Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Multigroom series 5000 MG5740/15 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

KoenB 25-10-2017

1 Tondeuse voor alles

Dit is een handig toestel voor een (nogal) behaard mens zoals ik. In geen tijd kan je je baard trimmen, je hoofdhaar bijscheren en ook je lichaamshaar is handig bij te werken. Dit allemaal dankzij de makkelijk te wisselen opzetstukjes. Ook de batterijduur van 80 minuten lijkt mij te kloppen want ik heb ondertussen toch al 1 maal mijn eigen haar en 1 maal dat van mijn zoon + alles zoals hierboven beschreven kunnen doen zonder bij te laden. Handig toestelletje dus.

Pluspunten

• Veel functies
  • Makkelijk verwisselbare hulpstukken
  • Mooi resultaat
  • Zonder kabel

Vinny 25-10-2017

Een echte aanwinst

Met de Multigroom heb je een alleskunner in huis. Scherenen trimmen allebei met perfect resultaat.
Dat het zelf onder de douche kan is nog een bijkomstige handigheid. Het toestel kan ook tegen een stootje wat soms geen overbodige luxe is.

Voor mij is het een supergoed toestelletje dat heel goed van pas gaat komen in de toekomst. Ik zou het toestel zeker aanbevelen, het is een echte aanwinst.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Alles in één

fre16 24-10-2017

Super toestel

Dit toestel doet waarvoor het gemaakt is,scheren van baard of lichaamsbeharing,dit toestel werkt super en zeer nauwkeurig,al paar verschillende toestellen gehad maar dit steekt er ver boven uit,

domi77 22-10-2017

Goede Groomer

bij het openen van de doos, ja, eerste indruk viel mee. Dan maar starten met opladen. Helaas is er nergens een batterij indicatie om te zien of die volgeladen is of hoeveel batterij je ongeveer nog hebt. Het opbergzakje vind ik niet bij het merk passen. Een reis'etui' of steviger zakje zou wel wenselijk zijn. tot daar de nadelen. Er zijn vele trimhulpmiddelen bij, waaronder ook een neustrimmer en precisietrimmer (pluspunten, want dat wordt niet altijd meegeleverd). Het trimmen zelf is geen hels lawaai, trimt mooi en snel, maar waar het echt glad moet zijn ga ik er toch nog een over met een scheermes. Toch blijft dit een aanrader (prijs +/- 60 euro / kwaliteit). Tot nu toe gaat de batterij ook veel langer mee dan de andere toestellen die ik ooit heb gekocht. Bovendien is het ook zeer makkelijk te reinigen. Voor mij is dit toestel zeker een aanrader zeker dankzij de vele hulpstukken!

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • veel hulpstukken
  • neus- en precisietrimmer

Minpunten

• geen batterij indicatie
  • een zeer pover reis- of opbergzakje

Kaketoegoffini 22-10-2017

Mooi toestel met enorm veel mogelijkheiden

Voor dit toestel had ik een ander model van Philips (Bodygroom Pro) waar ik eigenlijk niet zo erg tevreden over was: o.a. kwaliteit batterij, gebruiksmogelijkheden,...
Toch aan een nieuw Philips toestel gewaagd, en al bij het eerste gebruik een wereld van verschil: veelzijdigheid, gebruiksgemak, kwalitatief uitzicht toestel,...
Tot nu toe zéér tevreden, en denk dat die mening zo ok zal blijven.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • prijs-kwaliteit

Minpunten

• detail aflijning bij trimmen baard

Kim 15-10-2017

Fijne trimmer

Een toestel met héél veel opzetstukjes, lange batterij en makkelijk te reinigen. Minder handig is de afwezigheid van een stofzuigsysteem voor de getrimde haren en de toch wel lange oplaadtijd

Pluspunten

• veel trimmogelijkheden
  • batterij
  • makkelijk te reinigen
  • relatief stil

Minpunten

• opzetstukjes zijn allemaal apart
  • geen indicatie van de batterij
  • geen stofzuigfunctie