Miele G 4203 Active - Reviews

tile-Energieklasse
A+ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Lineke 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooie Miele

fijne machine. lekker stil, alles schoon, degelijk interieur met ruime indeling. ook goed voor grote borden. en! eenvoudig vormgegeven. mat off-white. niet opdringerig aanwezig itt veel andere merken die spierwitte machines verkopen. goed over nagedacht en heel erg blij mee.

Sven 10-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Degelijke vaatwasser

Miele is Miele uiteraard. Maar tegenwoordig betekent een goede merknaam ook niet alles meer in sommige gevallen.
Nou, deze Miele maakt zijn naam wel waard.
De bouwkwaliteit is oerdegelijk met een stalen bodem en stalen sproeistukken (of hoe die armen dan ook heten).
Vergeleken met andere merken misschien iets duurder, maar zeker nog betaalbaar voor een goed apparaat.

Wat wel een minpuntje is, dat de bediening aan de buitenkant zit en niet in de deur. Onze kleine zet hem dan ook regelmatig aan.
Maar dit hoeft niet voor iedereen een nadeel te zijn.

Pluspunten

• Degelijk
  • Redelijk stil
  • Energiezuinig
  • Doet wat ie moet doen

Minpunten

• Bediening aan de voorkant

VIRMAR 07-03-2017 Product paar weken in bezit

Miele vaatwasser G 4203 active RVS uitvoering

Met de ervaring van een vorige Miele vaatwasser (ruim 25 Jaar) hebben we besloten voor weer een Miele vaatwasser. Na uitvoerig de machine te bekijken en wikken en wegen, hebben we op basis van de verstrekte informatie gekozen voor de Miele G 4203 RVS look. Na plaatsing en aansluiting alleen maar positieve ervaringen. Wat Miele beloofd wordt ook nagekomen.Wij willen deze machine dan ook aan prijzen bij potentiele kopers.