De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT5065, Baardtrimmer En Tondeuse, Opzetstuk Minischeerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Tibo V.I 06-05-2019

Goede scheerapparaat!

De Braun BT 5065 is een erg fijn en handzaam apparaat met uitstekende prestaties. Erg handig is ook dat de trimmer in te stellen is van 1-20 mm. De trimmer is echt wat je ervan mag verwachten. Fijn is ook dat er een ook een gilet scheermes is bijgeleverd voor een glad gezicht. Ik heb dit toestel gratis opgestuurd gekregen dit neemt niet weg dat ik het zelf niet zou kopen!

Pluspunten

• Extra Gilet

Minpunten

• Eerst opladen na het uitpakken

Thomas 05-05-2019

Een aanrader !!! Vele mogelijkheden van dit toestel voor trimmen van de baard en als tondeuse maken het superhandig. Vooral de trimmer met zijn vele standen die je kan instellen. Eens het toestel opgeladen is kan je hem lang gebruiken voor je hem terug moet opladen. Het werkt prima, en doet wat je ervan verwacht. De Gillette mesjes zijn een leuk extraatje voor het glad scheren. Jammer dat er geen zakje meegeleverd wordt om alles op te bergen dit zou handig geweest zijn. Ik had dit product gratis ontvangen om te testen, een echte aanrader voor de man met een stoppelbaard.

Pluspunten

• veelzijdigheid

Minpunten

• opbergzakje voor alle onderdelen

Lucas V 05-05-2019

Goed product

De Braun baardtrimmer is fijn in gebruik, en ideaal als standaard trimmer. Er zitten verschillende opzetstukken bij, ik denk wel dat deze snel stuk kunnen gaan omdat ze van plastic zijn gemaakt. Verder zat er ook een Gilette mesje bij, ideaal voor de afwerking of voor een glad resultaat. Ik heb dit product gratis ontvangen.

Robbe C. 16-04-2019

Soepel en vlot

Deze baardtrimmer is zeer gebruiksvriendelijk. Doordat je de lengte steeds met een halve millimeter kan aanpassen, heeft je baard steeds de juiste lengte. Door de verschillende opzet stukken en het scheermes, is er voor ieder wat wils. De machine laad zeer snel op en heeft een accu die ruim voldoende is. Ik kon dit product gratis uittesten en ben er zeer tevreden van.

Pluspunten

• Soepel
  • Vlot