Siemens SN278I03TE - Reviews

tile-Energieklasse
A+++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

fjhhofstede 15-11-2015 Product paar weken in bezit

Een paar weken in huis. Onze eerste vaatwasser.
Pluspunten: Vrij stil, gemakkelijke bediening, indeling korven erg flexibel, wast goed schoon, mooi apparaat, voldoende programma mogelijkheden voor ons huishouden.
Minpunten: Drogen (ben nog aan het experimenteren voor het beste droogresultaat)

Mylène 09-10-2015 Product paar dagen in bezit

Veel opties en flexibiliteit vwb de indeling. Zeer,stil. Wel veel knopjes, dus verdieping in alle opties is wel nodig.

BibiRum 20-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ontzettend fijne vaatwasser. Afgelopen week ontvangen en ben nu al enthousiast. Wij zetten de vaatwasser voornamelijk aan zodra we gaan slapen. De nachtstand is daarvoor ideaal, want deze is zo goed als geluidloos waardoor wij er in onze slaapkamer (die boven de vaatwasser is) niets van horen.

Ook de indeling van de vaatwasser is fijn. Wij hebben vrij hoge borden, maar deze kunnen zonder problemen geplaatst worden. Enige waar ik nog even goed naar moet kijken, is het rekje aan de rechterkant bij de glazen. Onze glazen zijn te hoog, waardoor het rekje niet naar beneden kan.

Wij zijn dik tevreden!

CRQ476984

Lipa 06-07-2015 Product maand in bezit

handige indeling
uiterst stil
indicatie eindtijd
in onderbouw (60 cm diep) veel meer ruimte dan in inbouw (55 cm)