Philips QP6510/30

Toepassing
baard
Type/soort
baardtrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP6510/30 op Kieskeurig.be.

Rowin 26-03-2017

Handig in gebruik, ook op reis

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Sinds een aantal weken beschik ik over de Philips OneBlade. Het apparaat is een degelijk ontwerpen apparaat, lichtgewicht- en functioneert zeer prettige. Ook voor de droge huid, zonder dat je huid geïrriteerd raakt. Makkelijk op te bergen- en ook makkelijk mee te nemen voor op reis (ik neem geen lader mee, want de accu gaat lang genoeg mee).

Normaalgesproken maak ik gebruik van scheermes maar op het moment dat ik een aantal dagen mijn baard wil laten staan en netjes wil bijwerken gebruik ik de Philips OneBlade. Op het moment dat je je baardje een paar dagen wilt laten staan en netjes wilt bijwerken is dat met de OneBlade in een handomdraai gedaan.

Op het moment dat je volledig glad geschoren wil zijn doe ik dat vooralsnog met mijn scheermes. Gewoon omdat ik dat zelf toch net wat fijner vindt. Wel gebruik ik voor onder andere mijn bakkebaarden en het bijwerken van mijn baardje de Philips OneBlade, dat vind ik vele malen fijner dan mijn traditionele scheermes.

Ja, ik ben zeer tevreden over de OneBlade en nadelen heb ik niet kunnen ontdekken aan het apparaat.

Pluspunten

• Gewicht
  • Gebruiksvriendelijke
  • Laadt snel op

gfpaco 28-06-2020

Moyen

Geschreven voor: Philips QP6510/30

tant que les larmes sont nouvelle aucun problème il fonctionne très bien à part qu'il cale de temps en temps quand il y a trop de poils malheureusement après une 20 éne d'utilisation ce produit commence à être assez désagréable et les lames sont assez cher

Shaving Bar 24-06-2020

Fijn en fantastisch scheren

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Een nieuwe ervaring, mesjes die geweldig de contouren volgen, ook met de precisietrimkam krijg ik het gewenste resultaat, Ier ede ochtend. Zonder opzet kun je scherpe baard lijnen creëren. In een woord een innovatief product!!!.

Hento 22-04-2020

Beperkingen

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Waarschijnlijk goed voor baarden en snorren. Voor het dagelijks scheren heeft het apparaat weinig toegevoegde waarde boven de scheerapparaten van Philips en al helemaal niet voor de geplooide huid (bij ouderen bijvoorbeeld)

Louve 10-03-2020

Un rasage au poil !

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Le OneBlade rase vraiment de près , sans irritations ou coupures , à sec mais aussi sous eau et vraiment rapidement . Le sabot est précis et permet de sculpter la barbe et la moustache en variant la hauteur facilement.La batterie se recharge très rapidement et se maintient longtemps , en plus le niveau de charge s'affiche ce qui permet de ne pas tomber en panne au milieu d'un rasage (pro) . J'ai également la possibilité d'y placer la lame avec son accessoire qui permet le rasage du corps , des aisselles ou des parties intimes. Il parait que la "lame" reste efficace au moins 4 mois ( je dois encore vérifier...). Bref j'en suis vraiment satisfait , c'est vraiment top et le résultat est beaucoup plus soigné qu'avec les tondeuses classiques !

Kwelvis 10-03-2020

Perfect for shaving your head

Geschreven voor: Philips QP6510/30

I'm using this device for some years. Its great to trim your head without the comb. So works great however the shaving head needs replacement at least every 5 weeks when using daily and directly on skin.

Anoniem 26-02-2020

Philips OneBlade Pro QP6520/30 Trimmen

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Does not give you smooth shave. It is good as a trimmer but I have to use other shaver to get real smooth shave. This is this only drawback.
For the rest trimming and styling is really good. I would recommend for that.

DE MUNTER 15-11-2019

het produkt valt goed mee voor het scheren

Geschreven voor: Philips QP6510/30

van mijn twee vorige baardtrimmers series 7000 waren de broze pootjes van de optilkam vlug stuk
met de oneblade is het moeilijk om de snor juist onder de neur te op gewenst lengte te trimmen

Verbruggen 17-10-2019

Duurder is niet altijd beter

Geschreven voor: Philips QP6510/30

bij de introductie van oneblade meteen de goedkoopste versie aangeschaft, zeer tevreden over! Miste alleen echt een indicator voor de accu, dus een half jaar geleden deze aangeschaft. Met deze precisie kam duurt het 2x zolang om me te scheren, voordeel is wel dat haartjes nu wél worden opgevangen. Wat wel een beetje vreemd is, in deze toch al wegwerpcultuur, daar waar de eerste versie aan 2 kanten haartjes afscheerde doet deze dat maar aan 1 kant en aangezien de mesjes niet omgedraaid kunnen worden gooi ik dus elke keer een mesje weg welke aan 1 kant helemaal niet gebruikt is.....

