Philips Multigroom series 7000 MG7720/15 14-in-1, gezicht, haar en lichaam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Multigroom series 7000 MG7720/15 14-in-1, gezicht, haar en lichaam op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

YD1989 25-10-2017

Bij de eerste aanraking voelde ik het al, hier heb ik iets degelijks in mijn handen!
Zoals ik met de multigroom met precisie mijn baard kan onderhouden, kon ik niet met mijn voorgaande trimmers.
Enigste nadelen zijn het 'moeilijk' verwisselbare kopstukken, en het ontbreken van een 'docking', waardoor ik hem niet mooi een prominente plaats kan geven in mijn badkamer.

Pluspunten

• Degelijk
  • precies

Minpunten

• geen docking

Ghost 25-10-2017

Super scheermachine

Super product prijs kwaliteit is in orde! Waterdicht dus snel geschoren onder de douche is er ook bij! Handige hulpstukken en een mooi opbergtasje erbij.

Pluspunten

• Baterij
  • Hulpstukken
  • Waterdicht
  • Laadtijd

Roetker 23-10-2017

Aangename trimmer met veel tools

Een trimmer die echt haartjes knipt ipv te trekken! Duurzame behuizing, goede accuduur. Veel tools en opzetstukken bij die ook nog eens vlot werken. Perfect onder de douche bruikbaar. Er is ook een handig opbergzakje bij en een klein borsteltje. De batterij is snel volladen en gaat lang mee. Enig minpuntje voor mezelf vind ik de aan/uit knop. Mijn duim drukt regelmatig het toestel uit wanneer ik me aan het scheren ben. Verder zijn de opzetstukken ook makkelijk te wisselen op het toestel.

Pluspunten

• Opbergzakje en borsteltje
  • Lange accuduur
  • Veel tools
  • Stevige behuizing

Minpunten

• positie aan/uit knop

TimoVC 23-10-2017

Top apparaat!

De laatste tijd zijn er echt al heel wat scheerapparaten/tondeuses/trimmers op bezoek geweest in onze badkamer. Nu lijk ik eindelijk het meest complete apparaat gevonden te hebben! 2 dingen die je meteen opvallen bij het uitpakken: het apparaat voelt bijzonder stevig en kwalitatief aan + er zitten zéér veel verschillende opzetstukken bij. Tot hiertoe ben ik het meest enthousiast over de stoppelbaard-opzetstukken en de body trimmer met huidbescherming. Die doen echt hun werk meer dan perfect. Uiteraar is de neus en oortrimmer ook erg handig. Het apparaat is vrij krachtig en de batterij gaat zeker lang genoeg mee op 1 laadbeurt. Tot hiertoe 2 kleine minpuntjes: hij is niet bruikbaar op het stopcontact, dus bij ‘n lege batterij is ‘t effectief gedaan met scheren en moet je wachten tot ie terug voldoende opgeladen is. Ook een opbergdoosje om de opzetstukjes in te sorteren was handig geweest, in het simpele zakje dat er bijgeleverd werd is het nu ook maar een rommeltje. Maar qua gebruik en scheerresultaat, nogmaals: top!

DavyVdk 22-10-2017

Multifunctioneel toestel

Toestel laadt snel op, ligt goed in de hand, precisie, veel mogelijkheden. Kan zelfs onder de douche gebruikt worden.

Pluspunten

• Handig
  • Waterbestendig
  • Precisie
  • Multi functioneel

Tommy 19-10-2017

Zeer goede timmer (voor een interessante prijs)

Ik heb dit toestel nu een weekje in men bezit en na de eerste keren te gebruiken zijn de indrukken toch zeer positief. Hij laad zeer snel op & heeft een lange batterijduur. Werkt bijzonder stil, zonder enige vorm van trekkend gevoel of jeuk achteraf. Lijkt me ook korter te scheren dan mijn ander/huidig toestel. De opzetstukken moet ik nog wel uitproberen maar voorlopig ben ik zeer tevreden. Enkel de aan/uit knop vind ik onhandig geplaatst maar dat is een detail :).

