Beko DFN26220W - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 67 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Eric 06-07-2016 Product maand in bezit

Beko Vaatwasser DFN26220W

Beko Vaatwasser DFN26220W gekocht een paar weken geleden, machine wast en droogt prima, zelfs op programma 4 in 58 minuten. Verder een volledige Rvs binnenkuip wat je bij machines in deze prijsklasse bijna niet ziet. Zeer tevreden!!

Naoual 11-07-2016 Product maand in bezit

Prima vaatwasser

Nadat onze oude vaatwasser stuk was gegaan, zijn we via internet op zoek gegaan naar een nieuwe vaatwasser. Via coolblue.nl kwam ik terecht bij Beko DFN26220W als beste koop. De vaatwasser voldoet aan onze verwachtingen. Wij maken vaak gebruik van het korte programma en de vaat is schoon. Vaatwasser is verder makkelijk in gebruik en maakt deze weinig geluid. Kortom wij zijn tevreden met onze aankoop.

Srananmang 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, goedkoop, zuinig

De vaatwasser heb ik inmiddels enkele weken in bezit. Heel veel gezocht naar vaatwassers, uiteindelijk was dit de meest ideale gezien de prijs en wat je ervoor terugkrijgt. 1 persoonshuishouden, ideale spoel functie/halve was. In het begin een geur waaruit bleek dat de vaatwasser nieuw was. Fijne bediening, overzichtelijk. Moet nog wel vaak in het boekje spieken. Heel erg belangrijk was een vaatwasser met A++, ik verbruik sowiso niet veel, maar let er wel erg op bij aankopen die vaker gebruikt zullen worden, zoals vaatwasser, ijskast, wasmachine e.d.

In 1 woord: Aanrader!

Menno 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede actie met goede vaatwasser

6,8
Goede vaatwasser, hij gaat vanzelf uit na de was. Dat vond ik een mooie oplossing die ik nog niet eerder had gezien!

iPatje 05-07-2016 Product maand in bezit

Geweldige machine, stil en heel schoon

Ik heb de vaatwasser voor mijn schoonmoeder gekocht, die is werkelijk lovend over het apparaat. Was wat huiverig omdat men vaak over de 'gevestigde namen' spreekt. Maar de recensies waren goed en de prijs ook. Het feit dat je ook halve belading goed kan wassen, de vormgeving (los apparaat) goed is en er legio mogelijkheden zijn hebben bijgedragen aan de aankoop.

Tot nu toe niks meer dan lof, hij is stil, wast goed, droogt goed dus absoluut een aanrader!

Fraaij 04-07-2016 Product kwartaal in bezit

super vaatwasser

vooral wasprogramma p4, 58 min en kraakhelder en super schoon. mijn vorige duurde het wasprogramma 170 minuten

browny 19-08-2017 Product paar weken in bezit

geweldige machine zeker waar voor zijn geld

Geweldige machine.

goedkoop en zeker goed, genoeg programma's met diverse draaitijden. Droogt goed, geluid is okay, deur gaat heel licht open (weinig tegendruk) dus voorzichtig open doen anders gaat hij heel hard naar beneden. Voor mij onbekend merk wilde nu eens uit een goedkoop segment wij hebben normaal uit een duurder segement en binnen de 5 jaar versleten. ben benieuw wat de levensduur gaat worden. ik stuur nog wel eens een update

Wat mij opviel is dat veel rekjes verstelbaar zijn meer als onze vorige.

Pluspunten

• Energienig
  • fijne programma's
  • weinig lawaai
  • prijs / prestatie verhouding
  • droogt/wast goed

Minpunten

• deur gaat licht open (weinig tegendruk)
  • minder groot ivm bestek bak ipv lade (vorige)

Claudia 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

DFN26220W vaatwasser

Tot nu toe erg tevreden. Fijn dat het bestekrek verplaatst kan worden en de rekken aan te passen zijn. Maakt goed schoon, vooral tevreden over de autofuntie die de vervuilingsgraad bepaalt en wasprogramma aanpast. Geen last van het geluid.

Johnj 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Ik heb deze vaatwasser net geïnstalleerd de resultaten van de vaart zijn uit stekend de mogelijkheden door de elektronische display zijn ook heel handig kortom een aan

LaZa 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

goede vaatwasser voor weinig geld

machine ziet er goed uit; het binnenwerk evenzo; lade in hoogte verstelbaar; energiezuinige programma's; energiezuinige machine A++; weinig geluid

Pluspunten

• energiezuinig
  • geluidsarm
  • flexibele indeling
  • ziet er goed uit
  • makkelijk te bedienen toetsen

Lydia 09-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Onze eerste vaatwasser, gekocht n.a.v. goede beoordelingen. Als je van tevoren de vaat een beetje afspoelt is het korte programma goed genoeg, fijn voor je tijd en het milieu.
Per 22-07-2017

vantevoren afspoelen is juist niet slim omdat je met het afspoelen meer waterverbruikt dan wat de mashine nodig heeft voor een wasbeurt.

Herman 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine

Net gekocht ,half uurtje later werkt ie al, 1 hele vieze vaat erin gedaan en komt er brandschoon en super droog uit, helemaal blij mee en dat voor die prijs,, prima ding

Bokkie 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser Beko DFN26220W

Prettige vaatwasser in het gebruik! Zeer handig is de in hoogte verstelbare bovenste lade en vooral het verschuifbare bestekmandje!

Susan 10-07-2016 Product maand in bezit

Goede vaatwasser

Goede vaatwasser, makkelijk in gebruik. 6 programma's waarvan ik zelf 2 gebruik; kort - en lang programma. Gewone vaat wordt prima schoon op kort programma.

Yvonne 10-07-2016 Product maand in bezit

Beko vaatwasser

Aangezien onze vaatwasser stuk was, hebben wij via de consumentgids gezocht naar een andere. Als beste koop kwam toen deze vaatwasser eruit. Ik ben er blij mee. Deze machine is een stuk stiller in gebruik dan de vorige vaatwasser.

Wil 10-07-2016 Product maand in bezit

Fijne vaatwasser

Deze vaatwasser doet wat je mag verwachten. Genoeg programma's om het juiste wasresultaat te krijgen. Instellen van de programma's is na het lezen van de gebruiksaanwijzing makkelijk.
Design is ook helemaal van deze tijd.

henk 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beko vaatwasser DFN26220W

heb de vaatwasser nu bijna een week in huis en hij maakt de vaat perfect schoon en droog. heeft veel indelings mogelijkheden, is geruisloos en heeft tal van programma mogelijkheden waarbij Programma 4 die 58 minuten duurt perfect is en dat allemaal voor een lage prijs. echt een aanrader

Angelique 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beco vaatwasser

Super apparaat, ook na een snelLe was van un uurtje is alles super schoon, je hoort hem totaal, niet en super fijn dat je kunt kijken hoelang ieder programma duurt.

Arian 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beko vaatwasser

De Beko vaatwasser heeft ons verrast qua wasresultaat en design.
Het is een topmachine voor relatief weinig geld.

GJ 02-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne aanvulling van de keukenapparatuur !

Machine nu een aantal weken in bezit en de eerste afwassen zijn gedaan. Uitstekende wasresultaten, praktische machine met veel indelingsmogelijkheden en heldere programmastructuur. Werkelijk een aanwinst voor onze keuken!