Philips BT 7220/15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT 7220/15 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

adam 10-10-2016

Prima toestel

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Het toestel is een aanrader, batterij gaat enorm lang mee en de trimbeurt is zeer goed uitgevoerd.
De meegeleverde kleine opzetstukken maken het mogelijk voor precisiewerk.
Opzuigen gaat ook lekker, uiteraard niet alles maar laat ons zeggen dat mijn vrouw zeer gelukkig is dat er weinig resten zijn.
Het plastiek opzetstuk voor de hoogte te regelen is alleen de vraag hoe sterk deze is op verloop van jaren...
Al bij al zeker een aanrader = ik zou deze opnieuw kopen.

Pluspunten

• batterij
  • acc meegeleverd
  • opzuigen voldoende
  • stil
  • zachte scheer/trimbeurt

Minpunten

• fragiel pvc bovenstuk
  • opvangbakje niet uitspoelbaar
  • binnenzijde van scheerkoppen niet 100% te kuisen

trainer10 28-06-2016

Leuk apparaat

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Toestel nu al enkele weken in mijn bezit en qua design en werking geen klachten. Scheert glad, trimt gelijk, geen irritatie (zelfs niet in het begin bij overschakeling). Zuigt ook de haartjes goed op, zou zelfs durven zeggen, meer dan 90%. Reinigt ook makkelijk, stel me alleen vragen bij het stuk van de scheermessen, aan de binnenkant lijken de haartjes zich op te hopen wat problemen zou kunnen geven qua hygiëne en werking op termijn. Wat ik ook mis is een deftig etui om alles in op te bergen, een zakje is nu niet echt meer van deze tijd.

KenLauwers 28-06-2016

zeer leuk toestel met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Ik heb de beardtrimmer nu al even in gebruik en elke keer ben ik aangenaam verast van het gemak en confort.
Geen enkele irritatie en haartjes worden mooi gelijk en snel geknipt. Een groot plusplunt is het opzuigen van de haartjes. Dit voorkomt de frustratie van een badkamer vol haar met 90%. De batterij gaat lang mee en kan dus voor verschillende keren gebruikt worden zonder bij te laden. Toestel ligt goed ik de hand en ook de lengte is zeer snel en gemakkelijk in te stellen.
Kortom, voor mannen die hun baard mooi willen bijhouden, is dit een uitstekend toestel..

Lenske1983 27-06-2016

Zeer goed toestel dat doet wat het belooft

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Ik heb het toestel nu enkele weken in gebruik. Ik trim mezelf om de 2-3 dagen. Het toestel doet wat het belooft. Het vacuum-systeem werkt zeer behoorlijk alleen is het niet evident om uit te kuisen. Het trimmen gaat vlot. Enkel de enkele haartjes onder de neus zijn soms moeilijk bereikbaar.

sennas4 27-06-2016

Doet wat het belooft

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Degelijk toestel met goed trimresultaat, mooi design, veel accessoires, goede batterijduur, zuigt bijna alle haartjes op, heel tevreden met het toestel

Craig13 26-06-2016

Perfecte trimmer

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Sinds kort in mijn bezit. Mijn oude trimmer was heel snel aan vervanging toe. Wat een verademing, deze trimmer is makkelijk in te stellen om de gepaste mm te krijgen. Ook is er minder troep na het trimmen door het afzuigsysteem.

Schoot 25-06-2016

Handig Ding

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Scheerresultaat is prima, geen last van irritatie. Het vacuumsysteem werkt vrij goed, zuigt toch redelijk wat haartjes op zodat de opkuis achteraf wat minder is. Ook het regelwieltje om de trimlengte in te stellen is erg handig, geen gedoe met opzetstukken ! Aanrader !

schuerman 25-06-2016

Leuk en handig toestel

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Ik ben een tweetal weken in het bezit van dit toestel en heb geen spijt dat ik het gekocht heb. Toestel ligt goed in de hand, scheert aangenaam op de gewenste lengte. Het meest positieve aan dit toestel is dat hij praktisch al de haartjes opzuigt.

