Philips QP6510/30 - Reviews

Bedrijfstijd
60 min.
Kleuren
groen, zilver, zwart

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rowin 26-03-2017

Handig in gebruik, ook op reis

Sinds een aantal weken beschik ik over de Philips OneBlade. Het apparaat is een degelijk ontwerpen apparaat, lichtgewicht- en functioneert zeer prettige. Ook voor de droge huid, zonder dat je huid geïrriteerd raakt. Makkelijk op te bergen- en ook makkelijk mee te nemen voor op reis (ik neem geen lader mee, want de accu gaat lang genoeg mee).

Normaalgesproken maak ik gebruik van scheermes maar op het moment dat ik een aantal dagen mijn baard wil laten staan en netjes wil bijwerken gebruik ik de Philips OneBlade. Op het moment dat je je baardje een paar dagen wilt laten staan en netjes wilt bijwerken is dat met de OneBlade in een handomdraai gedaan.

Op het moment dat je volledig glad geschoren wil zijn doe ik dat vooralsnog met mijn scheermes. Gewoon omdat ik dat zelf toch net wat fijner vindt. Wel gebruik ik voor onder andere mijn bakkebaarden en het bijwerken van mijn baardje de Philips OneBlade, dat vind ik vele malen fijner dan mijn traditionele scheermes.

Ja, ik ben zeer tevreden over de OneBlade en nadelen heb ik niet kunnen ontdekken aan het apparaat.

Pluspunten

• Gewicht
  • Gebruiksvriendelijke
  • Laadt snel op

JamesHetfield 06-04-2017

OneBlade doet wat het moet

Ideaal handzaam apparaat wat precies doet wat het moet doen.
Je styled makkelijk je baard of snor.
Gauw even je baard trimmen? Zo gedaan.
Eventjes het opzet stukje instellen op de juiste lengte door aan het wieltje te draaien en trimmen maar.

Nog gauw even scheren voor je de deur uitgaat? Done!
Het gebruiksgemak is groot.
Ligt makkelijk in hand en is goed hanteerbaar.
Schoonmaken zonder gedoe en ook onder de douche nog te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goed hanteerbaar
  • Te gebruiker onder de douche

Anoniem 05-04-2017

Ideaal voor elke man

Handig en handzaam apparaat.
Trimmen, stylen, scheren, alles lukt ermee.
Netjes je baard trimmen, geen probleem.
Je bakkebaarden stylen? Lukt ook.
Even vlug scheren, done.

Snel opgeladen, accu gaat lang mee.
Makkelijke schoon te maken en makkelijk in gebruik.

Anoniem 29-03-2017

Prima all-in-one

Tot op heden 2 maal de OneBlade gebruikt, 1 maal als scheerapparaat, en 1 maal als tondeuse.
Ik vind hem als apparaat voor de baardgroei qua resultaat tussen mijn (Philips) scheerapparaat en mijn (Gillette) scheermes in zitten.
Hij scheert niet zo glad als mijn mes, maar ik krijg er wel overal een zelfde resultaat mee. Met mijn normale scheerapparaat heb ik moeite mijn hals goed te scheren, en daar heeft de OneBlade geen probleem mee.

Gisteren heb ik hem ook getest als tondeuse. ik heb mijn haar altijd lekker kort, en normaal gebruik ik daarvoor een gewone tondeuse. De OneBlade doet dit ook prima. Echter deed ik er wat langer over omdat de tondeuse iets breder is. Maar het resultaat is goed.

Ik kan dus tot nu toe concluderen dat het apparaat doet wat Philips zegt dat hij doet. Het is een echte Hybrid.

achie80 28-03-2017

perfecte scheerapparaat voor mannen met gevoelige huid

ik vind de blade one heel handig, het is makkelijk te gebruiken, lekker licht en bovendien heb ik geen last van buitjes en rode vlekken na een scheerbeurt. Voor mijn gevoelige huidig het echt een uitkomst. Wel moest ik eraan wennen in het begin, maar na een aantal scheerbeurten was ik echt om

HenkJ 28-03-2017

Erg handig apparaat

Fijn apparaat, ligt goed in de hand, accuduur prima. Erg makkelijk om scheerlengte in te stellen, bovendien te gebruiken onder de douche.

Tinusje81 27-03-2017

Wat een super

De one blade heeft een mooi design. Voorheen had ik altijd problemen met het op de juiste lengte houden van mijn baard. Sinds ik de one blade gebruik is dit verleden tijd. Ik stel de juiste lengte in en de one blade doet precies wat het met doen. Als finishing touch gebruik ik het dubbelzijdige mes om de perfecte contouren te creëeren.

