Bosch SMS25AW00N

Geluidsniveau
46 dB
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMS25AW00N op Kieskeurig.be.

Marijke 09-02-2019

Mooie perfecte machine

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Fluisterstil, goed en glanzend schoon! Ben er nu al verliefd op. Mooie indeling, voor pannen kun je de rekken laten zakken.

R.Jacobi 22-08-2018

Duidelijke display ,droogt goed, fijn bovenrek.

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Duidelijke display , droogt goed, fijn boven rek, tijd instelbaar . Voldoet aan mijn verwachtingen, goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• tijd instelbaar
  • Duidelijke display
  • droogt goed

Ineke 01-10-2019

Ook na 6 maanden gebruik nog steeds erg tevreden.

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Nu na 6 maanden gebruik nog erg tevreden. Mijn eerdere review over dit produkt klopt ! Makkelijke bediening. Er is een goed keuzemenu maar wij gebruiken het meest de spaarstand. We hebben met geen enkele wasbeurt hoeven denken 'hmm dit had even zwaarder gewassen moeten worden'. Dan is het oké toch?

Review 13-06-2019:
Na 19 jaar al onze Bosch vaatwasser te hebben gehad opnieuw voor een Bosch gekozen! Het merk schept verwachtingen 😊 gezien de lange levensduur van onze vorige. We hebben gekozen voor een A++. Nu bijna een week in gebruik. Voorspoelen niet nodig, kurkdroog en ècht zonder restjes er uit! Zuinig in energie én water!

• Erg schoon
  • Zuinig

Lois 03-07-2019

Goeie kwaliteit vaatwasser, niet duur

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Heb m gekozen vanwege energiebesparing (A++). goeie kwaliteit(stevig!), veel ruimte en goeie indeling.
Zelfs mn Extra Large dinerborden passen er makkelijk onderin. Bij n aantal andere vaatwassers lukte dat niet.
Je hoort m ook nauwelijks, wat erg fijn is aangezien ik een open keuken heb.
Daarnaast ben ik er achter dat de vaat nu schoner is dan bij mn vorige(ook n Bosch, die overigens meer dan 12jr mee is gegaan). Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Goeie indeling
  • energiebesparend
  • verschillende programma's, o.a. een snelprogramma
  • niet duur

Minpunten

• nog geen kunnen vinden

Nieuws Brieven 31-08-2018

Bosch Vaatwasser SMS25AW00N

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Na vijftig jaar met de hand afwassen, gezwicht voor een machine. Fantastische aankoop, had ik cveel eerder moeten doen

Pluspunten

• wast goed schoon, met half all-in-1 blokje
  • stil
  • veel programmakeuzes
  • weinig waterverbruik
  • tip: beste schoonmaakmiddel is Lidl all-in-1

Will 14-09-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Hele fijne vaatwasser, zuinig en fluisterstil [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Super tevreden 09-09-2020

prima machine

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Apparaat voldoet volledig aan onze verwachting. Simpele bediening.
Apparaat is zijn geld volledig waard, prima investering. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Smient 08-09-2020

Bijna perfect

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Machine is zeer stil, wast zoals gewenst maar heeft even wat gewenning nodig om goed red kunnen drogen. Dit hangt af van de manier van inrichten. Je moet rekening houden met mogelijke opstaande randen van vaat waar rest water kan blijven staan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michiel 06-09-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Goede vaatwasser, op eco-modus gaat de afwas elke keer schoon op hard aangekoekte pannen na, afwas is ook goed droog in de ochtend

willy 27-08-2020

goed

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

de Bosch verricht zijn wasbeurten naar volle tevredenheid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marjo 04-08-2020

Fijne vaatwasser.

