Braun Base Baardtrimmer BT5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Precisietrimopzetstuk

Toepassing
baard, snor, bakkebaard
Voeding
batterij/netstroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Base Baardtrimmer BT5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Precisietrimopzetstuk op Kieskeurig.be.

Joel Smeets 10-05-2019

Krachtig apparaat, goede batterij.

Geschreven voor: Braun Base Baardtrimmer BT5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Precisietrimopzetstuk

Erg praktisch toestel, je kan hem zowel voor baard als haar gebruiken. De accu gaat door de krachtige Li-Ion batterij zeer lang mee, anderhalf uur ongeveer, mocht hij toch plat zijn, is het toestel op enkele minuten weer bijgeladen voor een volledige scheerbeurt. Handig is ook dat je hem in de douche kunt gebruiken omdat hij waterdicht is.Een Gilette mesje is bijgelverd voor op moeilijke plekken. Kortom een zeer krachtig en praktisch toestel. Ik heb dit toestel ontvangen om te kunnen testen en ben er zeer tevreden over en ga deze zeker gaan blijven gebruiken.

Pluspunten

• batterij

MathiasV 06-05-2019
  • Product gekregen

Goed apparaat voor kleine prijs

Ik kon de Braun BT5060 en was verbaasd van de prestaties voor de aankoopprijs. Zelf kreeg ik het gratis in mijn bezit en kon zo de vlotte trim ervaring ontdekken, lange batterijduur en hoe fijn het in de hand ligt. Enige puntje van kritiek dat ik kon vinden is dat de haartjes echt overal verspreid liggen maar dit is waarschijnlijk bij elk trim apparaat. Het scheermesje is een leuk extra, maar de trimmer is voldoende voor normaal gebruik.

Pluspunten

• batterijduur
  • prijs kwaliteit
  • fijne trimervaring

Minpunten

• haartjes vliegen overal heen

Baldewyns P 04-05-2019

Zeer degelijke trimmer/styler

Zeer degelijk krachtig toestel met een zeer praktische draaiknop om de lengtes per millimeter aan te passen. Scheert vlot en hapert niet. De scheerkop om te contouren bij te werken is ook top, scheert lekker gemakkelijk zonder ge snijden. Ik heb dit product gratis gekregen om te mogen testen. Ik zou het zeker aanraden aan vrienden en familie.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Mogelijkheden om lengtes aan te passen

Minpunten

• Geen zakje/tasje om op te bergen

JaanH 01-05-2019

Goed trimresultaat voor een degelijke prijs

Nadat ik deze Braun BT5060 enkele weken in mijn bezit heb, kan ik alleen tevreden zijn over het resultaat. Aangezien dit apparaat zowel kan dienen als trimmer en als tondeuse is het extra handig voor mensen met kort haar. Ideaal dus om zowel baard als haar bij te werken. De bijgeleverde hulpstukken zijn handig en makkelijk te gebruiken. De hals is, zoals meestal, de moeilijkste zone. Batterijduur is ook zeker voldoende om even mee verder te kunnen. Ik kon dit product gratis uitproberen en ben blij dat ik dit apparaat kon gebruiken. Ik zou het product dus zeker aanraden. Er is bovendien ook een ProGlide scheermes bijgeleverd bij deze trimmer. Goed voor een glad resultaat.

• Kwaliteit

Adriaan F 29-04-2019

Goed apparaat

Dit is een erg goede baardtrimmer. Tot nu toe heb ik enkel maar goede ervaringen met de Braun BT5060. Het is een comfortabel toestel dat snel op te laden is. Het is heel gebruiksvriendelijk en geluidsarm.
Het toestel kan je, na gebruik, afspoelen onder de kraan. Dit is echt heel handig.
Hoewel ik de baardtrimmer gratis kreeg om uit te testen, vind ik de prijs/kwaliteit verhouding correct.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • accu

Ditello 25-04-2019

Top machientje

Echt goed toestelletje. Ligt super goed in de hand, draaischijf om lengte in te stellen werkt goed. De lengte blijft ook stabiel als men veel druk op de trimmer zet. Snoerloos en met snoer scheren zodat je nooit met een halve baard eindigt. Makkelijk in onderhoud, gewoon onder de kraan afspoelen. Ik was best onder de indruk van de kracht van de motor, geen enkele hampering bij snel scheren. Spijtig dat er geen etuitje bijgeleverd word om hem op te bergen

Pluspunten

• Snoerloos en met snoer te gebruiken
  • Makkelijk in onderhoud
  • Stijlvol en degelijke kwaliteit

Minpunten

• Geen etui bijgeleverd

Bart Dasseville 23-04-2019

Ideale trimmer

Deze trimmer laad erg snel op, en zit goed in de hand (niet te zwaar)
De opzetstukken kan je gemakkelijk en eenvoudig veranderen.
De mesjes snijden goed waardoor mijn baard egaal getrimd is.
Ik in het iedereen aanraden.
Puntje van kritiek: jammer dat er geen laadstation bij aanwezig is.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Trimd egaal

Minpunten

• Geen laadstation

Hazem S 20-04-2019

Zalige scheerbeurt

Deze week heb ik de nieuwe Braun BT5060 trimmer ontvangen.

Deze scheerbeurt vond ik 1 van de beste scheerbeurten die ik in mijn leven heb meegemaakt.

Het toestel trimde mijn stoppelbaard zeer goed door middel van de draaiwiel op het toestel en de meegeleverde onderdelen. Alle haartjes waren hierbij perfect weggeschoren in vergelijking met andere trimapparaten.

Hiernaast waren de 3 wisselstukken, die ik bij deze ontharingsapparaat ontving zeer handig bij het monteren en demonteren van de trimmer.

Ook is deze trimmer snel op te laden en kan die zelfs lang meegaan.

Een klein minpunt aan deze trimmer is dat die niet goed zit in je hand tijdens het scheren, maar in het algemeen vond ik het een zalige scheerbeurt.

Dit product kreeg ik als proefmonster en ik vond het een zalige tester.

Pluspunten

• Scheert snel
  • Laadt snel op
  • Pijnloos

Minpunten

• Grip

Rob Eggermont 19-04-2019

Ongelofelijk veelzijdig

De Braun BT5060 is een van de meest veelzijdige trimmers die ik reeds getest heb. Het product gaat makkelijk door de haren en dankzij de ingebouwde kammen legt het je baard onmiddellijk goed. Ik kreeg dit product gratis om te testen en ben er zeer tevreden over, ik kan dit zeker aanraden! Enige nadeel is dat je vaak een aantal keer over hetzelfde plekje haar moet gaan, maar dit lijkt me vrij logisch. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Snel opladen
  • Goed in de hand
  • Scheermesjes meegeleverd