Sibo 24-06-2016

Goed en degelijk product

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Een aangenaam toestel om vast te houden en te gebruiken. Ook het afzuigen van de haartjes gaat goed, niet alle haartjes worden opgezogen, maar dat is ook niet wat ze beloven. Echt wel handig om niet overal de haartjes te gaan zoeken die zijn geschoren. Messen snijden goed en kunnen ook direct op de huid goed gebruikt worden zonder hier hinder van te ondervinden. Al bij al dus een goed degelijk product, een aanrader.

sven 24-06-2016

Trimmer zonder veel gedoe

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

een degelijk toestel dat goed in de hand ligt en waarvan de haarlengte makkelijk in te stellen is. Door het kleine reservoir met zuigkracht kan je een pak properder werken.

hoezie 21-06-2016

zeer handige trimmer

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Momenteel al een maandje in mijn bezit en ik gebruik hem dagelijks.
Degelijke kwaliteit, de lengte is zeer handig in te stellen doormiddel van een draaiknop, batterij gaat veel langer dan bij sommige andere fabrikanten, zeer gemakkelijk proper te maken.
Precisie-scheren is iets minder handig met dit toestel daar het reservoir dat de haartjes opzuigt nogal lomp is maar doet overigens zijn werk goed...

ad2424 21-06-2016

Aardig toestel

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Handig apparaat met vele opzetstukken. Spijtig genoeg zijn deze laatste niet erg handig in het plaatsen op het toestel en lijken deze ook niet van de sterkste.
De opbouw van het toestel op zich zijn wel prima en van goede kwaliteit.
Voelt zéér aangenaam aan en heeft een goede batterij.
Het opvangsysteem is zoals verwacht niet in staat de beloofde 90% op te nemen. Al bij al vergt het nu wel minder kuiswerk...
Conclusie: tevreden met apparaat en zeker een verbetering tov mijn vorig apparaat.

kim04 21-06-2016

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Handige trimmer die je makkelijk mee kan nemen. Opzetstukjes aanwezig maar helaas moet je deze apart bijhouden. De ingebouwde stofzuiger die de haren opvangt is ook enorm handig

Ramses123 21-06-2016

Geweldig aparaat

Handige machine!
Geen huidirritaties meer na gebruik (wat bij andere machines wel het geval was)
Zeer makkelijk in onderhoud

MaartenB 21-06-2016

De beste baardtrimmer die ik al gebruikt heb

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Deze trimmer is heel vlot in gebruik. De digitale lengteaanduiding laat je toe snel de juiste lengte te kiezen. Zelfs wanneer je iets te snel beweegt heb je geen trekkend gevoel aan de haartjes. De opzetstukken laten je toe verschillende stijlen te onderhouden. Het toestel is mooi vormgegeven en last but not least: er vallen quasi geen haartjes naast het toestel wat je een hoop opruimwerk bespaart. Een absolute aanrader.

wimbb 19-06-2016

goede trimmer

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Ik gebruik de Philips baardtrimmer series 7000 nu ruim twee weken en ben bijzonder tevreden met dit apparaat. De trimmer is licht en ligt comfortabel in de hand. Ik gebruik hem voor mijn baard en borst en ben blij met de variatie aan opzetstukken. Maar het meest positieve van deze trimmer is het opvangsysteem voor de haartjes. Waar ik met mijn vorige trimmer of de wasbak kon schoonmaken of de badkamervloer kon zuigen, word nu vrijwel alles netjes opgevangen.

Antonio 19-06-2016

Prachtige baardtrimmer met opvangbakje

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

schitterend toestel dat de baardhaardjes direct opvangt in een opvangbakje, hierdoor ligt de badkamer niet meer vol met haardjes

tverdonck 18-06-2016

Goed trimmer prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Deze trimmer aangeschaft ter vervanging van mijn oude phliips trimmer met haartjeszuiger.
De baardtrimmer is veel kleiner en ligt een pak beter in de hand dan mijn vorige exemplaar.
Het turbovan systeem werkt naar behoren maar krijgt niet 100% van de haartjes opgezogen (doet dus wat er beloofd werd)
Het precisie kopstuk trimt de haartjes heel kort, geen nood meer aan het bijwerken van mijn baard met een scheermes.
De ijzeren mesjes voelen veel degelijker aan als plastic en is afwasbaar onder de kraan.
De trimmer pakt de meeste haartjes van de eerste keer mee, ik hoeft niet langer 10 keer over dezelfde plek te gaan, ook niet op de kaaklijn!

wilma 18-06-2016

baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

had er meer van verwacht,resultaat op kortste instelling is niet kort genoeg.
De reiniging ervan is echt een miserie en geknoei.

