Beko DFN26220X - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 177 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

a3chem 14-07-2016

Goedkoop en goed

9,4
Een prima vaatwasser en zeker het geld waard. De meeste vaatwassers rond deze prijsklassen hebben een plastic binnenkant maar deze vaatwasser heeft een aluminium binnenkant. Dit maakt schoonmaken veel makkelijker en bevorderd de levensduur. Na het vergelijken van deze vaatwasser met zijn concurrenten is niks anders te concluderen dan dat voor deze vaatwasser betaal je minder maar krijg je meer! (+wast goed schoon; +veel ruimte; +binnenkant zo in te stellen dat alles erin past; +veel was-mogelijkheden; +mooi design; +makkelijk te gebruiken; -niet volledig droog bij korte wasbeurt (kleine spetters); -geluid van de vaatwasser is (voor de student met studio misschien storend).

Duygu 29-08-2016

Topvaatwasser!

De eerste indruk over deze vaatwasser is dat hij er mooi strak uitziet en een echte uitblinker is in mijn keuken. Ik heb een open keuken dus ik ben echt super blij, want ik heb én een mooi uitzicht vanuit mijn eettafel én de vaatwasser maakt echt minimaal geluid! Daarnaast heb ik deze vaatwasser ook gekocht, omdat hij zo goed is gereviewd en spotgoedkoop is (in verhouding tot andere vaatwassers die ongeveer dezelfde kenmerken hebben). Mijn servies, glazen en bestek komen schoon uit de vaatwasser, zelfs als ik de kortste programma instel. Ik heb gevonden wat ik zocht en ik raad deze vaatwasser echt iedereen aan!

carlo 12-06-2016

een nog onbekend merk

onze miele heeft het na 18 jaar opgegeven . heb me flink ingelezen om een waardige opvolger te vinden en denk dat deze beko afwasmachine op veel gebieden de oude miele de baas zal blijken te zijn .zuiniger , geruislozer , mooier,en hopelijk ook duurzamer.

Wilma 24-07-2016
  • Product maand in bezit

Wat een aanwinst!

We zijn super tevreden met deze vaatwasser. Hij ziet er mooi strak uit, maar vooral: de vaat komt er prachtig glanzend en schoon uit.
We gebruiken bijna altijd het korte programma (P4) en daarmee hebben we binnen een uur een schone - en droge - vaat.

Herma 17-07-2016

Goedkopen en gebruiksvriendelijke vaatwasser

Goedope en gebruiksvriendelijke vaatwasser, het geluid is ook zeer aangenaam, hij staat bij mij in een open keuken is je hoort m bijna niet

Pedor 04-07-2016

Prima vaatwasser voor een redelijke prijs.

Deze Beko vaatwasser nu enige tijd in huis en gekocht omdat 'ie goed uit de consumentbond test kwam. Gekozen voor de X uitvoering, omdat die een RVS look heeft zodat ie beter bij mijn andere keukenapparatuur past.
In eerste instantie twijfelde ik toen de vaatwasser binnenkwam, de plastic plaat (tray) aan de onderkant zat een beetje los. Later bleek er ook water in de slang te zitten, maar dat heeft dan met de leverancier te maken denk ik.
Even goed gekeken en de plaat vastgeklikt. Dacht eerst dat het met vervoer te maken had, maar de plaat hoort er wel degelijk op te blijven.
Nu de beoordeling:
de 2 programma's die ik hoofdzakelijk gebruik zijn: auto en kort (30 min).
Voordeel van het automatische programma, is dat de tijd automatisch wordt ingekort. Standaard duur is 3:20. Met een redelijk schone vaat gaat er zo een uur vanaf.
- Het wasresultaat is ruim voldoende.
- Drogen is goed (laatste half uur droogt de vaat), maar net als veel andere vaatwassers blijft plastic nat.
- Heb mokken e.d. met een 'opstaand randje' op de bodem en hier blijft water op liggen. Gebeurt ook bij andere vaatwassers dus op zich niets bijzonders.
- Geluidsniveau is keurig, niet veel hinder van het geluid.
- De indeling is prima, past veel vaat in en beter ingedeeld dan mijn oude Bosch (maar die was van '95).
- De rekken zijn verstelbaar.
- Het bestek mandje is goed van links naar rechts te verplaatsen, beetje railsysteem idee.
- Pluspunt is ook dat je een strip (lijkt dikke tochtstrip) meegeleverd krijgt om aan de onderkant te plakken. Dit i.v.m nog meer geluidsisolatie.
- Enige minpunt dat ik tot nu toe kan ontdekken is de geur van nieuw plastic dat te warm wordt. Dit schijnt te verdwijnen, maar is nog steeds aanwezig.
Al met al een keurige vaatwasser voor een redelijke prijs.

