Braun Baardtrimmer BT3040 Zwart/Blauw - Haar- En Baardtrimmer Voor Mannen

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT3040 Zwart/Blauw - Haar- En Baardtrimmer Voor Mannen op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

KarelDayer 29-01-2018

Top product

Ik kreeg dit scheerapparaat gratis om te testen. Dit was een supercadeau. Ik gebruik hem vooral om mijn baard mee te trimmen, maar dat is niet het enigste waarvoor je dit apparaat kan gebruiken. Je kan er ook je haar mee trimmen en dankzij het scheermesje van gillete dat je erbij krijgt kan je ook bepaalde delen glad scheren of als je wel kan je natuurlijk je volledige baard afdoen en je hele gezicht gladscheren.

Het toestel ligt zeer aangenaam in de hand en voelt licht aan en daardoor makkelijk te hanteren. Het scheren op zich gaat supper vlot en ook het reinigen is weinig werk aan. Even onder de kraan en klaar. De batterij gaat lang mee. Met het wieltje op het toestel stel je suppervlot de gewenste trimlengte in zo is elke scheerbeurt je baard weer even lang. Alles is stevig waardoor het toestel een lang leven gegund is.

Ik raad iedereen dit toestel aan en zeker tegen deze scherpe prijs. Dit zeg ik niet omdat ik het toestel gratis heb gekregen maar omdat dit toestel echt goed is.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • makkelijk te reinigen

pascalvgb 06-01-2018

Ik kreeg het product gratis en ben er zeer tevreden over. Van andere apparaten heb ik soms de neiging om irritatie te krijgen. Bij deze is dit niet het geval !!! Kan ik zeker aanraden voor deze prijs !!!