Johannes 25-09-2019

Voor mannen met baarden

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Had 3 toestellen in gebruik om te scheren en baard te trimmen. Voor het trimmen een set met 6 hulpstukken. Op alle toestellen zat wat sleet. De OneBlade leek me dan ook interessant om al deze apparaten door 1 toestel te vervangen. De precisiekam met 14 standen is zeker aan te bevelen. Anders zit je weer met een set losse onderdelen!
Wat ook goed is de gebruiksduur met aanduiding in % van de batterij! Eindelijk eens een toestel met een deftige gebruiksduur zodat je niet iedere week moet opladen. Je kan gerust eens een week meenemen zonder oplader!

Het scheren is voor wat mij betreft goed. Maar bij mij is het wat bijwerken wegens de baard. Je mag echter niet verwachten dat het zo glad zal zijn als met een scheermes.

Het trimmen met het instelbare precisiekam is handig. Alleen blijven er toch gemakkelijk een aantal haren rond het mes hangen zodat je verplicht de kam af te nemen en het mes terug volledig vrij te maken. Ook bij andere trimmers heb ik dat ervaren.

Hoelang een mes zal meegaan zal ik nog moeten ondervinden?

Voor mannen met baarden een toestel om te overwegen!

Thom93 19-09-2019

Super handig in gebruik

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Nadat ik een aantal bodytrimmers en baardtrimmers had versleten heb ik deze oneblade pro besteld. Een super apparaat. Secuur en gebruikersvriendelijk.

Anton101 14-09-2019

valt mij erg tegen in gebruikersgemak

Geschreven voor: Philips QP6510/30

vind het erg onhandig in gebruik .met de adapter erop is het erg groot en erg onhandig in het gebruik.

EricVR 15-08-2019

Très déçu

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Ce n'est ni plus, ni moins qu'une tondeuse, inefficace pour le rasage de près. Ce qui ressemble à une grille de rasage n'est en fait qu'une impression qui s'efface au fur et à mesure de l'usure de la lame. Quant à l'utilisation en mode 'tondeuse', d'autres modèles de la marque font nettement mieux. Je ne me suis heureusement pas séparé de mon Philips 3 têtes qui rase sérieusement: dix ans d'âge et les têtes sont celles d'origine. J'espérais trouver mieux avec le OneBlade: c'est raté, même avec de la mousse à raser... Déçu!

Fokke 26-07-2019

Dit toestel doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Dit toestel gekocht omdat de verkoper hetzelfde toestel had en er zo enthousiast over was. Inderdaad het toestel is perfect geen onnodige accessoires, juist wat ik nodig had

Hans2111 04-07-2019

Scheert niet glad

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Vormgeving is fantastisch, maar hij scheert niet zo glad als ik gewend was. Leuk voor op vakantie, is makkelijk mee te nemen.
Ik overweeg om , voor de dagelijkse scheerbeurt iets anders te kopen.

nvptron 29-06-2019

knap design maar verder geen aanrader

Geschreven voor: Philips QP6510/30

dit is een toestel dat geschikt is voor mannen met beginnende baardgroei.
personen met een volwassen baardgroei kunnen met dit toestel niets aanvangen.
conclusie : knap design maar verder spijtig genoeg weinig positiefs te melden.
heb intussen noodgedwongen een ander toestel aangeschaft.

Longleaf 14-06-2019

Léger Maniable bonne Autonomie mais fais quelques pincettes

Geschreven voor: Philips QP6510/30

le rasoir tient bien en main est léger et maniable.
l'autonomie est bonne
le prix est raisonnable ... lames de rechange un peu chères
fait parfois quelques "pincettes" lors du rasage de la gorge
la trousse de voyage ne permet pas de stocker tous les accessoires (pas le support de charge)

ArieArieArie 06-06-2019

Prima trimmer

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Heb deze nu zo'n 2 maanden. Bevalt erg goed! Ik scheer nu vaker omdat het sneller is, met m'n vorige trimmer duurde het erg lang omdat hij verouderd was. Deze scheert / trimt op 0.4 mm en dat is precies wat ik zocht. Net niet glad.

Andrex6 05-06-2019

Geweldig maar messen te snel bot

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Na meer dan 25 jaar baard en hoofd geschoren te hebben met de 9206AD nu bijna een jaar met de one blade, geweldig resultaat, maar de mesjes gaan bij mij ongeveer 5 scheerbeurten mee, en dus bij lange na niet de 4 maanden zoals geadverteerd. Om die reden is dit geweldige apparaat wel erg duur om te gebruiken. Met een mesje scheren is geen optie vanwege irritatie, maar is met de one blade geen probleem.

Adrhoon 19-05-2019

Voor een normale scheerbeurt valt het gebruik erg tegen

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Valt erg tegen in gebruik.
Duur heel lang voor een normale scheerbeurt.
En erger totaal niet glad
Kan me voorstellen dat voor baarddrager wel goed te doen is