Siemens iQ700 SN278I07TE - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Arya 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens vaatwasser sn278107te

Ik heb voor deze vaatwasser gekozen, omdat hij het meest zuinig is qua energie en water (verhouding), er een vervuilings(meet)sensor in zit, ook is er de mogelijkheid om te kiezen vakje voor wassen op halve belading, zit er een systeem in op basis waarvan het wasmiddel beter gebruikt wordt en dit model heeft een besteklade. Pluspunten daarbovenop vind ik dat de knoppen bestaan uit sensortoetsen die zijn weggewerkt, er zit een kinderslot op, er is licht in de vaatwasser, de hele indeling kan aangepast door rekjes naar beneden te doen en het bovenste rek is ook nog verstelbaar in hoogte, het servies wordt gedroogd met restwarmte (zeolithe) en er kan voor 13 couverts in. Ook de uitstraling en afwerking van het apparaat is erg mooi, hij is heel erg stil en ik ben gillend enthousiast over hoe schoon alles wordt!

Pluspunten

• Meest zuinig
  • Droogfunctie
  • Besteklade
  • Vervuilingssensor
  • Toetsen weggewerkt

Minpunten

• Geen gevonden

R. De Laat 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, zeer zuinig maar vooral zeer stil!

Wij hebben deze vaatwasser gekozen omdat wij een vaatwasser met rvs look zochten en deze als beste getest was door de consumentenbond.

De vaatwasser is niet alleen heel energie zuinig maar verbuikt ook weinig water en geeft een heel mooi eindresultaat. Hij droogt goed en de glazen blinken. De vaatwasser kent een hoop programma's en de ingebouwde ledverlichting geeft hem een luxe uitstraling. Maar wat ons vooral opviel, of eigenlijk juist niet, is dat de vaatwasser muisstil is!

Ook de besteklade is heel handig en naar onze mening stukken handiger dan de reguliere bestekkorf en hierdoor zul je dus ook niet snel je vingers bezeren aan bestek dat rechtop staat.

Het enige dat als minpunt ervaren zou kunnen worden is dat de programma's redelijk lang duren. De vaatwasser geeft wel netjes van te voren aan hoe laat hij klaar is met de vaat.

Maargoed de vaat zelf komt er heel mooi, schoon en droog uit en mede door zijn energiezuinigheid mag hij daar van ons dus best wat langer over doen.

Wij zijn in ieder geval tevreden en raden de Siemens iQ700 SN278I07TE dan ook aan iedereen aan bij wie het budget dit toelaat.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Zeer zuinig
  • Heel goed eindresultaat
  • Veel ruimte (13 couverts)

Minpunten

• Sommige programma's duren vrij lang

Tromp 16-11-2016 Product paar maanden in bezit

Uitgebreide prettig leesbare handleiding, omslag onhandig

Verstelbare Besteklade is even wennen maar veel fijner in gebruik, ruimt sneller op en al het bestek is nu schoon wat bij bestekkorf (hiervoor) niet het geval was.
Binnenverlichting is zeker een plus (praktisch en leuk!), jammer niet automatisch aan vanaf 1/2 geopende deur, steeds op on/off knop drukken doe je niet als je er even iets in zet..
Eco programma is superzuinig en milieubewust (A+++) maar duurt ook superlang: 4,5 uur, is dus goed plannen.
Fraaie RVS- ellipsvormige front vormgeving, jammer van tov overige keukenkastjes 2cm uit stekende hoeken.
Waarom deze uitvoering niet in 40dB??
Verder zeer gebruiksvriendelijk en praktisch door verstelbare rekken en -rek indeling en door uitgebreide duidelijke en makkelijk instelbare programma keuzes.
Hiernaast doet doet ie gewoon uitstekend wat hij uiteindelijk moet doen : afwassen met een schone en goed droge vaat als resultaat!

Pluspunten

• Verstelbare besteklade en rekken
  • Uitgebreide gebruiksvriendelijke programma keuzes
  • Binnenverlichting (is praktisch en leuk!)
  • Eco programma is superzuinig
  • Fraaie RVS-ellipsvormige front vormgeving

Minpunten

• Besteklade mag best ook in hoogte verstelbaar zijn
  • Binnenverlichting alleen aan met aan/uit toets
  • Eco programma duurt superlang: 4,5 uur
  • Waarom geluid 42dB en geen 40dB of minder?
  • Uit stekende hoeken vaatwasser

Orka 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat

We hebben deze machine gekocht omdat hij een besteklade en goede reviews heeft. En hij voldoet echt aan de verwachtingen. Hij maakt alles goed schoon en droog. En een mooie glans op alle servies en pannen. Alleen plastic materialen moet nog na gedroogd worden, maar dat is bekend en waren we van op de hoogte. Dus al met al een geweldig apparaat.

Pluspunten

• Alles goed schoon,droog en glanzend
  • Hij is stil,
  • Ziet er goed uit

Bertie 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, stil en zuinig

Prachtige zuinige machine .... Ik heb deze gekozen omdat wij in onze keuken alles RVS of RVS look hebben, de zeer handige besteklade en de verlichting !
Verder de goede energie besparing en ja eigenlijk alles is lovend !! Van de bediening etc ... Gewoon een prachtige vaatwasser in je keuken die alles in zich heeft : stil, zuinig, mooi en teveel om op te noemen !
In reviews las ik dat de programma's te lang duren, ja en dat maakt hem nu juist zuinig .... en je moet bijna gaan kijken of je hem wel gestart hebt, zo stil (en dat op plavuizen en een open keuken !!)
En het allerbelangrijkste een schone vaat !!
Deze Siemens machine is gewoon prachtig en super ! Eerder met veel plezier een Siemens gehad en dan de prijs .... Gewoon alles echt TOP !!!

Pluspunten

• mooi
  • stil
  • makkelijk te bedienen
  • energie zuinig
  • verllichting in de vaatwasser

danny lacroix 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

super mooie vaatwasser

hele mooie en stille vaatwasser veel mogelijke heden en makkelijk in gebruik echt een aanrader is wel een beetje aan de dure kant maar dat zie je wel alles is veel beter afgewerkt de extra lade voor het bestek echt super ik ben er echt blij mee.

Pluspunten

• bestek lade
  • kleur
  • afwerking