De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 Shave&Style 3000BT 3-In-1 Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer En 5 Kammen op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

JensV 21-01-2018

Zeer goed scheerapparaat!

Ik heb gratis de Braun 3000BT ontvangen en vind het een zeer goed scheerapparaat! Het scheert vlotjes mijn baard glad en als ik hem wil trimmen kan ik zelf de lengte van mijn baard kiezen door gebruik te maken van de verschillende opzetstukjes. Enkel de kleine haartjes in de hals krijg je moeilijk weg. Het apparaat maakt wel redelijk wat geluid bij gebruik. Het is globaal gezien een zeer goed scheerapparaat!

Pluspunten

• Scheert vlot
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Veel lawaai bij gebruik

SanderO 24-12-2017

Goed en handig toestel voor een scherpe prijs!

Dit scheerapparaat, dat ik gratis gekregen heb om uit te testen, is echt de moeite waard! Waar ik vroeger nog een tondeuse gebruikte om mijn baard te trimmen, gebruik ik nu dit handig toestel. De bijgeleverde koppen zorgen er voor dat je sowieso een gepaste lengte vindt voor je baard. Daarnaast laadt het toestel zeer snel op en kan je het ook gebruiken terwijl je het in het stopcontact steekt. Je kan het ook gemakkelijk afwassen omdat het water resistent is. Kortom, het is echt een goed toestel voor mensen die een baard willen hebben, maar hem af en toe toch willen verzorgen en trimmen!

Pluspunten

• Snelle oplaadtijd en lange batterijduur
  • Bijgeleverde kopstukken
  • Water resistent

Minpunten

• Geen bijgeleverde reisetui