haantjes 10-08-2016

ik ben redelijk tevreden met deze vaatwasser

Droogt redelijk, echter vaak nog wel condens en druppels op vaat. Is ook niet de stilste. Redelijk tevreden. Zou hem niet weer aanschaffen. Installatie ging wel makkelijk en mogelijkheden zijn er ook genoeg

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• droog
  • geluid

henk 29-06-2016

Mooie en energie zuinig machine

Mooi en energie zuinig apparaat vormgeving is goed en makkelijk te bedienen we hopen dat hij lang mee gaat

hcderaad 28-06-2016

No nonsense wasapparaat

Een eenvoudige, no nonsense vaatwasser met een beperkt aantal programma's maar het werkt tot dusver (pas een paar wasbeurten gedaan) goed.
Deze machine gekocht op aanraden van de Beste Koop van de Consumentenbond (April 2016).
Het apparaat ziet er netjes uit, de knopjes lijken wat goedkoop en veren een beetje raar, maar werken verder prima.
De wasrekken zijn beduidend lichter dan van mijn vorige Siemens maar lijken op zich wel stevig genoeg.
Verder niet veel over te melden, simpel apparaat dat doet wat het moet doen.

A.C. 04-04-2017

Mooie kleur vaatwasser

Een fijne vaatwasser, voldoende programma's, rustig, mooi van kleur, voldoende ruimte.
Ben heel tevreden. Een aanrader, zeker voor die prijs.

Pluspunten

• Kleur
  • Rustig

Albert 09-02-2017

De beste in 50 jaar ooit

Kan hier heel veel over zeggen .deze machine is van de velen die we gehad hebben gewoon de beste maar ook goedkoopste. Is beter dan alle andere merken in mijn opinie. Met programma 4 van jawel 58 minuten is aale vaatwas hoe vuil ook perfekt schoon glanzend en droog .is nooit eerder zelfs niet bij een siemens vertoond chapeaux. Levering door ao.nl prima ! Ook wasmachine vab beko daar besteld. Ook perfekte keuze en gunstige prijzen

Pluspunten

• Zie boven
  • Schamelt zelf na beeindiging wasbeurt geheel uit

Minpunten

• Na 5 maanden geen gevonden

Mark 31-12-2016

Werkt niet naar behoren

Inmiddels hebben wij de derde machine binnen. Bij de eerste zat de deur scheef. De tweede hebben we een paar weken gebruikt. Heeft van de 10 wasbeurten op prog 4 er misschien 1 daadwerkelijk afgemaakt. De overige keren bleef de klok op 1 minuut staan en bleef de machine doorgaan. Na reparatie was het euvel niet verholpen. Machine weer omgeruild. Deze nieuwe Heeft een aantal wasbeurten zijn werk gedaan. Maar nu weer hetzelfde probleem. Maakt programma 4 niet af. Deze machine gaat ook terug en er komt geen Beko voor in de plaats. Nooit meer....