Pluspunten

• Accuduur
  • Werkt zeer stil
  • Makkelijk te reinigen/onderhouden

Minpunten

• Plaatsing aan/uit knop
  • Geen

Ruben 13-10-2017
Ik was onmiddellijk verbaasd over de volledigheid van het pakket bij het openen van de verpakking: er zijn immers enorm veel accessoires inbegrepen bij dit toestel. Ik was ook onder de indruk van het uiterlijk , door de combinatie van het rubber en metaal, wat een stevige en stoere look geeft. Het apparaat voelt stevig in de hand, en toch niet te zwaar. Een handige etui is inbegrepen, waarin je je verschillende onderdelen kan wegplaatsen. Het scheren zelf verloopt super vlot. De batterij gaat enorm lang mee, vergeleken met mijn oud toestel, en het toestel maakt tijdens het scheren niet veel lawaai. Dit toestel dient niet enkel voor het scheren van gezichtshaar, maar ook voor ander lichaamshaar: een echte allrounder aldus. Voor mij is het enorm handig dat ik het toestel onder de douche kan gebruiken, waardoor het opruimen achteraf zeer beperkt is. Het toestel zelfs is trouwens ook zeer makkelijk te reinigen. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Autonomie
  • Gebruiksgemak

cartonnie7 12-10-2017

Het toestel heeft alles om je lichaamsharen te trimmen of scheren. Met de verschillende opzetstukken is niks onmogelijk. De mogelijkheden tot stylen is echt oneindig.
Het toestel kan onder water, dit maakt het reinigen heel gemakkelijk. Het toestel ligt gemakkelijk in de hand, de powerknop zit wat ongelukkig zodat je tijdens het scheren het toestel gemakkelijk (per ongeluk afzet). De opzetstukjes zitten in een opbegzakje. Iets minder handig om je opzetstukje in het zakje te zoeken. Het toestel heeft een lange batterijduur. Men kan het toestel wel niet gebruiken tijdens de oplaadbeurt.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • oneindig veel mogelijkheden
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• niet te gebruiken tijdens opladen
  • positie powerknop
  • opbergzakje

Wouter 11-10-2017

Prima multifunctionele trimmer

Prima toestel, ligt uitstekend in de hand. De vele hulpstukken maken het makkelijk om verschillende baard/haarstijlen aan te nemen.
Een minpuntje is het opbergzakje, dit is een stoffen zakje zonder enige bescherming voor het toestel zelf.

Pluspunten

• Vele hulpstukken
  • Stevig toestel

Minpunten

• Opbergzakje

PitbullCorp 10-10-2017

Super compleet product

Bij het openen van de doos valt het op dat er voor elke mogelijke toepassing een opzetstukje is bijgeleverd. 👍

Nu bij het gebruik gaat alles super hij scheert mooi, wisselen van opzetstukken verloopt vlot, juist de opzetstukken uit het opbergzakje vissen is wel elke keer een opdracht en gemakkelijker om het gwn volledig leeg te maken.

Toestel ligt zeer goed in de hand en totaal niet zwaar waardoor deze toch zeer fijn in gebruik is

Pluspunten

• Gemakkelijk te hanteren
  • Waterdicht
  • Gemakkelijk te reinigen
  • Opzetstukken voor alle mogelijkheden

Minpunten

• Opbergzakje is niet handig

riddler 06-10-2017

super allrounder

Het valt direct op dat deze Philips Multigroom een hoop accessoires heeft voor verschillende doeleinden, zo zijn er buiten de standaard tondeuse-opzetstukken ook opzetstukken voor body en neus, alsook enkele precisie opzetstukken.
Als je de eerste keer een opzetstuk wil wisselen lijkt het wel alsof je "aan het breken" bent, maar eens je het gewend bent, is het heel makkelijk om te gebruiken.
Ondertussen heb ik de Philips multigroom al enkele malen gebruikt, en qua gebruiksgemak zit het heel goed. De verschillende opzetstukken werken zoals het zou moeten.

• prijs/kwaliteit
  • groot aantal opzetstukken