Stoffel1978 17-06-2016

Werkelijk een fantastische trimmer.

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Degelijk materiaal, degelijke batterij lading, erg handige vacuüm functie tegen wegspringende haartjes

diederikv 17-06-2016

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

De Series 7000 baardtrimmer (BT7220/15) is de eerste trimmer die ik ooit gebruik. Ik liet vroeger mijn baard een paar dagen staan en deed hem dan steeds weer volledig weg door het gebruik van een scheerapparaat. Dit is nu verleden tijd, met deze trimmer kan je uit 20 verschillende scheerstanden kiezen, ideaal wanneer je een niet te volle baard wil hebben, zoals in mijn geval dus. Door dat ik mijn baard maar een paar dagen wil laten groeien gebruik ik voorlopig enkel de 0.5 of 1mm stand. Deze trimt mijn baard heel snel bij naar een propere frisse baard. Het systeem zuigt uw geschoren haren op (vacuümsysteem). Heel handig, enkel jammer dat het toestel niet waterdicht is en je niet alle haren er uit krijgt na het scheren. D.m.v. een oorstaafje kan je het proberen nog wat properder te krijgen. De trimmesjes zijn zeer goed van kwaliteit, scherp en geven niet veel irritatie op mijn huid.

dirky1977 16-06-2016

ideale baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Eindelijke de ideale baardtrimmer ook voor onderweg!
de haartjes worden bijna allemaal perfect opgevangen in het toestel, perfect trim-resultaat ook!

orosseel 16-06-2016

Goed basistoestel met handige functies

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Deze Philips 7000 baardtrimmer is een handig basistoestel. De kammen zorgen ervoor dat het apparaat vlot over de huid glijden. Bovendien heb ik niet het gevoel dat haartjes in de huid worden geduwd waarbij irritatie kan optreden.

Door het zuigsysteem komen er merkbaar minder haartjes in de lavabo terecht. Dat is één van de redenen waarom deze baardtrimmer mijn voorkeur geniet.

De trimmer snijdt perfect zonder haperen of aan haartjes te trekken en zorgt voor een bijzondere prestatie waar ik best tevreden over ben.

Het digitaal instellen van de lengte was voor mij iets nieuws en kan ik best wel smaken.

Als verbeterpuntje zou ik Philips wel aanraden om betere materialen te gebruiken. Het ziet er momenteel erg breekbaar uit. Vooral de vervanging van de trimmers en/of kammen dient met enige voorzichtigheid te gebeuren zodat geen klepjes zouden afbreken.

FilipD 16-06-2016

Eén en al handigheid en precisie

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

Ik heb dit toestel nu al een kleine maand. Wat een gemak en eenvoud. Niet meer staan knoeien met verschillende kammen, maar door het handige draaiwiel pas je de gewenste lengte van je baard zelf aan. Het scheert trouwens uiterst zacht en redelijk stil. Dat het de gescheerde haren voor het overgrote deel opzuigt, is een extra troef (minder werk achteraf).. Prima aankoop!

Willem18 16-06-2016

leuk product

Geschreven voor: Philips BT 7220/15

De baardtrimmer werkt goed. Nadeel is wel dat de opzetstukken niet altijd makkelijk op te zetten of te verwijderen zijn. Het trimmen zelf gaat wel vlotjes. Enkel de snor krijg ik zelf iets moeilijker getrimd omdat het scheerblad bijna niet uitsteekt. Het opladen gaat snel. Het opvangsysteem zou 90% van de haartjes opvangen. Ik denk dat ze er niet veel naast zitten. Er vallen er nog wel een aantal in de lavabo maar eerder een te verwaarlozen aantal. Wel jammer dat het toestel niet afspoelbaar is.