De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell HY254E4 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Nicole 03-08-2018

Goede bediening en met afstandbediening

Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Ik ben heel tevreden over deze torenventilator, hij maakt zeker niet teveel lawaai is eerder stil en toch lieverd hij flink blaaskracht , wij zijn er heel tevreden mee . Om over lange termijn te praten kunnen we niet hebben hem nu ongeveer een drie weken.

Pluspunten

• Heel stil
  • Goede koeling
  • Blaaskracht ook dik in orde
  • Staat zeer stabiel
  • Kinderen kunnen zich er niet aan kwetsen

Minpunten

• De prijs bij sommige online shops

beygaert 30-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

mijn beoordeling is voor een beperkte periode : aankoop in juni 2013 en vakantie in juni..... toch ben ik tevreden over de blaaskracht en tamelijk tevreden over het geluid, over de duurzaamheid heb ik geen idee.

Nikesgt 26-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Ik keek heel erg uit naar mn aankoop. De bedoeling was om in de slaapkamer wat koelte te verkrijgen op warme zomernachten zonder dat ik uit bed moet of gestoord zou worden door luide blaasgeluiden.
Bovendien vond ik het toestel mooi ogen, doen dus.
Helaas liep het al fout bij de advertentie, ik wou ééntje met thermostaat, maar dat was verkeerde info. Dan maar zonder. Toen de levering er aankwam was ik content, maar dat duurde maar zeeeer kort.
Waaier uitgepakt en hoorde al meteen dat binnenwerk nogal los zat... nuja dat kan.
Dus voet eronder geinstalleerd en in gang gezet...
Laagste stand NIKS. 2e Stand verwaarloosbaar en 3e (hevige) stande veel lawaai maar geen wind...
Heb hiervoor een mail gestuurd binnen de 7 dagen met al de nodige gegevens dat ik vervanging wens enzo...
Tot op heden nog steeds in blijde verwachting van een antwoord :(

Franco01 23-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Ik heb deze ventilator nu enkele weken in bezit en is ideaal voor in mijn slaapkamer/woonkamer.
Slaapkamer 15m² in lichtste stand en woonkamer 50m² in hoogste stand zorgt voor een goede verkoeling.
De stille werking en de afstandsbediening vind ik ideaal voor op de slaapkamer, je hoeft het bed niet uit om de draairichting + snelheid in te stellen.
Zeer fraai design: Ideaal om in een hoek te plaatsen en gemakkelijk te verplaatsen (trap op/trap af)omdat hij goed hanteerbaar is en een licht gewicht heeft.
Voor deze prijs zeker een aanrader!!

axeld 23-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Het product werd keurig verpakt geleverd, en na lectuur van de (verder duidelijke) montagehandleiding, stond dit toestel gauw te pronken in onze slaapkamer, net op tijd want de eerste warme nachten stonden voor de deur. Eerst vond ik de as waarop het toestel draait nogal "waggelen", desondanks de vijsjes goed aangespannen te hebben op de voetsteun. Maar voor de rest hebben we geen klagen: het toestel is, in zijn structuur, plaatsbesparend en ook dat is een meevaller! Het toestel is zeer gebruiksvriendelijk: de enkele toetsen op het bedieningspaneel zijn makkelijk (bovenaan) te bereiken en eenvoudig te bedienen. In een mum van tijd ben je met het toestel vertrouwd. Blazen doet ie zoals het hoort: volgens variabele snelheid en, desgevallend pivoterend, zodat de lucht zich over een brede hoek van een kamer kan verspreiden. Ik vind hem inderdaad ook redelijk "stil", in vergelijking met andere ventilators. Zeker in de slaapkamer is dit belangrijk: je kan lekker genieten van frisse lucht, en rustig inslapen zonder al te veel gestoord te worden door het geluid.

unes 23-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Valt goed mee op vlak van geluid, je kan erdoor slapen als je hem op de laagste stand zet. Wat ook interesant is, je kan hem op timer laten uitzetten zonder gebruik te maken van je remote. Enige nadeel is dat je deze timer functies niet via de remote kan gebruiken, je moet deze op het toestel zelf ingeven.

mathyg 23-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Ik heb de ventilator nu een week in mijn bezit en ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant is hij inderdaad één van de stilste ventilators die ik al heb gehad, maar jammer genoeg gaat dit wel ten koste van de blaaskracht. Ik heb hem gekocht om de warme zomernachten door te komen, want onze vorige ventilator maakte een oorverdovend geluid. Op stand 1, bedoeld om te kunnen slapen, hoor je hem inderdaad niet, maar voel je hem ook jammer genoeg niet. Stand 5 (hoogste stand) geeft het minimum aan blaaskracht dat je verwacht van een ventilator, maar gelukkig valt het lawaai zelfs op deze stand heel goed mee. Voorlopig voldoet de ventilator dus, maar als het echt warmer wordt kan alleen airco soelaas brengen. Ik vrees dat bij elke ventilator blaaskracht gepaard zal gaan met lawaai.
De afstandsbediening is wel heel gemakkelijk. Deze ligt aan het hoofdeinde van het bed en je kan dus zonder op te staan de ventilator aan- en uitschakelen, de blaaskracht aanpassen en hem laten draaien of laten stilstaan. Ook neemt hij niet veel plaats in.
Pluspunten : - geluid
- afstandsbediening
- compact

Minpunten : - blaaskracht

balou001 22-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Heb hem sinds ongeveer en week.
Blaast goed, handig ding, op laagste niveau nauwelijks te horen.
Ik denk op prijs, kwaliteit een goede keuze gemaakt hebben.

geevh 22-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Het is nog niet dagenlang heet geweest, dus ik heb die nog niet echt nodig gehad. Ik heb die op iBood gekocht aan en goede prijs.
Er is en afstandsbediening bij die je in het toestel kan weg hangen. Er is en timer op waarmee je de duur kan instellen. Het toestel is heel stil en heel elegant.

dibra5004 22-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

alles werkt prima, handig ineen te plaatsen en mooi design
scheelt een pak met de officiele prijs het geluidsniveau valt 100% mee

Vzw Popcornoldies 22-06-2013
Geschreven voor: Honeywell HY254E4

Zeer geslaagde aankoop vanwege zijn compacte vorm en toch doeltreffende, en zeer geruisloze werking. De afstandsbediening is een hand meegenomen comfortabel snufje ! Zeer tevreden dus, een aanrader.

Foort 22-06-2013

Mooi design.
Handige afstandbediening (inclusief opbergruimte daarvoor).
Veel verschillende niveaus.
Redelijk stil.