Philips OneBlade Pro QP6520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade Pro QP6520 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

YBTD 15-05-2017

Handig toestel, niet perfect glad

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6520

Eerste indruk is dat het een degelijk toestel is. Ik scheer mij normaal handmatig 2x per week. Met dit toestel moet ik het toch 3x per week doen. Ik krijg mij niet volledig gladgeschoren, hoe wel ik moet zeggen dat het vrij vlot gaat. Misschien moet ik het elektrisch scheren nog wat gewoon worden en beter onder de knie krijgen.

De batterij van het toestel is wel goed, ondertussen 2 weken verder en ze is nog steeds, na 3x scheren per week, voor 80 opgeladen. Dat is toch wel een mooi resultaat. Het proper maken van het mesje is net zoals bij de manuele gewoon goed onder de kraan spoelen en klaar.

Het toestel zelf is echt wel kwalitatief gebouwd en voelt degelijk aan, het heeft een goede grip en wijst zichzelf heel snel uit. Een plus is het bijgeleverde tasje om het toestel te vervoeren voor bijvoorbeeld op reis. Kabel van de oplader mocht misschien iets langer zijn.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snel in gebruik
  • Batterij
  • Kwalitatief toestel

Minpunten

• Geen glad resultaat