Rowinn 26-03-2017

Handig in gebruik, ook op reis

RS1986 25-03-2017

goed product

Heb het scheerapparaat nu een aantal dagen in gebruik. Bevalt goed, werkt makkelijk, batterij gaat lang mee en handig dat je hiermee ook droog kunt scheren.

Peter80 22-03-2017

Klein maar fijn

Erg tevreden over de OneBlade.
Met de verschillende lengtes kun je je baard goed trimmen en bijhouden. Niet geheel zonder irritatie bij mij, maar je trimt glad, zonder zeep en met een apparaat.
Ik ben louter positief over de OneBlade en kan hem iedere man aanbevelen.

Tinusje 21-03-2017

Oneblade perfect om te trimmen en te stylen

Pluspunten

• trapsgewijs in te stellen voor de juiste lengte
  • gewicht

Benjioe 20-03-2017

Stijl of glad

Philips OneBlade. Het strak ontworpen apparaat licht goed in de hand, laad snel op en de accu blijft lang vol. Het neemt niet veel plek in beslag, dus de artikelen van de vrouwen houden de meerderheid in de badkamer. Ik heb als eerste test mijn gezicht met de OneBlade en een Gillette fusion geschoren. de linkerhelft van mij gezicht was oud en vertrouwd glad, deze was dan ook nat geschoren met het Gillette mesje. de rechterhelft de OneBlade helft was acceptabel maar zeker niet zo glad als de linker. Meerdere mensen laten voelen en ze kozen allemaal voor product X. Ok dat is dus eigenlijk vrij duidelijk, ik wil graag glad geschoren zijn en dat kan dit apparaat mij niet bieden, slecht apparaat dus de prullenbak in ermee. . . nou niet zo snel, de OneBlade heeft de weken erna zijn functie gevonden. Hij is perfect om snel nog wat stukjes bij te trimmen. de bakkebaarden nog een beetje bijhouden. Dagen dat je ongeschoren op pad gaat gebruik ik de OneBlade om snel er iets strakker uit te zien door het hier en daar erg snel te stylen. geen enkele keer het gevoel gehad dat je jezelf kunt snijden met de OneBlade dus ook daarin scoort hij ook punten. Kortom de Oneblade kan mij niet het gladde resultaat bieden wat ik wens bij een scheerbeurt maar hij heeft toch zijn plek verdient in de badkamer. Hij staat er braaf op mij te wachten om alles net wat beter af te werken. Door de OneBlade te combineren ben ik glad met stijl.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • fijn in gebruik

Minpunten

• kan gladder

Grooviee 06-03-2017

Leuk apparaat, maar niet voor mij...

Ik heb het apparaat nu een aantal keer gebruikt, maar het is voor mij geen succes. Zowel het stylen als het gladscheren geeft geen goed resultaat. Het geeft geen goed resultaat en bezorgt mij vooral een geïrriteerde huid. Ook indien ik het opzetstukje gebruik geeft het vooral geen gelijkmatig resultaat, waardoor ik het opzetstuk je nu werkeloos in de la heb liggen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Irritatie aan de huid
  • Opzetstuk werkt slecht

Grooviee 06-03-2017

Leuk apparaat, maar niet voor mij...

DaveW 06-03-2017

Philips OneBlade Waarom.....Daarom!

Sinds een aantal dagen heb ik de Philips OneBlade pro QP6510 in bezit.

Volgens Philips kun je er alles mee doen wat scheren/trimmen betreft.
Aangezien ik een gevoelige huid heb en alleen het scheren met een gesloten kam kan verdragen was ik best sceptisch. Toch ben ik de uitdaging aangegaan om dit apparaat te gebruiken.

Nu gebruik ik de OneBlade en ik ben verkocht! Zowel droog als nat scheren gaat vlekkeloos! Mijn huid is niet rood na het scheren en zelfs ik kan mijn baard stijlen. En om tijd te besparen kan dit allemaal onder de douche. Het apparaat heeft een rubberen coting en die zorgt ervoor dat het apparaat niet glad wordt en wel stevig in je hand ligt.

De vormgeving van de OneBlade is goed en praktisch. Het apparaat ligt lekker in je hand. Het maakt niet uit hoe je hem vasthoudt.

Bij het stijlen kun je kiezen uit verschillende trimlengtes. Hiervoor wordt een opzetstuk bijgeleverd. Deze klikt makkelijker vast en is er weer makkelijk af te halen.

Het schoonmaken van alle onderdelen is goed te doen. Gewoon onder de kraan houden!

