Bosch SMS69U52EU - Reviews

6,2

• Slecht

Pierrott 27-09-2014 Product jaar of meer in bezit

6,2
Wasresultaat bestek en wijnglazen slecht.

Dit is mijn derde Bosch vaatwasser. Ik gebruikte in het verleden nooit de hoogste wastemperatuur en alles was schoon.
Omdat ik zeer tevreden was over de Bosch vaatwassers heb ik weer een Bosch, maar dan een zeer stille gekocht.
Als ik nu het AUTO programma 45-65 graden neem moet ik na het wasprogramma delen van het bestek en de wijnglazen alsnog handmatig afwassen, omdat deze niet schoon uit de vaatwasser komen,de randen van de kelk van de wijnglazen blijven ook bij het programma + 65-75 graden vies.
Het servies/pannen etc gaan afgespoeld in de vaatwasser, een keer niet toen volgde er een storingsmelding, reden: de afvoerpomp geblokkeerd, het spoelwater zou tot boven de zeef staan. Dat bleek niet zo te zijn. Vervolgens volgens de gebruiksaanwijzing zeven en pompafdekking verwijderd, er was geen vet, etensresten of wat dan ook te zien.
Ben zeer teleurgesteld.

Tinios 27-02-2015

Vreemd om bovenstaande reactie te lezen. Wij hebben dit apparaat ook enkele weken geleden aangeschaft en hebben nog geen enkele keer iets niet geheel schoon uit de vaatwasser gehaald. We zijn er dan ook meer dan tevreden over. Toppertje!