De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 8-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

kris01 06-06-2019

Veelzijdig en soepel in de hand

Een Multi-functioneel apparaat dat doet wat het moet doen. Het apparaat scheert en trimt uitstekend zonder daarbij aan de haartjes te 'trekken'. De batterij is redelijk snel opgeladen en gaat lang mee. Van de neus- en oorhaartrimmer ben ik bijzonder tevreden, deze is toch wel beter dan de vorige exemplaren die ik al heb gehad. Een minpuntje is wel dat deze toch nog wel redelijk wat lawaai maakt als je oorhaar aan het trimmen bent. Het apparaat kan onder stromend water worden afgespoeld en dat is alleen maar een zegen, wat zo is het gemakkelijk om haartjes uit het apparaat te verwijderen. Een etui of zakje om het apparaat met alle opzetstukken in te bewaren zou wel handig geweest zijn. Ik heb het apparaat ontvangen om te testen en mijn bevindingen zijn heel positief. Ik raad dit apparaat dan ook aan!

Pluspunten

• afwasbaar onder stromend water
  • veel opzetstukken voor verschillende functies
  • uitstekende neus- en oorhaartrimmer
  • sterke batterij die lang meegaat
  • licht gewicht en soepel in de hand

Minpunten

• geen etui of zakje voor opzettenstukken

Wim V. 26-04-2019

Kwaliteitsvolle trimmer

Deze trimmer van Braun voldoet aan mijn verwachtingen. Het toestel ligt goed in de hand en de opzetstukken zijn eenvoudig te (de)monteren. Het is eenvoudig om je haar te laten afdoen en je baard op de gewenste lengte te brengen. Het kopstuk voor oor- en neusharen is meer dan degelijk. Het toestel is snel opgeladen en na gebruik is het apparaat eenvoudig schoon te maken onder stromend water. Er zit ook een Gillette scheermesje bij om indien gewenst alles te verwijderen. De Braun all-in-one trimmer, die ik gratis kon testen, lost de verwachtingen in.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen opbergzakje

Youri 10-04-2019

Top product en een perfect cadeau (voor hem)!

Bij het opmaken van de verpakking, was ik aangenaam verrast. De “multi-grooming set” van Braun is zeer uitgebreid. Zo kun je je baar trimmen of scheren van 21 mm tot 0,5 mm. Voor ieder wat wils dus!

Heb je eens geen zin in een baard en wil je deze dus helemaal weg? Geen paniek, want met de bijgeleverde Gilette scheermesjes scheer je je baard eenvoudig glad! Bovendien is het apparaat zeer makkelijk te gebruiken voor het scheren van dikke baarden, omdat deze voldoende kracht heeft en dus zeker niet vast kan lopen. Je zou verwachten dat het apparaat dan veel lawaai maakt, doordat hij dikke baarden aankan, maar dit is zeker niet het geval, want deze maakt een aangenaam geluid! De bouwkwaliteit is goed, geen rotzooi dus! Het leuke aan dit apparaat is dat deze binnen een klein uurtje opgeladen is en dat je dan een batterijcapaciteit hebt van 100 minuten trimmen!
Echt een aanrader dus en door de mooie verpakking kan dit ook nog eens perfect dienen voor een cadeau!
Ik mag mij dan ook een van de gelukkige testers noemen van de “multi-grooming set”, die ik gratis ontving om uitvoerig te testen!

Pluspunten

• korte oplaadtijd
  • Lange batterijduur
  • mooie bouwkwaliteit
  • zeer uitgebreid
  • veel scheer-/trimmogelijkheden

Minpunten

• geen