Pluspunten

Minpunten

• Prog 4 stopt niet vanzelf

mca heij 30-10-2016

beko dfn26220x

zaterdag werd de machine bezorgd en sinds dat tijdstip hebben we heel ouderwets de vaat met de hand moeten doen want hij werkt niet.
Handleiding hoort waarschijlijk bij een ander type machine.
Hij blijft droog van binnen en heeft dus nog niets gewassen en mijn weekend is behoorlijk vergald.
Ik verwacht de vragen:
1. staat de waterkraan wel open ?
2. ligt de toevoerslang geknikt ?
3. Zit de stelker wel goed in het stopcontact?
Ik bel morgen Wehkamp en weet naderhand te vertellen hoe zij dit aanpakten en hoe lang we nog ouderwets handmatig de vaat moeten doen.
4 En of dit type wel echt de vaat doet.

Pluspunten

Minpunten

• Hij is lui
  • En hij heeft watervrees

Judith Groen 24-10-2016

Fijne vaatwasser voor een goede prijs

Ik heb deze vaatwasser nu een aantal maanden in mijn bezit.
Hij wast nog steeds prima schoon, en droogt alles goed behalve plastic (maar dat is geloof ik bij de meeste vaatwassers).
De beko ziet er mooi strak uit en maakt weinig geluid.
Het enigste irritante is dat je de aan en uit knop soms wel 3 keer moet indrukken voordat hij aan gaat.

Pluspunten

• Verstelbare rekjes
  • Maakt goed schoon
  • Droogt goed behalve bij plastic
  • Maakt weinig geluid 🔊

Minpunten

• Knoppen moet je soms echt GOED indrukken.
  • Plastic Droogt slecht

dujardin 22-10-2016

prima apparaat ,inderdaad beste koop vlg consumentenbond

prima prijs-kwaliteitsverhouding
goed en makkelijke bediening
werkt zoals een vaatwasser moet werken.
Als vervanger van een veel duurdere machine voldoet hij erg goed

Pluspunten

• prijs-kwaliteit
  • bedieningsgemak
  • wasresultaat
  • keuze lange of korte programma's

Diana 23-07-2016

Geweldige vaatwasser!

Deze vaatwasser werkt geweldig! Hij is bijna geluidloos en heeft een uitgebreide reeks aan programma's. De vaatwasser is zeer economisch, waardoor het niet veel stroom verbruikt. Ideaal voor een huismoeder als mijzelf. Ik ben ook zeer tevreden over de mooie grijze kleur die goed past bij mijn interieur. Daarnaast zit er een functie bij die bepaalt hoe vuil de vaat is, hoef ik dat zelf niet te doen. Handig!!

Jeroen 17-07-2016

Beko vaatwasser

Vormgeving is eenvoudig maar functioneel.
Vaatwasser wast goed schoon en maakt weinig geluid. De vaat komt er schoner en droger uit dat in onze oude miele vaatwasser.
Al met al lijkt het ons een goede koop voor een goede prijs. Bij de wehkamp gekocht omdat men daar 3 jaar garantie geeft.

Marcella 17-07-2016

Vaatwasser met leuke snufjes

Ik had een heel oudje staan dus ik ga hier zeker op vooruit.
Lekker geruisloos en mooi van vormgeving en veel mogelijkheden in programma

Vino 17-07-2016

Prima Vaatwasser

Vaatwasser werkt prima en ziet er mooi uit. Echter moeten we het vakje voor het vaatwastablet goed aandrukken. Verder doet hij het goed en is hij heel stil. Blij met het apparaat

Ivo 16-07-2016

Meer geluid dan verwacht

Dit is mijn eerste afwasmachine dus ik kan hem niet vergelijken met andere vaatwassers. Afwasmachine was eenvoudig aan te sluiten en ziet er mooi uit. Alleen de rechter zijkant staat wat bol bij het rechter scharnier. Geen idee of dit zo hoort of dat ik een maandagochtend exemplaar heb. Ook maakt ie meer gelui dan ik had verwacht. Verder ben ik tevreden en kan hem iedereen aanraden.