De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 10-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK7020 Baardtrimmer Tondeuse Minischeerapparaat Precisietrimmer op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Thorben 28-04-2019

Dit Braun ontharingsapparaat is een zeer goede multifunctionele groomer. Met de verschillende wisselstukken is het gemakkelijk om uw baard te maken naar eigen wens. De body groomer, trimmer voor de neus/oor, trimmers voor de baardharen werken allemaal heel goed. Ook gaat de batterij heel lang mee waardoor je weinig moet opladen. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en heb er nog geen seconde spijt van dat ik dit heb gekregen. Ik gebruik het wekelijks en alles werkt nog zoals het hoort. Als u gedeeltelijk of alles graag glad hebt kan u het Gillette scheermesje gebruiken die ook in de set aanwezig is.

Pluspunten

• Lange batterij
  • Scheermesje
  • Vele functies