De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 10-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK7021 Baardtrimmer Tondeuse Minischeerapparaat Precisietrimmer op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Rynders C 22-03-2020

Apparaat deed meer dan verwacht, de neustrimmer voldeed volledig. De verschillende opzetstukken hebben veel mogelijkheden, verschillende lengtes in te stellen.zowel langere baard als kortere kan perfect getrimd worden. handig ook de gilette scheerkrabber om de kleine moeilijkere plekken af te werken. Het borsthaar kan goed verwijderd worden met het groomer opzetstuk waarvan ook een kleine variant erbij zit. Ik heb het ook gebruikt voor de hoofdharen, afscheren met met de basiskop en dan erover met het brede groomerstuk , resultaat perfect glad hoofdje

Pluspunten

• Laad snel op
  • Volledig pakket voor volledige behandeling
  • Kan perfect tegen water

Claudev 08-05-2019

Sinds enkele weken gebruik ik nu de Braun all in one trimmer. Het is een heel veelzijdig toestel dat heel licht en goed in de hand ligt. De batterij gaat heel lang mee, ik gebruik het nu niet elke dag, maar heb het tussendoor slechts één maal hoeven op te laden. De vele kammen en accessoires waren voor mij persoonlijk niet allemaal nodig, maar toch vind ik het goed dat ik voor alles wat ik wil iets gepast heb.
Het toestel, wat ik gekregen heb om te testen, zou ik zo opnieuw aanschaffen; ik gebruik mijn hele leven all apparaten van Braun, en het verbetert er alleen maar op.

WouterE 30-04-2019

Kwalitatieve alleskunner

Deze multigroomingkit is een kwalitatieve alleskunner. Of je nu het haar op je hoofd, je baard, je neus- of oorharen, de beharing op je borst, been of oksel wil trimmen… de MGK7021 all-in-one trimmer van Braun doet het allemaal. Door van hulpstuk te wisselen, verander je heel eenvoudig de functie van het toestel. Het trimmen verloopt makkelijk en vrij van irritaties.
De batterij heeft een lange autonomie. Een indicator geeft aan wanneer het tijd is om de MGK7021 op te laden. Het is geen probleem om dit toestel tijdens het douchen te gebruiken. Er is duidelijk niets aan het toeval overgelaten bij dit apparaat, een reisslot zorgt ervoor dat deze all-in-one trimmer niet zal starten in je reistas.
Een opbergtasje, waar je de vele opzetstukken in kwijt kan, zit er ook bij, net zoals een Gillette scheermesje. Het boekje raadt aan om af en toe in te smeren met naaimachineolie, maar die is spijtig genoeg dan weer niet inbegrepen. Ik kreeg dit apparaat gratis om het uit te testen, maar ik zou er na deze positieve ervaring geen probleem mee hebben om het in de winkel aan te kopen.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Lange batterijduur

Jonasdum 30-04-2019

Brain Multigroomer 10-in-1 zorgt voor de score 10 op 10

Het scheren met de All-in-one trimmer van Braun (10 in 1) levert een schitterend resultaat op. Door de grote hoeveelheid benodigdheden is er voor elke man wel wat wils te vinden als scheerapparaat. Mensen met een volle baard of mensen zonder baard kunnen gebruikmaken van dit toestel. Door het degelijk materiaal en het gebruiksgemak is dit toestel bij mij niet meer weg te denken. Ik heb het toestel gratis ontvangen om het te testen, maar ik heb er nog geen minuut spijt van gehad.

Pluspunten

• Heel wat benodigdheden
  • zorgt voor zeer gladde huid

Micha Dewith 28-04-2019

Ik gebruik het apparaat elke dag. Het is zeer gebruiksvriendelijk ligt goed in de hand.
De vele hulpstukken maken het scheren zeer aangenaam. Ook het Gillette mesje dat erbij zit is van zeer
goede kwaliteit. De hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen zonder enige moeite. De batterij laad zeer snel op. De duurtijd van de batterij is zeer goed. Ik ben hierdoor aangenaam verrast. Ik heb dit apparaat gratis gekregen maar zou er zeker voor betalen als ik het zelf moest kopen. Prijs kwaliteit is zeer goed.
Een echte aanrader zeker weten.

Pluspunten

• Lange werktijd batterij
  • Ligt zeer goed in de hand
  • Kwaliteit/prijs verhouding top

SanderCools 27-04-2019

Alles in één apparaat!

Deze Braun multigroomingkit (MGK7021) is een ideaal totaalpakket voor personen die noodzaak hebben aan een kwalitatief multifunctioneel apparaat. Door de verschillende opzetstukken en opzetkammen wordt het namelijk mogelijk om elke plek op het lichaam (zowel hoofdhaar, gezichtsbeharing, oor- en neusbeharing en lichaamsbeharing) perfect bij te werken met één apparaat. Ook zit er een handig opbergtasje in de doos dat toelaat het apparaat en alle accessoires samen op te bergen en samen mee te nemen. Bij dit apparaat, dat ik gratis ontving ter review, zit verder ook een Gilette scheermesje meegeleverd voor een volledig gladde scheerbeurt. Het enige nadeel dat ik hierbij zou kunnen bedenken is dat de mesjes van dit scheermesje natuurlijk, zoals elk ander manueel scheermesje, regelmatig vervangen moeten worden. Daarom lijkt het apparaat misschien iets minder geschikt voor personen die zichzelf steeds helemaal glad scheren. Voor mij is het apparaat dan ook een ideaal all-in-one apparaat voor personen die al deze extra functies ook echt gebruiken.

Pluspunten

• Totaalpakket

Minpunten

• Losse scheermesjes

Michiel 10-04-2019

Het scheerapparaat van braun is een echte aanrader. Je kan het voor veel verschillende delen van het lichaam gebruiken om je lichaamshaar te trimmen. Mijn oud scheermachien heb ik al weg gedaan het product van Braun overtreft echt alle andere machines die ik heb gehad. Ik heb deze gekregen om te testen en ben er echt super van verast hoe goed deze werkt. Ik raad het aan al mijn vrienden en familie aan omdat het zoveel mogelijk heden bied in 1 toestel

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Batterij gaat lang mee