Braun MGK3080

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK3080 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dimitri 26-09-2018

zeer tevreden

Geschreven voor: Braun MGK3080

ik was aangenaam verrast door dit toestel, ik had net hiervoor al een nieuwe trimmer gekocht maar dat was een miskoop, ik heb nogal een forse baard en dat lukte niet met dat ander toestel maar met deze braun gaat het zeer vlot, hij ligt goed in de hand, ik kan mijn baard mooi in vorm krijgen met de diverse hulpstukken en alles is gemakkelijk afwasbaar, ik wou eerst het toestel 6-in-1 aanschaffen maar toen kreeg ik de kans om het toestel 9-in-1 te testen via roamler en ben zeer tevreden met de extra hulpstukken, ik ben er blij mee !!

RoelVDV 02-01-2018

Leuk toestel en zeer uitgebreid

Geschreven voor: Braun MGK3080

Ik heb dit product mogen gratis testen voor een paar weken en het uitgebreid kunnen gebruiken. Het scheerapparaat is zeer compact dus kan gemakkelijk meegenomen worden op reis of op verplaatsing. In de doos zitten de verschillende tussenstukken mooi verpakt en op de doos staat al duidelijk op waarvoor deze dienen. Zelf is het toestel ook waterdicht dus kan ook gebruikt worden in bad of douche. Toestel zelf is degelijk van kwaliteit en tussenstukken klikken dan ook stevig vast.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Prijs/kwaliteit uitstekend
  • Veel toebehoren

Radoslaw O 30-12-2017

Onmisbaar

Geschreven voor: Braun MGK3080

Het gevoel dat je alle toestellen in je hand hebt. scheren, trimmen, grommen, tondeuse,... Baardje effe bijwerken en plots overschakelen op je lichaam of tondeuse gebruiken. Het kan allemaal. Compact in de hand. SUUUPEReenvoudig in gebruik. Klik een opzetstuk erop of eraf en voilà. Batterij gaat voldoende lang mee en je ziet een indicator wanneer deze bijna leeg is. Wel op tijd opladen, want je kan het niet gebruiken tijdens het opladen. Maar geen zorgen, er zit een gewoon scheermesje bij, in geval van nood :-)

Pluspunten

• top top top

Minpunten

• kan niet gebruiken tijdens opladen.

Bart S 27-12-2017

MGK 3080

Geschreven voor: Braun MGK3080

Enkele weken geleden mocht ik het product “Braun MGK 3080” ofwel een multigrooming kit testen. Dit product had verschillende mogelijkheden, zo was het best handig dat je in slechts enkele seconden van het scheren van je baard naar het scheren van je lichaam kon. Enig nadeel: door de verschillende mogelijkheden blonk het product ook nergens uit (bijvoorbeeld voor het trimmen van de baard was de minimum lengte 3mm).

JeroenMEG 23-12-2017

Top Products

Geschreven voor: Braun MGK3080

De Braun MGK 3080 heb ik nu al enkele weken kunnen testen en het is echt een toestel dat makkelijk in de hand ligt en dusdanig handig te gebruiken is. Mijn snelheid van handelen ten opzichte van mijn vorige multigroomer is uitermate verbeterd. Hij heeft alles wat ik nodig heb in 1 pak en dat voor een zeer voordelige prijs. Het enige minpuntje is dat ik bij het eerste gebruik, tijdens het opladen, het toestel meteen wou testen, maar dat lukte blijkbaar niet tijdens het opladen. Als het 's morgens snel moet gaan en de batterij is net leeg is dat wel jammer. Maar ik neem aan dat dit een technische uitleg heeft dat mijn petje te boven gaat.

Pluspunten

• handig
  • prijst kwaliteit

Minpunten

• gebruikt tijdens opladen onmogelijk

kevinb 21-12-2017

Goed product

Geschreven voor: Braun MGK3080

Ik heb de Braun MGK 3080 al enkele weken kunnen testen en het eerste dat opvalt is de bouwkwaliteit. Dit is iets dat heel prettig aanvoelt en een grote upgrade is over mijn oude scheermachine. Het is ook handig dat je de hele machine kan schoonmaken door ze simpelweg onder de lopende kraan te houden, dat spaart tijd. Als negatief puntje: het is soms vervelend dat je de machine niet kan gebruiken als ze aan het opladen is, dat zal waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegingen zijn. Ook zijn de opzetstukjes vastgelegd op enkele vaste mm’s, dat geeft wat minder flexibiliteit. Over het algemeen tevreden over dit toestel. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen.

nico DP 17-12-2017

Veelzijdigheid

Geschreven voor: Braun MGK3080

Ik heb dit product gratis gekregen om te gebruiken en te evalueren. Het doet wat het moet doen. Genoeg keuze in hulpstukken en heel handig om die dan ook te wisselen. Veel gebruiksvriendelijker kan het bijna niet. Deze trimmer is ook onder de douche of in bad te gebruiken. Moest ik op zoek zijn naar een groomingkit zou ik deze dan ook kopen. Echt een aanrader

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • gebruiksvriendelijkheid