De site was veelbelovend met woorden als "krachtige koeling". Dit blijkt echter erg tegenvallend. Het blaast alleen krachtig lucht uit waarbij het apparaat vrij veel herrie maakt. Voor 419 EUR een miskoop

Minpunten

• Geen echte koeling
  • Veel lawaai

wimlie 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Niet echt cool

In tegenstelling tot vele andere reviews matig cool vermogen. Niet te vergelijken met onze airco op de slaapkamer. Verder mooi design. Wellicht is ons verwachtingspatroon te hoog geweest. Indien van tevoren een beter inzicht in het coolvermogen hadde n gehad, hadden we de dyson niet aangeschaft.Leveranciers gaf aan dat Eea met de vochtigheidsgraad in de woning te maken zou hebben. Hopelijk gaat het bijverwarmen in de winter beter.

Cavemen 18-01-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch product,
mooi ontwerp (zeker in mat zwart)
kindvriendelijk (ze verbranden hun vingers niet)

Mercedes180 30-11-2015 Product kwartaal in bezit

Prachtig design, super kwaliteit,zeer energie zuinig,
snelle reactiesnelheid, super value for money
Kortom Uniek toestel!

I 27-10-2015 Product maand in bezit

Ik ben erg tevreden van mijn aankoop! De diffuse blaaskracht zorgt ervoor dat de ruimte snel en gelijkmatig verwarmt/afkoelt, het toestel is gebruiksvriendelijk dankzij de timer en het strakke design (en de handige magnetische afstandsbediening!) maken van het toestel een echte eye catcher. Enkele minpuntjes: het toestel produceert best wat geluid en is eerder prijzig.

Kristel van Vilsteren 20-10-2015 Product kwartaal in bezit

Wat een fantastisch apparaat. Zowel het uiterlijk is prachtig, als de werking. In de zomer super koel en in winter heerlijk warm. Super pluspunt is dat het erg kindvriendelijk is. Met 3 jonge kinderen in huis een aanwinst !

dani1 11-10-2015 Product maand in bezit

Het toestel is niet alleen functioneel maar heeft ook een mooi design.
Je kan het in alle standen zetten zodat je de luchtstroom goed kan richten. Maakt niet veel lawaai.
zeer handig dat de afstandsbediening aan het toestel "plakt"
Het is ook een voordeel dat je maar 1 toestel nodig hebt, zowel om te verwarmen als te koelen.
Niet echt goedkoop maar het is zijn prijs waard.

MKok1 04-10-2015 Product maand in bezit

Top product. heel blij mee.
Warm en koud is heel fijn. geluid valt me ook helemaal mee.
de `jet focus` is wel heel erg fijn.
al met al heel blij mee, aanrader.

Dr.Gadget 04-10-2015 Product maand in bezit

Wat een prachtig apparaat!
Fijn en makkelijk te gebruiken.
De blaaskracht is krachtig op de hoogste stand en bereikt een aantal meters en is ook naar een hoek in een ruimte in te stellen.
Nu het al wat kouder begint te worden staat 't lekker centraal in de woonkamer en genieten wij van de aanwezigheid van de AM09. Wanneer het de juiste de temperatuur op de warme stand in de omgeving heeft bereikt valt het automatisch uit,ideaal!
Dankzij de timer hebben wij ook daarom geen omkijken naar het energieverbruik van de AM09.
Er wordt dus gebruikt gemaakt van dit apparaat wanneer we het ook echt nodig hebben.
Helaas is het geluid van dit apparaat ook aanwezig, maar niet een al te vervelend geluid gelukkig. Als de TV aan staat of wanneer er visite is valt het geluid niet eens op. Maar daar mag naar mijn mening nog wel aangewerkt worden.
Voorlopig zullen wij in ieder geval zeker voor een lange tijd heel veel plezier van hebben!
Chapeau Mr. Dyson!

