Hotpoint LFF 8M121 C EU - Reviews

41 dB
Maximale belading
14 couverts

ariston LFF 11-03-2015 Product paar weken in bezit

zeer stille vaatwasser ideaal als je een open keuken/huiskamer hebt. Indeling is goed vooral het verschuifbare rekje bovenin voor lang bestek, wat je overigens ook makkelijk weer kunt verwijderen als je dit niet gebruikt bij een wasbeurt. Goede aanschaf qua prijs en zeer stil.

RubenPople 05-12-2014 Product jaar of meer in bezit

Destijds op aanraden verkoper deze vaatwasser gekocht. De vaatwasser is echter al lang niet zo stil meer als in het begin, en het ECO programma dienen we niet te gebruiken omdat de vaatwasser dan verstopt raakt (de ene keer met zeepresten, de andere keer met vuil). Na een jaar is ook onze bestekmand al stuk en dit valt dan weer niet binnen de garantie. Geeft te denken over de degelijkheid en de "garantie".

kalmeijer 21-09-2014 Product maand in bezit

alles in huis was AEG rond de € 750,00 nooit meer AEG waardeloos.. alle apparaten binnen jaar stuk
vaatwasser AEG 5 jr oud 3x monteur geweest hoop kosten weggooien is voordeliger Hotpoint €373,00 Zeer stil 41DB tot nu toe zeer positief juist prijs / kwaliteitsverhouding 3 jaar garantie !!!!! perfecte service keukenloods
vandaag bestellen morgen in huis pinnen aan de deur.
Duurkoop niet altijd beter.