Gardena wandslangenbox 25 roll-up automatic - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,8

Fredvanderhorst 28-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slechte trekveer

Binnen 5 jaar veerkracht verdwenen. Rolt niet meer vanzelf op. Gardena om advies gevraagd maar zij kunnen niks voor me doen. Terug naar een gewone slang of een ander merk

Minpunten

• Geen garantie na 2 jaar.
  • Zwakke trekveer

Jos 21-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Ideaal in gebruik, echter nu lekkage.

Sinds een aantal jaren in het bezit van deze wandslangen box van Gardena. Het is ideaal in gebruik, en de slang rolt altijd goed op.
Na een jaar begon de box echter te lekken, en kon ik deze zonder problemen bij de Praxis omruilen voor een nieuwe (garantie 24 maand).
Nu heb ik na 4 jaar weer het probleem dat de box erg lekt aan de zijkant. Via internet lees ik dat dit een bekend probleem is bij deze Gardena box.
Ik ga contact opnemen met Gardena of dit probleem verholpen kan worden, mits betaalbaar. Anders ga ik toch een ander merk zoeken.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Handig in gebruik
  • Slang rolt goed op

Minpunten

• Lekkage

Yvonne 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal, erg handig!

Opgehangen in de garage en de tuinslang kan vanaf daar alle hoeken van de tuin bereiken, door de 25 meter slang. Ideaal! Ook super handig dat hij zelf de slang weer oprolt na gebruik! Degelijke en stevige wandbox.