Nu vraag jij je vast af of het apparaat geen nadelen heeft. En ik heb er zelf maar 1 ondervonden. Het scheermes moet ongeveer 4 maanden mee gaan. Echter de prijs voor het vervangen van de mesjes vind ik prijzig.

Overal raad ik het product zeker aan! Want scheren en stijlen was nog nooit zo makkelijk!

walrus 03-03-2017

oneblade

De oneblade is niet ideaal voor de stugge baard groei.Hij loopt vast in mijn haar en je moet meerdere keren over de zelfde plek voor een resultaat

Remco 27-02-2017

Harde baard is moeilijk

Ik heb al veel verschillende apparaten gebruikt, maar elke keer komt toch naar voren dat het scheren niet goed gaat en ga ik weer terug naar het mes. Tot ik nu de OneBlade geprobeerd heb. Het is een handige draadloze baardtrimmer. Ok hij scheert niet zo glad als een mes. Maar heeft wel de souplesse en mogelijkheid om je baard makkelijk in model te brengen. Buiten dat je alles in een model of weg kan scheren kan je je baard er ook gemakkelijk in een bepaalde lengte meer scheren dankzij het opzet stuk. Ik heb dat zelf gebruikt voor mijn bakkebaarden. Zo zien ze er nu niet plukkerig uit en hoef ik ze niet met een schaar bij te werken. Of zoals ik soms deed, helemaal afscheren om dan opnieuw te laten groeien. Ik moet nog wel wennen aan het scheren de OneBlade. Maar de kans is groot dat zit een blijver is. Dus heb je ook een harde baard of zoek je gemak om je baard in model te brengen dan raad ik het zeker aan. En voor de kustest is hij ook geslaagd volgens mijn vrouw

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • ideaal om model aan te brengen

Minpunten

• scheert niet glad

Remco1 27-02-2017

Harde baard is moeilijk

SopKekstra 27-02-2017

Fijn apparaat!

Dit apparaat is een combinatie van scheren, trimmen en stylen in 1. Deze nieuwe technologie laat een snel bewegend mesje 200x per seconde bewegen! Nadat je de OneBlade volledig hebt opgeladen, kan je hem 60 min gebruiken volgens de specs. De accu is uiteraard oplaadbaar. Je kan hem zowel nat als droog gebruiken.
De OneBlade wordt geleverd met de precisietrimkam waarmee je de baard op 12 verschillende lengtes kan trimmen. Haal je het opzetstukje weg dan kan je hem gebruiken om te stylen of om je volledig te scheren. De OneBlade beweegt mee met de contouren van je gezicht. Het mesje van de Oneblade gaat ongeveer 4 maanden mee en is navulbaar.
Aangezien ik snel uitslag krijg van elektrisch scheren was ik nogal huiverig voor dit apparaat.
Toch de baard maar een aantal dagen laten staan en de OneBlade uitgeprobeerd. De OneBlade ziet er goed degelijk uit, ligt goed in de hand en is niet zwaar in het gewicht.
Na de Oneblade opgeladen te hebben ben ik mijn baard gaan trimmen met het opzetstukje erop. Ik heb de kortste stand gebruikt, 0,5mm en het werkt werkelijk waar perfect. Je scheert tegen de haargroei in. De OneBlade gaat door de baard heen als een warm mes door de boter! Het enige nadeel is dat de hele wasbak onder de baardharen lag.
Je kan de OneBlade ook gebruiken onder de douche, dan heb je natuurlijk geen last van die baardharen die overal liggen. Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Nadat ik de ene kant van mijn gezicht met de trimmer gedaan had, en dit erg goed werkte, was ik ook benieuwd naar hoe het zou gaan met het scheren. Normaal krijg ik echt een hele rode geïrriteerde nek wanneer ik mij elektrisch scheer. Opzet stuk eraf en gaan!
Het scheren gaat ook perfect en zelfs zonder irritatie!
Mijn conclusie is: Top apparaat die Philips OneBlade

Dus mocht je nog opzoek zijn naar een trimmer, styler en scheerapparaat in 1 dan kan ik je deze echt aanbevelen.

Jellevde 26-02-2017

Perfect trimmen

Heb de OneBlade nu bijna een week in huis en voor trimmen en bewerken bevalt hij perfect. Doordat het mes aan twee kanten zit, kun je heel makkelijk zowel omhoog als naar beneden scheren. Voor lengtes kun je hem gemakkelijk instellen.

Het enige wat tegenvalt is dat hij echt niet geschikt is om glad te scheren. Misschien is dat ook helemaal niet de bedoeling, maar hij lijkt anders te zeggen.