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Alle afwas schoon zonder geluidsoverlast. Blij mee :-) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vaatwasser 11-07-2020

Een fijne machine

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Ik heb mijn Bosch vaatwasser nu enige maanden. Mij valt met name op dat de indeling een stuk praktischer is dan die van mijn vorige vaatwasser. Het enige dat ik mis is na het starten een signaal dat de machine in werking is getreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chantal de Jong 18-06-2020

Mooie vaatwasser voor korte termijn

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Goede vaatwasser, doet zijn werk. Helaas moest ik na 5 jaar de motor vervangen.. €250,-...
Nee sorry, ben toch voor een andere gegaan. Erg jammer.

Pluspunten

• Doet zijn werk
  • Programma

Minpunten

• levensduur

Briet 09-06-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Beste afwasmachine van de 4 die we ooit gehad hebben.
Heel veel ruimte, wast prima schoon, ruime keuze in programma’s, makkelijke indeling!
Wij zijn er echt superblij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jose 23-05-2020

Fijne vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Wij zijn heel blij, hij maakt de vaat goed schoon. Wij moeten er nog steeds aan wennen dat hij zo stil is. Je hoort hem bijna niet wanneer je hem aanzet! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Luuk7maart 06-04-2020

UITSTRALING IN DE KEUEKEN

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Mooie en goedwerkende vaatwasser met een superschone vaat> [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marjan 26-11-2019

Bosch vaatwasser sms25AW00N

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Ik ben tot nu toe (ruim een week in gebruik) erg tevreden over de vaatwasser. Alleen stonk de machine van nieuwigheid, na ongeveer 3 keer gebruiken, ruik ik het niet meer.
Verder is hij echt heel stil. Redelijk makkelijk te bedienen maar kostte me wel wat moeite om instellen ivm waterhardheid te begrijpen en uit te voeren. Is me nog niet gelukt om de instelling te wijzigen, zodat het rode lampje voor zout niet aanblijft. Gelukkig wil de vaatwasser gewoon werken ook al brandt dit lampje, maar zou het fijner vinden te weten hoe dit opnieuw in te stellen.
Maar goed, de vaat komt er schoon en droog uit. In een review las ik dat iemand het vervelend vindt de deur niet op een kier te kunnen zetten. Dat vind ik eigenlijk ook. Dacht toen, wat maakt het uit, maar zou dat wel prettiger vinden.
Verder stond in gegevens toen ik ging vergelijken dat hier niet een waterslot op zou zitten, maar die zit er wel op. Fijn, want anders had ik die er nog op willen kopen.
Kortom, overal tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

fc wierda 18-09-2019

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

voldoet aan de verwachting de rekken zijn niet zo stevig als van mijn vorige bosch machine verder goed

E Schijffelen 06-09-2019

perfecte vaatwasser voor een mooie prijs

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Na 14 jaar een Siemens vaatwasser,toe aan een nieuwe uitdaging,welke wij denken te vinden in de Bosch SMS25AW00N.
Wat de machine betreft heeft hij de eerste vaat droog,schoon en energiezuinig afgeleverd
Hij doet er wel langer over dan mijn oude machine maar verbruikt door zijn nieuwe motor zonder koolborstels minder energie en water en is stiller

• Droogresultaat
  • Laag Energie en water verbruik

Minpunten

• mis de wijnglas steunen

.Tilly in `t Zandt 08-07-2019

Vaatwasser Bosch. Bemmel en Kroon

Geschreven voor: Bosch SMS25AW00N

Heb gekozen voor dit product omdat ik 50 jaar ervaring heb met het merk Bosch.Uitstekende machine weer de (vaat
wasser)die uitstekend z`n werk doet en de vaat er glansrijk uitkomt.Gezien mijn leeftijd en de huidige techniek is de Bosch vaatwasser eenvoudig en goed te bedienen.Zeer goede prijs kwaliteitverhouding en zeker niet te duur.
Een cijfer 9 de vaat is echt schoon,goed droog en een eenvoudige zeer goede machine met 5 programma`s.Weer een topper in huis van Bosch die zorgt voor heel veel gemak.

Pluspunten

• wassen en drogen tijden en bediening
  • Prijs/kwaliteit erg goed en niet duur
  • uitstekende machine
  • Zeer goede ervaring
  • goed/uitstekend