Bosch Serie 8 SMS88TI36E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 SMS88TI36E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Marc 30-01-2018

Update na 2 maanden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SMS88TI36E

Ik had eco-cheques teveel en heb eigenlijk alles. Ik ging opzoek naar een machine die bepaalde karweien van mij kon overnemen, terwijl ik meer tijd had om aan andere dingen te spenderen, zoals bvb gras maaien..... Na wat nadenken besliste ik om voor de afwasmachine te gaan. Na wat opzoekwerk, telefonisch contact en email ( waarbij ik de firma ........uitzonderlijk wil bedanken ) kwam ik bij dit toestel uit. We zijn nu 2 maanden verder en ik kan maar 2 dingen schrijven: niet twijfelen en ongelooflijk !! In het leven mag je al eens geluk hebben, maar dit stijgt er bovenuit. Telkenmale ik de deur open trek ben ik versteld vh resultaat; steeds droog, perfect proper, zeer functioneel ( je kan zoveel combinaties maken, ivm het plaatsen van de afwas, alles helemaal plat, gedeeltelijk of volledig om borden verticaal te zetten. Op mijn 6 borden na, die 33 cm zijn, kan echt alles erin en als er eens iets fout loopt, de machine begeleid je digitaal op de goede weg :-)

Marc 12-10-2017

je wordt fantastisch digitaal begeleid = super !!!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SMS88TI36E

Het is mijn eerste afwasmachine die ik aanschaf . Hoe zalig om digitaal begeleid te worden door de machine, echt super gebruiksvriendelijk. Ik heb de machine nu 5 keer aan het werk gezet, met verbluffend resultaat. Aangekoekte resten meteen weg bij de eerste wasbeurt ( hoogste stand) en telkenmale een volledig droog resultaat. Misschien om te lachen, maar ik moest mijn oren tegen de machine leggen om me ervan te gewisse dat hij werkelijk werkte = extreem stil !! Wat kan een mens meer verlangen :-).....en heb je eens iets foutief ingegeven, gewoon ff resetten en de machine neemt je gewoon bij de hand