Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Kleur(en)
blauw, grijs, oranje
Fabrikant kleur(en)
blauw, grijs, oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic op Kieskeurig.be.

3,1

Fredvanderhorst 28-03-2017

Slechte trekveer

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Binnen 5 jaar veerkracht verdwenen. Rolt niet meer vanzelf op. Gardena om advies gevraagd maar zij kunnen niks voor me doen. Terug naar een gewone slang of een ander merk

Minpunten

• Geen garantie na 2 jaar.
  • Zwakke trekveer

Jos 21-03-2017

Ideaal in gebruik, echter nu lekkage.

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Sinds een aantal jaren in het bezit van deze wandslangen box van Gardena. Het is ideaal in gebruik, en de slang rolt altijd goed op.
Na een jaar begon de box echter te lekken, en kon ik deze zonder problemen bij de Praxis omruilen voor een nieuwe (garantie 24 maand).
Nu heb ik na 4 jaar weer het probleem dat de box erg lekt aan de zijkant. Via internet lees ik dat dit een bekend probleem is bij deze Gardena box.
Ik ga contact opnemen met Gardena of dit probleem verholpen kan worden, mits betaalbaar. Anders ga ik toch een ander merk zoeken.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Handig in gebruik
  • Slang rolt goed op

Minpunten

• Lekkage

Jos 09-07-2017

Ik heb contact opgenomen met Gardena en deze gaf aan dat de garantie was verstreken en niets konden doen. Repareren was ook onmogelijk. Coulance was een term waar ze al helemaal niets van hadden gehoord. Dus klaar met Gardena!
Met bovenstaand verhaal naar de Praxis gegaan, en daar kreeg is zonder problemen 50% korting op aanschaf van een nieuwe haspel. Erg blij met de service van Praxis!

Rik 19-12-2018

Slecht product.

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Na twee jaar oprol mechanisme kapot. Ik dacht een goed product gekocht te hebben zeker gezien de prijs zeer teleurstellend. Ik zou voor een ander merk kiezen als je een slanghaspel zoekt. GEEN GARDENA.

Peter 06-05-2018

Gardena wandslangenbox 25 roll-up automatic

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Twee seizoenen plezier van gehad en rolt hij niet meer op. Gezien de reacties van andere mensen neem ik niet de moeite meer om Gardena te benaderen. Heeft geen zin. Jammer, van zo'n duur apparaatmag je toch wel wat jaartjes meer verwachten. Nu maar een goedkope kopen. Geen Gardena meer!!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Werkt niet meer.

Paul 19-05-2020

Niet kopen

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Er is een stalen veer gebruikt, in combinatie met enige lekkage en natuurlijk de omstandigheden buiten is dit wachten op het moment dat de veer doorroest. Meerdere malen Gardena benaderd maar geen reactie. Onderdelen kan je bij Kees van der spek bestellen, de veer is echter niet meer leverbaar. Een vergelijkbare veer kost €125. Nu zelf de reparatie gedaan, speciale lange torx nodig, bus gemaakt om ingekorte veer aan te bevestigen, gaatje boren in de veer met een hardox boor. Wachten op de volgende breuk.

JVL 11-05-2020

Handig product, maar... gaat snel lekken.

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Product lekt al na 2 jaar. Dit is niet zelf te repareren en reparatie door Gardena kost meer dan een nieuwe.
Natuurlijk ook gezocht op internet naar reparatie ervaringen (instructies), maar daar is niets van te vinden. Alleen maar andere gebruikers met vragen over het zelfde probleem. Ondanks dat ik de eerste maanden heel blij was met dit product, zal dit product nooit meer kopen en waarschijnlijk het hele merk Gardena mijden.

Kortom, een slecht ontworpen product qua levensduur/reparatiemogelijkheden en een slechte service van Gardena.

Pluspunten

• Handig

Minpunten

• Gaat snel lekken
  • Slechte service Gardena

Yvonne 20-06-2016

Ideaal, erg handig!

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Opgehangen in de garage en de tuinslang kan vanaf daar alle hoeken van de tuin bereiken, door de 25 meter slang. Ideaal! Ook super handig dat hij zelf de slang weer oprolt na gebruik! Degelijke en stevige wandbox.

Bart 11-08-2020

Lekt na 2 jaar

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Lekt vanuit binnenwerk. Kan nergens een demontage handleiding vinden. Wel kom ik meer opmerkingen tegen over lekken en / of kapotte veer. Grrr

Pluspunten

• Luxe

Minpunten

• Duur
  • Lekt

Chris 12-07-2020

Kwaliteit onvoldoende

Geschreven voor: Gardena Wandslangenbox 25 roll-up automatic

Veer is gebroken en Gardena laat niets van zich horen. Vervangende veer niet leverbaar helaas. Na 5 jaar beperkt gebruik nu de container in.

Pluspunten

• Altijd een opgerolde slang
  • Compact apparaat

Minpunten

• Constructie niet goed eenvoudig doorroest
  • Zwaar