Annevh 27-09-2015 Product maand in bezit

Fijn apparaat! Heel prettig dat hij zowel warm als koud kan. Daarnaast is het prettig dat je de blaasrichting kan instellen(jetfocus verus brede focus).
Vooral bij inslapen op warme dagen ideaal mede dankzij de timer.

harryentreesdewit 26-09-2015 Product paar weken in bezit

Strak design, zodat het apparaat niet oogt als een ventilator. Vele mogelijkheden, draaiend of gekanteld, warm of koel blazend met flinke kracht.Ook de timer is erg handig. Afstandsbediening zou voor ouderen wellicht iets groter kunnen, al is magneetzone op het apparaat handig om de afstandsbediening "op te bergen". Al met al, een prima ogend, niet al te volumineus apparaat met bijzonder veel mogelijkheden.

evelienvergauwen 24-09-2015 Product maand in bezit

Sinds deze zomer hebben wij de Dyson AM09 Hot+Cool. We waren meteen verkocht aan het strakke, moderne design. Het past zeer mooi in elk interieur. We zijn zeer tevreden over de krachtige blaaskracht en de mogelijkheid om zowel op één punt te richten als de ventilator te laten roteren. Ook is het zeer handig om de timer voor een bepaalde tijd in te stellen voor het slapengaan. De ventilator maakt op de hoogste stand wel enig geluid maar dit komt niet storend over. Het is verder ook zeer aangenaam om de ventilator draadloos te bedienen via de afstandsbediening.
Een echte aanrader wat ons betreft!

Langendijk-Cisse 22-09-2015 Product paar weken in bezit

Handig warm en koud in een apparaat, door de verschillende in te stellen standen kun je de warmte verspreiden of juist op 1 plek richten.
Mooi design.

Sylvie1961 22-09-2015 Product maand in bezit

Het toestel zit in een zeer degelijke verpakking, wat de kans op beschadiging van buitenaf quasi onmogelijk maakt.
De handleiding is erg duidelijk/eenvoudig/goed te begrijpen. Het design is werkelijk mooi. Mijn bezoekers reageren daar onmiddellijk op.
De afstandsbediening reageert vanaf het eerste gebruik en schakelt probleemloos over van koud/warm/koud.
Ook de bewegingsmodus doet het goed.
Net omdat het een Dyson toestel is zou ik durven verwachten dat het geluid van de ventilator minder goed te horen zou zijn. Hij is zeker niet stiller dan een ventilator van een ander modaal merk wat mij, gezien de kostprijs van dit toestel, toch wel een beetje teleur stelt.
Persoonlijk heb ik de ventilator/verwarming bovenop een kast gezet omdat je merkte dat de invloed van de warme/koude lucht zich alsdan sneller liet voelen.
Mijn kamer heef een oppervlakte van ongeveer 40m². Veel groter qua ruimte zou ik niet gaan om met dit toestel bij te verwarmen of verkoeling te brengen.

Koekoek86 18-09-2015 Product maand in bezit

6,3
Ik maak nu een maand gebruik van de Dysob AM09 Hot+Cool. Ondanks dat ik de kleur de minst mooie vind, ben ik erg tevreden. Ik had bij deze vernieuwde versie gehoopt nog minder geluid te horen. Dit valt echter tegen. Ik gebruik hem namelijk vooral tijdens het slapen in de zomer als het erg warm is. Dan is het storend als hij veel lawaai maakt. Ik ben echter wel uitstekend geholpen door een marketing werknemer bij Dyson. Erg klantvriendelijk, adequaat en snel handelend. Heel erg prettig! Dank hier voor!

Sanneblankestijn 16-09-2015 Product maand in bezit

Ik ben erg tevreden over deze Dyson cooler + hot. Tijdens mijn zwangerschap heb ik deze aangeschaft in verband met de hittegolf. Het werd een stuk aangenamer in de ruimte, waardoor het voor mij beter uit te houden was. Tevens ideaal dat deze gebruikt mag worden in het bijzijn van baby's.

Nu met de wat koudere dagen gebruik ik de warmte stand en werkt goed! Verwarmd snel onze woonkamer en slaapkamer voor onze baby.

Het geluid is absoluut niet storend en veel zachter dan een gewone ventilator.

Freek Dericks 14-09-2015 Product maand in bezit

Het toestel oogt erg strak en heeft een mooi design, waardoor het in een woonkamer of elders in huis nooit stoort, integendeel.
Reacties van vrienden op bezoek zijn op dit gebied zeer positief. Eén minpuntje misschien; wij hebben voor een wit toestel gekozen,
maar die zwarte (donkergrijze) draad had beter wit geweest. Dan was het echt àf geweest. Wel een plus voor de draad is de vorm van
de stekker die voorzien is van een dwars stukje harde plastic waarmee je de stekker makkelijk en veilig kunt uittrekken.
Functioneren, afstandsbediening enzomeer zijn prima, zowel warm als koud bekomt men snel het gewenste effect in niet al te grote
ruimtes. Het geluid is behoorlijk storend in gezelschap, maar blazen zonder geluid te maken zal wel nooit lukken.
Samengevat: prima toestel dat doet wat moet!