De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT5070 – Ultieme precisie voor de perfecte baardstijl met 0,5 mm-stappen op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Weytjens 05-02-2018

In deze prijsklasse zeker een aanrader

Ik heb de Baardtrimmer gratis ontvangen om te testen. Meest positieve punt is zeker de stapsgewijze instellingen van de baardlengte, dit zowel voor korte als lange instelling. Om een langere baard naar kortere te gaan is het opzetstuk echter vrij snel verstopt waardoor het beter is om bij grotere trim acties eerst een schaar te gebruiken. Batterij duur is genoeg om het dagelijks onderhoud te doen. Voor grondigere beurten is het echter nipt. Toestel doet dus wat het moet doen.
In deze prijsklasse zeker een aanrader.

EliasVD 30-12-2017

Goede baardtrimmer met minpunten

Ik kreeg dit product gratis zodat ik het kon testen.

Het product wordt compleet geleverd met alles wat je nodig kan hebben, zoals een borsteltje en smeerolie, zodat je het apparaat goed kunt onderhouden en een zakje om het apparaat op te bergen.
Het bevat twee verschillende opzetstukken, naargelang de lengte van je baard. Ik heb enkel het kortste opzetstuk gebruikt, gezient de lengte van mijn baard.

Wat ik apprecieer:

- Scheert zonder problemen. Het resultaat is goed.
- Kan afgewassen worden onder water, wat schoonmaken eenvoudig maakt
- Voelt degelijk aan

Wat ik minder vind:

- De batterijduur is niet geweldig. Hij geeft redelijk snel aan dat de batterij op zijn einde loopt.
- De vorm van het apparaat is even wennen om te gebruiken. Dit had intuïtiever gekunnen.
- De uitklapbare trimmer is smal en steekt niet voldoende uit, waardoor je moet oppassen dat je niet met de "normale" trimmer je pijn doet.

Pluspunten

• Scheerresultaat

Minpunten

• Batterijduur

KevinD89 21-12-2017

Ik heb deze trimmer gratis ontvangen om te testen, en ik moet zeggen dat dit echt wel een aanrader is. De trimmer weegt niet veel, ligt goed in de hand, en maakt ten opzichte van toestellen van andere merken weinig lawaai.
Het is ook een praktische trimmer: met slechts twee opzetstukken kan je trimmen vanaf 1mm tot 20mm. Zowel het verwisselen van de opzetstukken als het verstellen van de trimlengte is kinderspel. Dat je de trimmer onder stromend water kan afspoelen, maakt het natuurlijk gemakkelijk om te reinigen.
Het trimmen zelf voelt heel comfortabel aan en geeft een mooi resultaat, alle haartjes zijn meestal van de eerste keer mooi gelijk. Ook de uitschuifbare detailtrimmer werkt perfect. Echt een prima apparaat!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Werkt nauwkeurig
  • Gemakkelijk reinigbaar

gertdb 07-12-2017

zeer makkelijk in de hand

de braun bt 5070 , die ik kosteloos ontving om te testen, ligt zeer makkelijk in de hand.
En met de twee hulpstukken kan je de trimlengte instellen tot 20mm.
bij het trimmen springen de haartjes ook niet te ver weg, zodat je niet teveel opruimwerk hebt.
Ook de vibraties in de hand vallen zeer goed mee!
en het resultaat is ook dik okee !
na er een paar keer mee over mijn gelaat mee te gaan, alles netjes gelijk getrimd, en geen enkel haartje werd uitgetrokken omdat je te snel over je gezicht gaat.
ook makkelijk dat je deze kan afspoelen onder de kraan !

Deze trimmer is zeker zijn geld waard !

Pluspunten

• goed in de hand

Kenneth088 02-12-2017

Getest en goedgekeurd!

Ik heb het genoegen gehad deze trimmer gratis te mogen uittesten. Naast dat Braun bekend staat om zijn oerdegelijke apparaten, ligt deze trimmer ook zeer goed in de hand en doet wat het moet doen. Wat ook fijn is dat dit toestel beperkt is in aantal kopstukken en je gewoon de lengte kan aanpassen met een draaiknop. Verder is het erg handig dat de trimmer waterbestendig is, wat het schoonmaken vergemakkelijkt!

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Precisietrimmer